U zitellu hè moltu emutivu è spessu smiled

U zitellu hè moltu emuzionale è spessu smile, perchè averia?

Festa di sentidos

Parechji parenti dici chì quandu vedanu u bagnu, i so banieri pocu accumincianu a felicitarie ancu prima di fà u primu goccia d'acqua. A strada, u piacè chì i dui omi è u più ghjovimu ricevi da i prucessi di l'acqua, i psiculoghi direttamenti associate cù i ricordi di u nostru corpu à u fluidu amnòticu.

Parlate

U vuluntà di cumunicà si prisenta in u zitellu annantu prima ch'eddu cumencia di parlà. E u primu sonrisa risponde à ciò chì passa. Hè cunnisciutu chì in u sonu annantu à i labbra di i marini nascite, pareva spessu un "sonne angèlicu". E ancu s'ella sta espressione faciale hè dovuta da razze puramente fisiulogicu, i mariani sò sempre perciuti com una manifestazione sincere di a felicità. Ma queste primu, quasi smariscenze inconsciente ùn viaghjanu à nisalla paragune cù a risata attiva, chì un pocu dopu si rallia di parechji settimuli u zitellu maiò. Questa risata ùn hè micca solu un rigalu grandiose per quelli chì anu indirizzatu, ma dinò un stimulatoru bisognu à u sviluppu di u zitellu. La risata hè da risata. U divertimentu hè sempre necessariu. U zitellu in spugna assume a nostra emozioni: a manera di ririra (è à tuttu), assai depende di u statu di a mamma - tranquillu o ansiosa. I risati di i zitelli hè nata da a so bisognu di cumunicà cù l'amori, è poi aiuta u zitellu à unisce à u gruppu di i so pari. L'anni di tre anni anu capiscenu bè. Questu hè u so modu di separà di u mondu di l'adulti. U so risu cummessu hè un signu di appartenenza à un gruppu di parenti, a prima volta di u triangulu hè "Dad, Mamma, I".

U nàscita di umuri

Cù un sensu di piacè per viulenza di e projeczjonijiet, i zitelli anu acquizitatu abbastanti prima, anchi prima ch'elli andà in kindergarten. Allora, u pranterista, chì in un annu ciurunu à tutti i voci di venerà l'altru, circundanu di dui anni di l'acqua di savore à un bagnu in a so bocca per spruveghjà u so fratellu, à cinque stenderà di inventà, ma ùn hà micca "puliticamenti chiaru", è in un annu riri, elli in a nuvola un similàddu, dicenu, cù u bugadore d'elefante. È ùn hè per azzione chì "chjosi" cù i "pi-pi" è "ka-ka" si vedenu in cunversazione di i zitelli, appressu dopu à l'ultimi fasci di pilami è ghjittati è e mutandine sguassà finta. Tutte e tote ci sò chjudi: "Ci hè già adultu è sò capaci di riri di a criatura involuntaria è di untidia chì era una volta".

Tuttu in modu!

Primu annu:

U corpu stessu furnisce à u caprettu assai sensazioni piacevuli, causannu un sordi prima (à l'età di ottu ghjorni) è risati (tri misi). Hè satisfeita da carizzi, sensu pessimu, sonni piacè, vuci familiari è aspettu ...

Seconda annata:

À una età d'una anni, a sete di aventura hè criscenti, cum'è u desideriu di sviluppà novi spazii. U numaru di impressioni pleasante si multiplicate cum'è a libertà di i crescenzi di u muvimentu: ricordate a risata victoriosa, chì marca u primu passu di u zitellu! Gudava di tuttu ciò chì si move, seje o avientu o un pendimentu da un colpu di i zitelli. E quantu hè bonu per fà u vostru propiu casa custruita di dice!

U terzu annu:

À questu stage, tutti i tipi di risata scritte più appiccicate fussinu in unu. Capisce, ammucciante, cosciante, ghjucatu à un avianu - hè tutte bellu ghjustu. Mentre chì u discorsu sviluppa, a risata passa da sensazione fisiologica è diventa più "intellettuale". I risati in l'cumpagnia di i peeri spessu li permette di fà amicheghji - chì i zitelli ùn sò micca capaci di fà appuntamentu a conversazione.

