Cumu imparte disciplina à i zitelli

Hè improbabile chì una di i genitori volse intenionale chì u so zitellu sianu constantemente in un vestitu senza disu, fate taglià quale si cose è tene e pate in cucina. Ma ancu u "nerd" ironed, ricusendu di ghjucà cù i picciotti, perchè Diu ùn permettenu micca messu a messa per a cammisa ùn hè micca una bona opzione.

Cumu truvà u mezzu urientale? Cumu instillà a disciplina in i zitelli, per ùn esse di vera? U nostru articulu serà dedicatu à questu. Per principià, ci scuprite per quessa hè necessariu incastru discipline in i zitelli, tuttu ciò chì hè? In fine, ùn ci hè nisuna persona affissibile cum'è l'altri, ci sò in u mondu è sanu di u tardi, ma vive, cum'è, è ancu spessu sò assai satisfati cun elli. "Ma no!" - contradicenu psicologiani.

Ci hè parechje parechje raggiune per quessa hè necessariu incastru discipline è precisione in i zitelli. Prima, l'osservatore di l'ordine hè sviluppatu. Hè pruvatu chì u pensamentu di u zitellu hè cunsiste in una manera chì si sviluppa regulendu tuttu ciò chì solu si in u campu di a visione. In l'eventu chì elabureghja osservà u disordine attraversu sè stessu, a so furmazione ritarda. Siconda, unu deva amparà à vive in una sucità civilizzata. Duranti a vostra vita, u to figliolu hà da fà affruntà parechje volte in situazione chì duveranu esse dispunibule cun l'autra stata. Quarchi cosa, ellu stessu serà irritatu da e norme di l'ordine è di a disciplina chì ùn sò micca infucatu in a zitella. Siccome in un adultu oghje ghjè à u livellu di l'instinct, è sarà difficiule per elli per piglià a cumpetenza elementari necessaria di l'observanza di l'ordine.
Cunduce, i genitori di i picculi anni sò obligati à imparte à e discipline di i zitelli.

Cunsiglii per l'educazione più faciule è faciule.

Quandu dundu l'ordine per fà qualcosa, deve furmulà a frase in una manera chì ùn pare micca esse un ordine. Per esempiu: "Ne necessitevete aiutu. Be kind, take your shoes off the door, please ". U puntu principal in a situazione dada hè a dumanda di aiutu.
Dite à i zitelli ben prediletti chì avè preparatu per l'occupazione indicata (per esempiu, per cena) in cinque minuti.

Dà i figlioli a numeru massimu di opzioni à sceglie. In casu ùn vanu à a table di cena, informate à i zitelli chì anu una scelta quandu si vinaranu: dopu à dui minuti o trè. Sì provistanu deliberatamenti è pruvate a vostra pacienza, ùn dà micca un accordu per cambià di sti oportunità. Ma, si, i zitelli custituiscenu una alternativa, chì hè abbastanza permessa, da quandu si dumandatu se pò vultà à cena, cumu per sguassà i ghjoculi, sceglite per dà cunsensu à questu.
Ogni vota, permettenu chì i zitelli scopre è spieganate bè chì avete bisognu di questu quellu o questu compitu per esse realizatu.

Dàteli solu unicu ordine per un pezzu di tempu per ch'elli ùn sìanu micca cunfondati è ùn sò micca soprappiunati da un numeru di numeri enormi.

Parlate cù u to figliolu.

Parrannu cù i zitelli sò sempre rispettuosu. Chì ci andate cun vi scopre i boni ghjusti è boni. A vostra cunversazione ùn deve micca di piglià a forma di persuasione, avete solu à pressu à u zitellu à l'idea di ellu stessu trà capuzioni. Inoltre, pruvate d'insignà u vostru zitellu per fà e decisioni nantu à azzioni o in azzione in ogni modu di situazione.
Sutta nisuna circustanza, nisun situazione, ùn humilia micca i zitelli!
Argumentu spieghjanu à i zitelli perchè in ogni casu specificu, hè necessariu di attu di una certa manera, è micca altrimenti. Ma à u stessu tempu, oghje ciò chì dice, spiegazioni cum'è "perchè vogliate tantu" o "perchè hè cusì necessariu" dèbuli, è forsi ùn anu micca cunvince u zitellu à tuttu. Parechje zitelli ùn pacenanu i ordini è ponu scurizà da esse alluntanatu da cumunicà cun voi.
Converti cunfidenziale, cunvinzione, dialogi nantu à ugguali, sempre aiutà aiutu à acquistà l'autorità da un zitellu.

Ùn aduprate micca un tic. Sempre mantene e vostre prumetti.


In una cunversazione cù i zitelli, discussanu cumu averebbe ripiglià i medii à u so cumpurte unflaggeru. Per esempiu, dite: "Avete un modu di caccià e cose da a casa, è aghju passatu sempre. Chì avemu da fà cun questu? Puderete tù stessu m'hà offru una solu suluzione, chì deve fà, sè ùn vi mancu slicà e vostre affari? Dopu avè sceltu l'accordu cù l'accordu, in u futuru, senza sbulicà da i principiu, mantene l'accordu cumminatu nunda.

Ùn avete micca missu u momentu è avete guardatu quandu i vostri figlioli fannu beni, ùn ti micca scurdate di ludà i risponde à e vostre expectazione. Per esempiu. Pudete dì "Sò assai cuntentu chì ..." o "Hè bella chì ...".
Mantene a situazione sottu cuntrollatu.

Pruvate simulerà a situazione per quessa chì u zitellu riproduce u patru di cumpurtamentu di u cumpurtamentu: "Sasha, hè male per caminari pi la cammara in i scarpi di strada. Amparate, per piacè, cumu fà esse attu. U zitellu sguassate i so scarpi. "E ringraziu, eru sicuru chì pudete fà. Hè megliu. "

Avemu cunsigliatu per vene un postu cù certi figuri (per esempiu, asterischi, cileddi) o un cronolamentu induve i noti nantu à u cumpurtamentu propiu di u zitellu sarà fatta durante u settore. À u listessu tempu, deve stabbilisce una cundizione chì quandu u numaru di sti nota indicati da voi hè scrittu, i zitelli puderanu riceve stimulanti supplementu, per esempiu, cammendu, viaghjà in un locu, o cumprà un ghjucju chì u zitellu hà vulutu per un bellu tempu. Hè un bonu, è u metu longu di cuntrollu di cuntrollu.

In u nisun casu, ùn rinuncia micca nantu à a vostra intenzione di imparte disciplina à i zitelli. Ùn pigliate micca u ritornu, anche si sentate chì ùn avete micca forza abbastanti per eseguisce i piani per l'organizzazione d'i zitelli. In u casu oppostu, i zitelli anu da capisce chì ùn anu micca bisognu di seguità di e regule, perchè mudificà tuttu u tempu.

Sti cunsiglii sò effettuali se sè stessu, observendu l'ordine in casa, è ponu esse cuncipitu massima è pulitiche. L'opirazione di a disciplina pò esse furmata ancu nantu à e cose: à qualcosa cosa hè pigliata, fate u so postu, o sempre cercate ciò chì avete apertu. Solu u cuntrollu di ellu stessu è u zitellu averà aiutu à ottene i risultati desiderate.