I sviluppà i ghjucatori di balli di i zitelli

U ballu hè un ghjocu còmicu è dinamica. Hè presente in a vita di u zitellu quasi da i primi misi di vita. Tutti i zitelli in tuttu u mondu ci aduranu ghjochi di bola. Ci hè parechji centesimi di tali ghjochi.


I ghjucati di ballu ghjucanu un valori speċjali per u zitellu. Sviluppà a destreza, a coordinazione di i muvimenti, a velocità di e reazzione è un ochju. Ancu ancu u so status emotiu. U zitellu ampara à cumunicà cù l'altri populi à u ghjocu. Puderete capisce chì règuli significanu. È questu hè impurtante per più di l'adattazione suciale.

In ghjocu cù u bulu, u zitellu realizava assai movimi. Pigliò in i so mani, porta, rotllo, trompi, catches. Fattu pùbbliche, e classi cù u ballu pò esse chjamatu cumplicatu. Avà, tutte e genitori sapemu chì u sviluppu di a mutilità di l'uce, questu, diversi movimenti di i dete e mani, hè intigrata cù u sviluppu funziunale di u cori è influenza direttamente in u sviluppu di u parolle. Per quessa, ghjucà cù u bulu ùn hè micca solu utili, ma necessariu per ogni ziteddu.

Dopu mi cumencia

In casa, avete duvutu duie bundotti belli cù un diametru di 15-20 cm, boli di bagnu cù un diametru di 5-8 cm (tennis, gomma, raghji di diverse materiali), boli di carta di carta arrugli e una gran bola inflatable.

Un zitillitu hè più prubabile di perceive un esercitu per l'esplicà. Duvete averà u zitellu chì hà da scogghiri a bola, tira, catturà, ghjunse da u pianu è u muru.

Se u zitellu ùn avete micca bellu, ùn ripetiri ripetiri l'exercitu, dà un aghjustu simplici è torna in quì à pochi ghjorni.

Inséchate à u vostru figliolu:

A Ripitenza multipla di i movimenti sviluppa u sensu di u zitellu di u ballu. Cumencia di cumprà per cumprà quellu o quellu scopu.

Ball games and throwing

In ghjucà cù u ballu vi ensece i vostri figlioli a gestione di e cose cumporta di cilesti: catturare, purtendu, rotanti è plegativi.

In quantu à tirallu, a vostra tarea hè di insignà u zitellu per fà fà facciunate (in altru) in u principiu, perchè ùn avete micca scantatu da l'abitudini di tirallu un ughjettu di u cantu o da sottu. Per a classi ci vole à preparà bundotti di carta è bundeddi di diverse tene. Hè impurtante per u zitellu à amparà a tecnica corretta, questu quì, per piglià u ballu cù i so dite, è micca "in u casu", furmatu da a so palma. Insegnassi à u to figliolu pà pett'à l'alte lampone altri Per fà questu, pigliate una corda nantu à a so testa è dumandate ch'ellu li tira u ballu. Fighjine nantu à un esempiu cume volte com'è esse currettamente fattu per un tiratu. Pigliate u ballu da l'estiu, i zitelli sott'à 3 anni sò improbabile di pudè. Questa cumpagnia hè troppu difficili per elli. Hè abbastanza chì u zitellu imparà cusì à coletta perfetta un ogghjettu nantu à u livellu è l'altitudine, è ancu per sguassà u ballu fora di a terra.

Patinatura

Pone a tola di pattigia cun un alloghju in u sedia, è l'altru in piena. Pigliate i dui caseddi. In una di elli, fece 3-4 pilcheghji. Chì u zitellu hà da scogghià bala per u tribunale, è l'aghjunghje sutta. Fighjà u zitellu perchè cume u roll, perchè chì a bola ùn caduta di u pianu à u pianu (accede l'accilirazione). Allora swap places. Prima, u zitellu hà pigliatu u bulu cù dui mani, ma avete avutu l'aiutu à aghjunghje a bola alternativamente cun una e l'altra banda.

Competizione di "pigeons"

Per travaglià un rollu viaghjerà aiutà u papiru "pigeons". Arrange a competition with your child - sweep them at a distance.

Roll rolling

Un bonu eżerċitu per tirà è catturà u ballu hè rotanti u ballu à l'altri. L'adultu è u zitellu sieghjanu contr'à l'altri in u pianu, so pereddi sali e rollu u ballu à l'altri. Dopu un pocu tempu, pudete scaccià dui pilami in u stessu tempu (u principalu hè chì i bole ùn chjorte). U zitellu sviluppeghja a capacità di cuncentrazione, per avè aghjunghje una bola rotulante è mandà turnà à un adultu.

Balli in a cestera

U ghjocu d'esercitene avarà un ochju, a destreza è a cuncordazione di i muvimenti dopu à ghjucà a bola in un miraculu horizontal.

Preparate qualchi balli. Cum'è un destinazione horizontale, utilizate un cane grandi, un bacinu alta o un box volumètric, perchè e bundeddi pò stà in quelli dopu u ghjornu.

Pone a cestera nantu à a chjesa à una distanza di 60-150 cm è marcate a fruntiera da quale ùn pudere micca. Fighjà u zitellu perchè ghjucatu bola in u cane. Prima, dàchja è pigliate una bola, prossimu piglia a bola à l'spalla, fighjate à u cisterna è lampassi u ballu cù una mano. Avete bisognu à ghjucà 2-3 pilcheghji cù a to manu diritta u diritta.

À u principiu di a furmazione, a distanza da a cestera ùn deve esse micca più di 60 cm, postu chì i zitelli à questa età spessu ùn ponu micca l'oggetti, ma solu fà pusà nantu à u mira. Aumente a distanza chì avete bisognu.

Normalmente, i zitelli opghjennu l'oggettu cù una mano da l'spalla. Demonstrate u zitellu è una altra manera di tirallu - una mano da u fondu. Allora u zitellu sera più faciule per tuccate u mira.

L'altezza di l'obiettivu pò esse cambiatu cù u colpu di a cestera nantu à oggetti di altri altri.

Pudemu calcariu in u fiumu

Questu hè un uttimellu utili assai, è se in veranu quandu sò nantu à a terra di un corpu di acqua, assicuratevi di insignà à u zitellu per pudè scremà.

Ma questu esercitivu si pò esse realizatu in casa o durante un caminu. Etichetta u litorale. Si distingue una tela doppu o trè metri da a "spiaggia". Pigliate 4-6 boli picchi (in l'usu di l'articuli di pappu di carta da u paper arrugatu cumu si spalla da u pianu più menu - sò stati "pebbles").

Standing on the "shore", u zitellu tira "culi" in u "fiume". Hè arrittu à a "spiaggia", curdigliatu, pigliate ogni mano nantu à u ballu. Aghjunghjini una manu è tira u "pebble" in u fiume. Allora ripite u stessu cù l'altra banda.

Perchè u zitellu ùn hè micca in prumessa, esecutà l'esercitu, accumpagna i so azzioni cù parolle.

Quandu tutti i culi "sò in u" fiumu ", permettenu chì u zitellu svià in" ella "è pobarahtaetsya: nantu à u so stomacu, da a so strada, pussgigaet pierlie è mani, cruci da u questu à u latu. Per cugliera "culori" è tornendu à a "spiaggia", puderete ripetiri u ghjocu.

Aos gradualmente vai a exercicios máis complexos, que inclúen elementos de correr, salto e somersaults.

Crece sana!