Cumu mancariassi u cattivi

L'ochji sò u specchiu di l'ànima. Ma qualsiasi specchiu deve un marcu decentu - e cigliu dà a nostra persona una individualità, u equilibriu è una certa integrazione di l'imaghjini. Curnutu, cespugliale o à u cuntrariu - "chorde" chjaru assai "accent all attention to themselves and negate the more perfectly matched makeup. Allora cumu per fricà i vostri celluli corretamenti? Probabilmente a manera più faciule di curre a forma di e cellue è u so culore hè di passà à un spicializatu. In u salone pudete esse uffrutu l'urdinendu:
- correzione di a forma di e cell in priaccupazioni
- culori per cella
- tattooing

Quandu a forma è u culore di i vostri cigliu hè aggettatu cù un pruduttu speciale - hè assai più faciule d'a cura di elli, ma per questu avete bisognu di seguità règuli simplici.
Avemu bisognu:
1. U spille hè midiculu o grande (perchè e vostre mani sò liberi è pudete vede a vostra rintra entera)
2. Pinzatura
3. Lotione per a disinfettazione
A lume ùn deve esse tèndera o difusa. Idealtjate pruduce i vostri cei di u ghjornu.

Dopu chì avete lavatu a manu, scumpareru li pinzi e si limpia a faccia è e cella di lotione - pudete avà.

Ùn importa micca quantu simplice a prucedura hè per sfacciate di capelli extra - ma dinò ci hè ancu secretu. I piriammi asciucariati cù pinzeri in a parti radicali, piglià a pelle cù a seconda manu è piglià cun mo movimentu. Ùn avete bisognu à apressu - hè megliu fà piglià un capelli. Se vulete chjudaranu una ceccione senza pinzetta, uttene un cube di ghiaccio o un compressu caldu - hà da espansione i vostri pori, è serà più faciule per sprimà i capelli.

E credenze ideale sò custruiuti tragetti di linea traversi à ogni mità di a faccia. Per capiscinu u principiu, a fine è a cortama massima di a to cella - utilice un lapis.

Attach a pencil to the line of the wing of the nose and the corner of the eye - this is the line of the beginning of the eyebrow. Sì i pelli santuate sottu à u lapisini versu u ponte di u nasu - anu bisognu à esse sbulitatu. Allora, aghjunghje un lapis à l'ala di u nasu, ma per u culu di l'ochju - cusì avemu a fini di l'arcu - qualcosa chì vai fora di a linea hè bisognu à esse spiegata. Se a linia di u cecchinu hè curtu - hè necessariu di correggià a linea cun u maquillaje. E finarmenti - draw a line from the wing of the nose through the iris of the eye, quandu avemu vistutu dirittamenti - questu hè u puntu più altu di u cigliu.

Avà criatu l'intricatu chjappu per sguassà e puzzichevuli sopra à u fondu di u cigliu - per fà l'arghjila finamente finita.
Sè vo avete finitu - ùn ti scurdate di foglate a to stizzi cun lozione è di fugliate cù gel.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