Quarta anni è età anziana:

Parolle distortionati è "greasiness" anu grande successu in l'audienza di i zitelli - basta ch'elli sò pronunziati da i zitelli stessi. Se "parenti chjusi" sò parlate da l'adulti, i zitelli sò scunce. Dopu tuttu, hè bonu per svià solu e règule chì sò osservati da tuttu u restu ... Cumminci di sentu divertitu in i paroli è i pinsamenti, i zitelli appieghjani à veda u cèmpicu in libri, cartoni.

Bonu, duvamu noi?

In un annu pudete amuse u zitellu, mostrendu un cummentu insosicu. Fate chì voi manghjate manghjendu una cullette à l'arechja, o mette un caprettu di a testa o nantu à a testa o stivali nantu à e to mani. Fingenu ch'ellu sia scantatu, per esempiu, una balla ghjudicante - divertitu, playfully, cun una voce cambiata, dicendu: "Oh, teme, teme!" Fate, vogliu vìviri muredda di l'buttiglia di u babu. Pudete mette e pezzi o ghjuculosi in u ventu di un zitellu è per trasfurmalli cù l'altri stanzi. Sò creativi: qualsiasi uggettu, inolore per un criaturu d'un annu, pudete rende riri.

Altra vuci

Change your voice and speak for different toys. Fate miglià un pezzu cù una piccula animali, chì, per esempiu, play catch-up. Dà un ghjucatu à u zitellu, fate pruvate à scapparà da u vostru caratteru, oculve è l'arrepià. Pudete cambià a vostra voce durante quasi ogni ghjocu. Pudete pruvà di parlà in una pipa (un ghjurnale piuma) o un cummerciu di un vasu. Suggerite chì u zitellu hà avillu in a pipe.

Ciaculina

A scopra win-win. Hè impurtante chì u zitellu persone titillazione ancu prima di tuccallu u so corpu. Dighjà riria è ghjustu solu di riri. Suggerite una crumb per tickling un felice. Dìite à u zitellu: "Sottu a punta à l'osteru!" - è mostra a vigna di u bravu; - Puderanu a bocca di l'osteru di peluche ... - È quandu u zitellu face a manciari l'omi, trascinarà a ghjucula, cum'è se a ghjurnata hè assai grazia, è riria in alta. Doppu ogni ghjocu cusì timicanti cù l'aspettanza ligera, u zitellu u stessu locu - piacè hè garantitu.

Dopu trè anni

Merorus musculu

Questu ghjocu forma a coordenada di i movimenti è hè un esercitu di terapia di parlatori, ma questu hè micca u più impurtante di u so propiu. Questu hè un ghjocu ghjucatu, un ghjucatu di ghjucatu. U zitellu scontri ràpidamente e so regule è si demani a besta per l'altri. Pìccu u totuffu à a testa è à u listessu tempu fate a lingua. Avà poveru dopu nantu à l'aricchia esse da seguita, pigliate a lingua à u left, repite u muvimentu versu a diritta. A fine di u focu, tira u to collu è sguassà immediatamente a lingua. Avete pensate chì un adultu ùn hè micca impurtante impietà in sti cosi? Avete fattu sbagliatu: riride hè un affare seriu è impurtante. Pudete, cuminciannu u vostru facciuzzu cù e to mani, ogni volta cambia assai seriu l'espressione di gioia per tristezza è torna. Avete pruvatu à i zitelli.

Hè difesa di riri!

Ieddi à i zitelli (beni, si organizzate trè o quattru persone - pò esse l'amici di u zitellu, i so frati d'i fratelli) anche rivolite una parolla "I" è ùn riri micca. Quale di i zitelli ùn ponu sustegnu a prima prima, deve aghjunghje à a parola "I" un certu nome o solu u so nome. U restu di i zitelli continuanu a ripetiri a so volta u "I". L'ultimu sbagli hè l'addituzione di una nova parola. In generale, ùn riri micca in questu jocu hè impussibule! Smeshinka è cede à a bocca di ogni ghjovanu à turnu.

U sguardu

Avete bisognu à ghjucà in un ghjornu soleu. A cumpagnia hè di saltà à l'ombra di l'inimitu. Pudete pruvalli di ammuccià a so ombra in l'arbuli, ma ancu pruvate à guadagnà a prima vittoria. Dopu u ghjocu, pudete cercà l'ombra cù u calcariu. Fate chì u zitellu pona in un attitudine graziosa, è intese da vene cun un postu più divertenti di u corpu. Dori l'ùmmira nantu à l'ùacchi asfaltati è l'arcu, è più impurtante - rumpia!