Tùa tè in tè

Tè, in questa parolla per una persona russa, una melodia speziale, una melodia di calidez è cunsulazione, a so felicità di a famiglia, perchè ellu hè quellu chì hè l'attributu indispensabile di e maiori salotti domestici.

Intantu, tè in Russia hè cunnisciutu micca tantu tempu. In u 1638, u boyatore in Russia, Vasily Starkov, hà purtatu rigali da l'Altyn Khan Mongolian à u Tsar Mikhail Fedorovich. In ogni modu, u primu cuntrattu per u fornimentu di tè hè stata fatta in 1769. Per un pezzu di tempu, u tè anu accessu inaccessibile à parechji rusosi per i so prughjetti altri cusì tesori, perchè hè statu furnituatu da i caravani trà u Chine è per via di u trasportu terrestre era più caru ca d'Europa. Questu, questu modu hà pigliatu più di un annu. À u tempu, i nostri traduttori hà maestru di i rotti di a strada di u mari, è dinò un trenu Trans-Siberianu era custruitu, è questu u tè era più accessibile per i citadini ordinarji. Aos pouchmente, una eticheta té especial empezaba a sviluppà in u paese, u tè principia à apre a tutta a Russia, è anche parechje, un invituatu particular à a visita - per tè. U dirittu à manca in tavernini à duminii principiavanu a chjamà "tips".

U tè té té muchos propietarios utili è impurtante per i sustanzi di u corpu. Tannini, olii essenziali contru i tumori è i slaghi, a cafeina è u tannicu per l'alegria, i vitamini di u gruppu B è C à migliurà a resistenza di u corpu è u metabolismu, flavonoides per rinfurzarà i muri di i vini sanguini, polisaccharidi per a nurmitisà i niveli di zuccaru in sangue, aminòcids à normalizà l'arterial prissioni. U tè nìuru hè lavatu ancu cù l'occhi inflamati, è ghjè una panacea per a fatigue d'ochji è ogni tipu d'inflammazioni.

Ma ddu tè era un bagnu miraculu, è micca un liquidu inaccurate, hà bisognu à esse prudutti. U primu, l'acqua bruna hè necessariu, eccu, chì cuntene un minimu di impurite. Ogni impurità - dannuu o utilità sò capaci di influenzà l 'gustu gustativu di u tè, dunque hè megliu per filtrà l'acqua o cumprà un pruduttu, u bonu in i tempi muderni hà assai di sceglie. Siconda, l'impurtante hè a platea in u tè hè cumulate. U megliu per questi scopu hè una bule da fà porcellana, ceramica o faience. Furmà l'acqua hè megliu in i navi esamelati. A stampa di fugliale hè stata presa una cullizzioni per tazza, è l'acqua da u calculu di u nùmeru di tazzi plus una per perduli naturali è di ebbulgenti. Tercero, u statu di l'acqua per a crescita. L'acqua chì hè fatta per a preparazione ùn deve micca furiate cun forza, serà abbastanza à sparta chjaru.

Scorredemu u tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè té Cusì avè stà a perdita di calore innecessariu è priservà, necessariu per a rafforzazioni propiu è a preservazione di tutti i propietari utili, a temperatura.

U tè ùn devi esse micca pruduttu cum'è cuncintratu è esse diluted with water. Hè megliu a preparalli immediatamenti in un locu sensu di manghjà. Qualcene chì u tè si trasforma in un "chephir", ùn deve esse esse overstrained e brewed no more de siete à deci minuti, è hè megliu di bevande duranti i quattri anni. Hè in questu intervalu di u tempu chì u tè tè in tè té i più qualità è più brillanti. Evite a perdita di a parte più prufumera di u bè tè, l'olii essenziali, a tapa ponu aiutà è un pappellettu di cuttuni o linu nantu à quì.

Ricurdativi, per tè di sera, pudete avè un mumentu maravigliu cù a famiglia o amichi, fate a vostra mente, cunfèssanu u vostru amore, o cose da u so dulore, perchè u tè hè u più cumuni. Warm each other not only with them but with the warmth of your hearts. Avete un bon tè!