Cumu manghjà in primu simane di gravidanza?

Quì venga u momentu più longu in quandu a prova di gravidanza ùn anu micca indicatu, ma duie tette. Ora sia dui è a vostra mamma hà da capiscenu chì quì in u so spalle hè a responsabilità è micca solu per ella stessu, ma dinò per una petra foglia.

Per un zitellu sviluppà bè, hà bisognu di ricivete tutte e vitamini necessarii. Cusì, ellu riceve da a so mamma, chì significa chì una donna hà da pensà beni di ciò chì deve esse manghjatu in primi simane di gravidenza.

In a TV o in a reta globale, pudete vedete un grande numaru di i più diversi ricunniscenza di i medichi. Ma cumu per fà a dieta ghjustu, cunzidendu i qualità individuali di ogni futura mamma, resta un misteru. Plus, tuttu altru è a toxicosis si senti.

Cunsiderate a manera di manghjà in primu simane di gravidanza, da 4 à 13 simane di gravidenza.

4 settimane.

I medichi cresinu chì a vitamina più impurtante chì un zitellu deve riceve hè l'acide folicu. In u corpu di una donna, deve esse attu in quantità quantità, chì impedisce u parturientu prematuru è diverse anormalità mentali in u fetu.

L'acidu fisicu hè trovi in ​​ligumi, frutti, carne, pesci è lattichi. Quandu u trattamentu termale, B9 perde i so pruprietà utili, ma ferma più bellu in carne è latte.

In più di l'acidulà folcu, hè mandatu à rinfurzà i prudutti alcoolichi forte è di fumà. Questu tutti hà un effetti negativu nantu à a salute di u futuru babbu.

5 settimane.

Questu hè quandu u più difficiu comince. Dopu tuttu, di mantene una certa dieta duranti a tossicosa odiada hè assai difficili. In questu casu, e ricunniscenza sò semprici. Vogliu una salata - avant per pepini, vogli un dulce - per pastelli. Ma hè bisognu di observà una regula simplica - tutti di manghjà in moderazione. In picculi quantità, qualchidunu pruduce l'alegria è a satisfaczione à a futura mamma. Ma s'è manghjate troppu, pò fà fà fà minà l'annu.

Inoltre, cù l'aiutu di una dieta, pudete contru la toxicosis. In a mattina, stinnilicata à u lettu, hè cunsigliu per manghjà xi cosa ligera, per esempiu, una pumu o iogurt cremosi. Hè ancu necessariu di observà a dieta è pruvate à manghjà à u stessu tempu. A strada, da a leucemia u limonu perfetta aiutanu. Avete bisognu di manghjà più di verdura è frutti, è patevi pò aiutà. Questu hà da a forza di a mamma futura, è ci sò qualchì volta assai più piacevuli.

6 settimane.

Questa settimana u zitellu tocca bisognu, in più di i vitamini sopratuttu, ancu u calzuni cù fòsforu, chì sò stanu in u latti è altri prudutti di latti. U fetu inizio una stampa impurtante di "custruisce" u corpu è a mamma hà necessariu aiutallu.

7-8 simane.

"Bei u to fruttu u mo figliolu, vi sarete sanu" - questu hè chistu canta in canzone di zitellu. E a futura matri in questa settimana hè solu ubligatoriu per cunsuma di latte. Dopu tuttu, cuntene calcium cù fòsforu, à u foliu, a vitamina B è i grasi di l'animali. È hè in latti chì u fosforu è u calzamentu sò cuntenuti in e proporzioni necessarii è, à causa di questu, sò megliu assorbati.

Sì a futura madre ùn pò micca cunsumà là, po hè pussibile reemplazarà cù prudutti di latti. Per esempiu, u iogurtu chjaru è u kefiru. Hanu ancu cuntenenu tutte e sustegenu necessariu.

9 settimane.

Sta settimana hè cunsigliata per rinfurzà i mura di i navi. Per fà questu, avete bisognu di manghjà currantu neru, triacca, oranges, ciliegie e pelle rose bassine. In generale, tuttu, induve cuntenenu vitamini C è R. Tutte e raghji duverebbe esse propiu frescu è bonu lavatu.

10 settimane.

Per assicurà un prucessu normale di hematopoesi, hè necessariu aghjunghje iron à a dieta. U pruduttu cumuni, chì cuntene furmagliu di casgili.

Hè digià valutate aduprà prudutti chì contientanu fluoride è calcium. Questu aiuta u sviluppu di i denti in u zitellu. U fluritu hè trovi in ​​verdura, carni, pesci, latti è frutti.

11 simani.

À 11 simane, pudite scrive ghjunti chì sò zinc. Hè respunsabuli di u sviluppu di u sistema riproduttivu, l'organi di u gustu è l'oliu. In più di assai zincu si trova in furmagliu, carne, fagioli, frutti di frutti è nuts.

Inoltre, a mamma è u so bagnu avemu bisognu d'alimenti chì contientanu vitamina E. U rinforza u sistema immune è aiuta u travagliu di u corpu di a mamma. Hè truvatu in spinach, colti di Bruxelles, bruni, olii vegetali, germe di granu è uovo.

12 settimane.

A settimana 12, hè cunsigliu per incrementà a ingesta di vitamini C è E. Se l'organu riceve una cantina sufienta di sti vitamini, u risicu di rupture premature di a placenta hè significativamente ridottu.

Hè assai impurtante per manghjà i manciari chì cuntenenu iodu. Hè necessariu per u funzionu nurmale di a glàndula tiroidea, è per prevene à u ritornu in u crescita di u zitellu. Una quantità maiò di iodu hè trova in parechji frutti di mare.

13 simana.

Questa settimana, hè abbastanza à seguità tutti i strade indicati. Overeat o scassizza hè ugguali, per i so mamma è u zitellu. In vista di a 13 simana, ci hè un grande "impone" di l'organizazione di u zitellu è a donna avarà avvià à a nutizzioni più currettamente è selettiva.

Cusì, anu examatu a reguli basi di cumu manghjà in ghjustizia in primi simane di gravidenza. In principiu, ùn sò micca tanti di elli, è una donna pò, senza straining à seguitalli. Ci hè una bisogni à quandu, perchè ci hè un sensu di famu. Almenu 4 comidas o ghjornu. Questu averebbe sclusivellu di u stomacu. In questu casu, trà e manciari avissiru adupirà u iogurtu lumi, prudutti di latti o frutti. Inoltre, siddu avete pussibule, bisognu di cunsuma più di zucchii freschi o compotas. Eat lentamente, senza fate, cunti curamente di manciari. Nun mai oblite chì a mancanza di qualchi vitamini pò sbocera a salute di e donne è di i zitelli.

Quandu compileghja una dieta privata, a mamma expectante hà bisognu à seguità cambiamenti in u so pesu. Surplus o manca ancu assai afflitta negativu à u zitellu.

Sì a dieta hè difficiuli di mantene a causa di a tosicisisa, ùn ne serebbe disperta, perchè stu fenominu, cumu dicenu, hè un tempurale.