Un ziteddu specialu: a criazione di i zitelli cun discorsi di u viaghju


À guasminu ùn sapi a risposta esatta à a question di l'educazione di un ziteddu speciale. U fattu hè chì ùn pò micca esse a "dritta" risposta. Ogni parenti senti in casa cumu fà esse attu in questa o questa situazione. Ma hè assai impurtante per cumprà rimettivu u statu di u to figliolu, per seguità à i sintomi, per avè qualificatu in a cundizione. Questu hè bisognu di cunniscenzi. A cumunicazione cù l'altri famigghi chì anu truvatu in una situazioni simili, troppu micca esse superfluvule. Dopu tuttu, hè più faciule à sapè ciò chì deve esse entrutu, una decisione unerre. Ma, sempri, a cume principal hè à amparà à cumprenderà è amassi u zitellu. Questu pò è deve esse amparatu a mo vita. Stu articulu rifletti l'inturnianza di u dirittu di i duttori è i genitori, a rivelazione di i studienti è u pensamentu di l'especialista, cumpresa quiddi chì a scenza ùn hè ancu capaci di furnisce risposti. Parlà nantu à un tema difficiulmente - un criaturu speciale: l'educazione di i zitelli cun discorsi di u viaghju.

Indisputable hè chì u zitellu deve esse aiutu assai cuminciatu. Avà hè già tantu cunnisciutu chì a cura di un zitellu principia cù a so nascita. Hè nutella è nutritiva di a mamma, è i so emozioni pusitivi, è un sensu di segurità è di cunfidanza in u futuru. Quandu si sposanu, ognitantu sòiu di amore. Ma u matrimoniu hè ancu una grande rispunsabilità per a societat è per ellu stessu. In u matrimoniu, nascenu una terza vita, chì largamente deprezza à a cumprinza di a rrespunsabilità di i genitori è l'abilità di fà cumercià u so cumpurtamentu.

... Un zit era natu. Hà capimatu un viaghju. Di sicuru, avemu bisognu di una cunsigliu cume di un medico, un maestru, una riunione cù i genitori chì anu u stessu figliolu. Hè impurtante per ùn esse perde è per ùn ùn mette à tutta a misura di rispunsabilità per a salute di u zitellu à l'altri. L'aiutu di i genitori hè più pesu, perchè viranu u zitellu, passanu assai tempu cun ellu. Questu vi permette cunniscite è observe ciò chì l'escezione più eccessiali ùn anu micca.

Da quellu chì hè statu dichjaratu, u primu cunsigliu segue: observe u zitellu, analizà è osserva ciò chì li piace, è chì pruvucalla chianciante, protesta, rejetione. Be with the child as a whole: sentate è capisce. In ocasioni i genitori ponnu cunsequerete un mètudu è un maestru assai più di ciò chì li dicenu à i so genitori. Avemu bisognu di crede in noi, avemu bisognu di u nostru travagliu è seguità seguitamenti. A voti l'mamma sapi più di u duttore, dici Y.Korchak in u libru "Cumu Amore à u zitellu". Mamma m'hà purtatu micca un criaturu di dui mesi è a denuncia chì ellu chianciva, spende à a notte in a notte. U duttore anu examatu u zitellu duie volte, ma ùn truvò nunda d'ellu. Assumed diverse malatie: grigia, stomatitis. E a mamma dici: "U zitellu hà qualcosa in a so bocca". U duttore anu examatu u zitellu per a terza volta è hà attu truvatu una castagna di colpu chì si stalla à a catena. Vultò da a ghjallina canararia è hà infiscatu u dulore nantu à u zitellu annantu à u succorsu nantu à u so pettu. Stu casu cunfirmava chì a mamma hà cunnisciutu più nantu à u so ziteddu cà u spécialiste si vulete è pò esse à u zitellu. Ma questu sensu ùn hè micca indiscutibile, cum'è chì ogni stante pedagogica ùn hè micca indiscutibile.

A seconda regula pari simplice è cumplicatu à u listessu tempu. U zitellu deve esse cumpressu in l'interaczione, i.e. piglià una risposta da ellu.

Un massaggiu non tradiziunale hè utili, l'usu di apparicchi vibratori sottu a tutela di specializatori, cambiant a pusizioni di e mani, i zitelli, u troncu, strufinendu, frotiendu, massaghjendu parechji pezzi di u corpu. I parechji in i so azzioni sò persistenti, perseveranti. Sò «guidanu» u zitellu, ripetendu e ricerche individuali ripetitu, senza perdita l'speranza chì, una volta, avè bisognu di cambiassi petite.

A quistione risultatu per a cumu includinu in l'interazzione un zitellu chì hè indiferente, anche i mizuri pigliati. Pudete ripite, copie l'azzioni di u zitellu per vede. L'altri findanu più faciule per avessà ciò chì ùn avete micca, ùn l'avete micca, o vice versa, avessanu ciò chì hè successu. U zitellu hà pigliatu un apertura di ciò chì succidia - questa hè a venuta. Vidia u circondu, anchi si ùn avia avutu natu. Eghjughe impurtante di accusati direttamente, azzioni cungiuli, esercizii di furmazione, sviluppantamente a più numerosa, enriching with different techniques. In certi casi, l'azzione attiva di l'adulti (paisani) quandu u zitellu sia indiferente sò necessità, l'estimulazione chjamata. Influenza di l'stimulanti polari hè utilizatu: friddu è cálido, salatu è dolce, duru è suave, etc., per svegliate l'òrgani di sensu (sistemi sensoriale di u zitellu).

