Cumu ghjuveni dê russi vivi in ​​Iran?

In casu esse solu u nostru, è l'Iran ùn hè micca escepzione. Parechje di u destinu di a donna hà purtatu à un paese musulmana distante, ma ancu a ghjente di a maiò parte di a persone viaghja bè piace. Dà quantu si sviluppa a so vita in un paese stranieru, i diritti di e donne in Iranu è u so modu di vita se dite à stu articulu, custruitu nantu à i tistimonii di i tistimonii.


Cumu si vanu in i donne Iraniani?

E donne russo, quale da u destinu si truvà in queste isule remota, stallatu di manera distinta. Parechji si pudiani cresce una bona famiglia, dà nascita à i zitelli, è sentenu ancu bè in un mondu stranieru per noi. Oksana, 35, vicinu à Teheran, dici chì i più parte di a donna russa amare u partitu particulari, quand'elli riuniscenu in un cercanu cercu di cunfurmazioni à chjama in a so lingua nativa, discussi nutizie chì avianu da a Patria, cantate e nostre canzone è balli à u nostru pop. In quelli di notte una donna pò esse rilassate, scaccià i so figliuli bored è si senti cusì, cum'è in a so terra nativa.

In i toli chì l'Olivier nativu prupone à u dulore, l'aringe hè un crock, chì elli si preparanu è, si i traspirati, estratti da un troncu incredibile d'alzu chì ùn trovi micca in Iran. In vista di i discu cù l'arricupi di i nostri artisti chì sò quì, distanti da a so patria, sò particularmente nostalgichi percidiu: Salti è purcelli, per suprattuttu, ùn sò micca usati à manghjà l'agnellu per parechji anni di vita trà i musulmani.

I nostri vacanze si celebranu basatu obligatoriamente - l'annu novu, u 8 di marzu, visitate a Chiesa Ortodoxa, ancu chì quasi tutti foru obligati d'accettà l'Islam. Oksana spiega chì altri ùn hè micca impositu. Parenti di u maritu ùn sò micca aggressivu, ma se ùn accetta micca l'Islam, casi quandu sempre senti u ricò à a fine di a vostra vita.

E liggi di l'Iran sò tali chì quasi nisuna di elli ùn sianu accettati in u paese. A donna ùn deve esse sitate à casa cù i so figlioli, mantene e mantene, è u maritu per u so maritu per furnisce a famiglia. True, muderni moderni stilla permette à e donne di travaglià, in più, tutte e soldi guadagnatu da ellu, secondu a lege, si passa. Ma u sposu, in questu casu, pò esse risistennu chì ùn l'aiutà micca aiutu à a casa. Se vulete travaglià, fate u restu, l'irani stubbornly dichjarani u so brame di travaglià fora di a casa di a so sposa.

In Iran hè questa comunità chì unisci tutti e donne di origine slave. Ci sò un supportu, aiutanu in situazioni difficili. Inoltre, fallenu in questa comunità di modu diffirenti. Qualchissia chì si ncuntrava una strada strata, qualchissia per amichi I pruvate di mantene trà i so ligami, ancu si sò in parechji parte di l'Iran.

A pusizione di a donna in Iran

Tuttu putissi finta, Zoya, nascita in Odessa, hè francu. Sì, quì sò i nostri zitelli, nascinu, crescenu persati. E li liggi sò in parte di u babbu, micca a mamma. Se u divorziu u vostru maritu, avete da avè i vostri figlioli. Ma micca tutte e donne in Iran sò maritarè per a vita. Eccu, da a tradizione antica, i so casali eventuale esse permessi (cosa cum'è a nostra chjhabita civile). Sò sò certificati da un nutari. Parechji donne sò impiegati o vanu à l'univirsità è vanu in u so matrimoniu temporale. Comu cun u so maritu, è in u stessu tempu libera.

Persiani amanu i nostri femine, i Svetlana Russa comparte. Cridennu chì i Russi sò più sinceri è dedicati. Sì una zitella iraniana, quandu ella hè maritata, palesa esplicazioni exorbitante in u so còdone futuri in l'abbozzu di un cuntrattu matrimonale, perchè u nostru pòpulu hè prontu à dà si liberà di carica, vulendu solu l'amore è a leia, Sì un omu ùn pò micca furnisce u prublemu, ùn a ùn li reproche micca à tuttu, ma hè cuntentu di u picculu, aiutendu di ciò ch'ellu pudere. In generale, u nostru ghjè in tutte u locu in a nostra patria, questu hè chì parechji omi orientali amare.

Dopu ad avè dumandatu cumu si ligate à i diritti di e donne, u sonnu. I Bianchi irani anu cunzidutu liberu, anche ancu i liggi. E li dumanni supra la poligamia simpricamente rirennu francu.

Cusì, unu pò dicu, in Iran, una vita duppia hè spessu purtata. In apparizione - stretta, puritana, è secremente libera è senza mutivu, è a lege secca ùn hè micca un impadroniu. Ora i tempi ùn sò micca cusì severi per e donne, ponu cuntà e cose di a moda, altri chì a larghezza di u vestitu ùn era micca nantu à i ghjinochje, ma i zoni spaziale di u corpu ùn mancunu. Parechje persone anu studiatu è travagliu. In istituti, carusi, picciutti in un gruppu sò spessu spessu.

Allora ùn hè micca scantu chì qualchi periodisti scrive, Svetlana smiles. Tù avete adupratu à tuttu. À mè, per esempiu, muzhochen bona è figlioli notabile. Pruvate micca di viulà e so tradizione, è a famiglia hè ancu assai tolerante à mè, ùn hè micca offent. Hè solu Toskapo Native land, per suprattuttu, succede chì hè ghjustu vi porta à a diprissioni. E ùn ci hè nunda, avete usatu. L'omu si fa accustà à tuttu ...

Omi in Iran sò travagliani, rispittendu, assai acitatu à e donne. In a casa, e mòglie sò aiutati è cumportanu cusì tranquillamente. A cosa principalu ùn hè micca per andà in contru à i feministi è micca per persequitar, per rispittà à a famiglia, è quì hè pussibule di vive, - i ziteddi sintistanu.