Cumu insignà à u zitellu à regnu

U fattore più impurtante chì influenza a salute di u zitellu hè l'organizazione curretta di u regime. Per un criaturu, u regnu hè a basa di l'educazione. U regnu di u ghjornu in un zitellu deve esse organizatu, basatu annantu à i so caractères indépendatifs, è dipende, in parti, à l'età di u zitellu. Veju chì u zitellu vole à u regnu è cumu insegni à u zitellu à u regnu.

Perchè u zitellu avemu bisognu di modu

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì l'infurmazioni per l'urganizazione di u regnu hè solu cunsigliu di a natura è certi rigioni stretta è normi ùn esistinu micca. U régime hè cunsideratu optimu se u tempu d'alimenta, a tenenza un bagnu, di dorme cù i boni di u zitellu à u mumentu coincide. Dopu tuttu, i zitelli sò crisciuti è u regnu di ghjornu cambièsse.

Avanzendu da questu, i cambiamenti abrupti di u regnu sò assai difficili di ripiglià i zitelli. Per trasfirimentu un zitellu à un altru regime di età, avete bisognu di agisce gradualmentamente per ùn avè micca motivatu emozioni negativi. Un bon animu di u zitellu sontenu à a curretta di a traduzzione. In più di l'età, hè necessariu piglià in cuntattu l'individualità di u zitellu, u statu di a so salute.

A cumpletta di u zitellu da un certu regime abbituate à l'urganizazione. Serà più tardu serà più facilmente adattatu à u kindergarten. Inoltre, u regnu assai facilita a vita di u zitellu è i genitori.

Se ùn hè micca osservatu, u zitellu puderanu avè prublemi di salute. U zitellu torna capizie, chianciante, irritable. Cû spegamentu frequente di l'umore, chì hè assuciatu cù a mancanza di u sonnu, suprana u focu, u sviluppu di l'attività neuropsychica hè interruzata. Ci hè diffirenti per a furmazione di pulizzià, i sapè capacità.

Cumu insignà u zitellu à un regnu cusì

Cunsiderate u regnu di i zitelli d'un annu à un è menzu. À questa età u zitellu deve esse duratu in a serata duie volte. U primu sonnu di ghjornu hè di 2.5 ore, u sicondu - à 1.5 ore. Preparate u zitellu per dorme avà da esse in anticipazione (lavà, affacciate i ghjorni attivi è soriggiusi). Hè necessariu d'insignà u zitellu à un certu regnu, per fà u zitellu à u stessu tempu. À u tempu, u zitellu sviluppau un riflittura di u tempu è "in rapidità", u zitellu si dorme è si svilò à u mumentu propriu. Hè necessariu sapè chì ùn hè micca putente di suscitarà un ziteddu chì u modalità di u sonu hè digià stabilitu, postu chì quessu affetti a so amici. Duranti l'estate, u sonnu di nuttuminu di un zitellu pò esse scurciato per allungamentu di u sonnu di l'annu. À l'estiu, pona u babbu per a notte dopu à l'abituale.

Per accustomà un zitellu à una dieta à questa età, deveru bisogna chì l'alimentu duverebbe esse quattru pranzi à ghjornu. Hè culazioni, lunch, after lunch and dinner. U regnu hè struitu in tale manera chì a molla hè svegliata dopu l'alimenta, è dorme. Hè necessariu per assicurà chì l'alimentazione hè una volta di u ghjornu. U zitellu deve avè gradu sviluppatu un rifletteru è u corpu di u zitellu stessu esse dumandà a nutra à un certu tempu. Ùn trattate quandu u ghjornu di u ghjocu (spoon-airplane, etc.). Questu entra in l'abitudini di u zitellu, chì in a kindergarten diventeranu un mumentu più tardi, perchè l'altri pò micca avè avertitu u zitellu.

U periodu di u zuccheru à sta età ùn deve micca esse più di 5 ore per ghjornu. A scurcizza di u sonnu è a durazione di u periodu di vigilianità ùn sò micca disposti. Chistu pò purtà à a crescita di u sistema nervudu è u corpu impeditu di u zitellu. U tempu di a vigilia include games, walks, prucessi d'acqua. Impurtante per u zitellu hè l'urganizazione di spassighjati duie volte à u ghjornu in l'aire frescu. Hè bonu di cammellu in a strada prima di pranzu è dopu un piacè. A durata di caminari d'esse da almenu 1,5 ore. Hè bè à fà i prucessi di acqua cù u zitellu (general wiping) prima di u pranzu. U zitellu soglializà à pocu à passighje è à u listessu tempu u so atumore vi serà fine.

À questa età, hè assai impurtante per educà l'habilità culturale è ienichi di u zitellu. Prima di manghjà, lavate i mani, amparate à manghjà cun una cullette. Dopu tuttu per ellu, l'indipendenza hè assai impurtante. Per accustomà u vostru figliolu à u regnu di u ghjornu, u più impurtante hè di osservà a gradualità. Ùn hè necessariu di diventà di u regnu di tempu. Una certa accionu deve esse pigliatu à un certu tempu. In u corpu di u zitellu, certi rifuggi (un voli di dorme, caminari, manghja, etc.) sò state sviluppati da questu o quellu tempu. Sì i genitori facenu tuttu correctly, ùn sarà micca difficile à accustomà u zitellu à u regnu.