A relazione inconsistente cù u zitellu disrupeghja, disrupta u cursu di una reazione normale, disabilitate l'anima. Hè da quì seguisce i seguenti cunsiglii ogni ghjornu: sò cun u zitellu sò calmati, pacifali, sostatu in ogni situazione. Se qualcosa ùn mancanu fora per ellu, cercate a causa principalamenti in sè stessu: sò qualchissia viulenza per u vostru parte, malincipiziamenti, cuntrastu di l'influenza parentali è di e manifestazione. Ancu un adultu soffre quandu i so altevuli cose accade à traversa a realtà triste. Ma hè particularmente dannuu à u zitellu. A vita hè curretta è cunflittu, perchè hè difficiule per esse di calma è equilibratu. Inoltre, questu hè dumandatu un cumpagnu parente.

I parechji sò persistente à volenu sapè cumu u zitellu sviluppà. A risposta correcta hè chì tuttu pò cambià è cambiassi pà u migliore. U sistema nervoso di u zitellu hè u plasticu, supple. Ùn avemu micca cunnisciutu tutte e pussibbilitati di u corpu umanu. Hopefully, cercate modi di aiutà è aspittà. Cunnisciutu ùn hè micca un casu, quandu a realtà cambiò e cunzulenzi più pruduttivi di specialists chì determinanu "u ghjornu di u ghjornu di u zitellu". U so dumunu dependa da a stratiggia psicologica è pedagogica curretta è l'attività parente per a so implementazione. U pusizzioni "Hope and wait, do nothing" hè sbagliatu. Avete bisognu "Pruvate, attu, speranza è aspittà, cunvincevi di primu di tutti: sè micca micca, quale?" U zitellu cù trastorni psicofisici ùn solu "sulitamenti di e malatie, ma ancu culori di a salute".

Ci hè una altra prublema dilicatu assai: di abbandunà u zitellu in a famiglia o di trasfirià à una istituzione di furmazione di u tipu appruvatu? I famìglie sò diffirenti, è i prufissiunisti chì travagliani ancu cù i zitelli. Applied a parenti, vogliu dì: "Ùn ghjudicheghji, ma ùn site micca ghjudicatu". Ma quì nantu à u zitellu hè pussibile di dì in modu veramente: deve esse cundutu in una famiglia. A famiglia aiuta, rinfriscanti, mantene u putere ancu in i casi chì e viulazione sò ricunnisciuti cum'è uncorrectable (micca sottumessu di correzione). Ancu in u megliu d'internu u zitellu hè male. Hè bisognu di una carizzia, sustegnu, un sensu di a so bisognu, utilità, di sicurità, in a sensibilizazione chì qualcunu ci vole è importa. Hè per quessa chì l'idee di l'integrazione di studiu pruvatu à esse attrattivi. In e cundizioni di a furmazione cumminciata cù parenti sani, un ziteddu spettaculu vive in a famiglia è interaccetta cù altri figlioli. A famiglia prupone l'acquisto è i metudi d'attività chì ùn pò micca sdegnatu da i sessione di furmazione. À u zitellu cù imprezii sò u listessu chè un zitellu nurmale.

In un statu di prucessu emutivu, quandu i figlioli analizanu e viulazione chì u zitellu hà, quandu i so aspettavuli aspettavule sò affruntati di una retazione brutta, accumincianu a confienu à l'aiutu di un medico. I pensanu chì si trova nantu à u bellu spécialiste, è hà da pudè cambià tuttu. Ci hè una crede in un miraculu, in questa recuperazione, un cantamentu pò accade rapidamente, senza a participazione di i genitori. Hè impurtante per aduttà bè chì ùn pò esse parechji anni d'avanti di soprazioni di viulazione, curreggiemi o l'enfatizanu, questu, correzione. I parenti necessanu perseveranza, una furtizza di spiritu è ​​un enormu travagliu di ogni ghjornu, inconspicuous. I successi pò esse scanty, ma l'intuizzione parentale aiuta per avessà ciò chì l'altri ùn vedianu: l'attenti à u zitellu, un ligne di volte di u dettu, un sonnu pocu percepcibile. Aghju scrivutu in my publications un casu è tornu torna spirituale per ellu in constantità.

A l'accolta à u duttore ghjunsenu una mamma dedicada è amante cun un zitellu. Avìa già diagnusticatu: imbecile, i.e. forma severa di ritardo mentale. In u 70 di u seculu passatu, i diagnostichi eranu scritti in u testu direttu, i paisani ùn anu micca sparitu. U zitellu ùn era micca parlante è ùn cuntattanu. Ma a l'accolta, u duttore avviò a so sguarde. E guardò u subject in quistione. Hè diventatu chì vede una gallina, un segnu, un cucciolo. U mèdicu rifiutò u diagnosticu è infurmatu à u psychiatristu nant'à questu, chì hà dichjaratu: "Sapete megliu i disturbi mentali di u zitellu, vi esamina bè, puderà esse mistaken". Tanti anni di travagliu cumincianu. Avà chì anu passatu più di 40 anni, è u zitellu hè diventatu una persona rispettava, travagliendu è guadagnava una vita decentu, puderete ragiunà chì oghje tuttu a so mamma. Hà amparatu di ghjornu, ogni un ora, seguitu i cunsiglii di un spécialiste, ma hà invintata assai. Reunitu è ​​purtatu à e lezioni di foglie d'arburi, grani di varietori, cereali è sopuli. U zitellu i vide, pruvatu, trattenenu. Ùn avete bisognu di parlà in seguita è prontu. A cosa principalu era chì u zitellu s'interessa interessatu, hà discernutu, piacce vivente, aghjustatu, sintia. A assistenza necessaria tutti i anni di studiu in u culleghju. A cumunicazione cù a mamma hè stata forte, indissoluble. E ora pudete osservà a so rilazioni di cura, e manifestazioni di l'amore maternale è filiale, toccu l'affettu. U fattu chì era una persona intelligente, decente, hardworking, carente è decente - senza dubbitu. È u fattu chì u devu a so mamma hè ancu un fattu indisputabili.

Un sbagliu cumuni hè dispramentu, pèrdita di sè stessu in a famiglia. In solitu una donna sperita. Un omu spessu ùn si stalla è abbandunà a famiglia. Un zitellu, ùn importa ciò chì a so età, possa u sensu, i pinsamenti, i desideri di a mamma. U mondu permette stà in a diversità di a so manifestazione. A mamma hè deformata cum'è una persona. Credu chì ùn perde micca per perdienti cum'è un individu, cum'è una persona hè assai impurtante, ma senza aiutu hè difficiule. Hè assai probabbli, quì l'aiutu di una famiglia cù i stessi prublemi seranu efficace. I parechji di e famìni sò uniti di una cumunità di interessi, intelligente, una parentesia di l'ànima, da a presenza di un zitellu spéciale chì ùn era micca cumparatu. Induditoriamente, i genitori chì creanu i clubs, associazioni, altre associe publiche facenu una bona accunciazione. A riunioni, e reune sò intesu per cunsiglii, cumuni di l'esperimenti, discututu fiore, è ancu diventanu, rilassate, dicemu cumplimenti, felicite annu, ghjorni, aprendu annunzià in tutti i più notori. In a famiglia hè ancu impurtante per creà un clima di festa, perchè e piccole belli cù una vita monotonia.

Raising un zitellu spettate hè precisu forza di mente, carattere è perseveranza. U zitellu in una atmosfera di permissiva pò esse divotta, un tiranu. I paisani deve esse capaci di dì "impussibile", per imponiszione di restrizioni à e azzione inaccettabili. Ci ùn deve esse "pity razziali", cumprendu chì l'intruduzioni di pruibbizzioni, a ritenimentu, u cuntattu doloroso (per suprattuttu, ùn hè micca di punizioni fisica) formate u cumpurtamentu correctu di u zitellu.

I paisani sò obligati à amparà. Dopu tuttu, u capu "maestri" sò i genitori. Avveni chì u zitellu hà fattu vulemu a so lingua da esercitivi esercitivi, per pudè alcuni u lipu superiore cù a so lingua, è dopu à u nasu. Tutti i genitori dicenu à unison ch'elli anu "difettologia", hè cusì interessante è faciule. Ancu l 'esperti adopranu l'impurtanza è abbianu i parenti prufessiunale: "U vostru zitellu hè un sviluppu deficiticu, hè un ipodinamitanu, hà dyslalia (alalia), pronostica pronta, lateralmentu sigmatismu", etc. Questu, sicuru, hè micca ghjustificatu. Un mèdicu veramente bonu esistassi sempri ciò chì hè stata uttinutu da questu o questu esercitu, perchè certe tecniche di travagliu hè cunsigliatu. Parenti, pruvate i metudi di correzione (correzione) nantu à u zitellu, assicuratevi ch'elli averebbi è eseguisce u travagliu necessariu in casa. Senza l'aiutu di i genitori, hè difficiule di ottene u successu.

U più impurtante per i paisani nantu à i zitelli cù funzioni di u sviluppu:

A cosa principal hè à amparà à cumprenderà è amassi u zitellu. L'educazione di u zitellu annunzià cù u primu anniversariu è ancu prima di a so nàscita. I paisani observe u zitellu, analizà i so azzioni. Puderanu sapè e caratteristiche è i bisogni di u zitellu sùbitu chì l'altri.

U zitellu unisci in l'interazzione. Hà fattu cumercià ei cumerciu, nantu à u mudellu, nantu à u spettaculu, quandu furnisce assistenza parziale parziale.

U zitellu hè furnitu di emozioni pusitivi. I parechji i sbaglianza: fallenu in dispramentu, dubbitenu, perdienenu in quantu individuu. Hè impurtante chì spiranza, attente è aspittà.