Cumu per surviglià per a prima volta in prigiò?

I am lettori, sò sinceramente cun letturale, se stu prughjettu ti tocca à l'omi o i vostri amici, parenti, amichi. Sì, per una cuncurrenza maligna, site l'altru cantu di u fianchju, vi daraghju cunsigli, cunsigliu. ellu stessu hè stata avutu l'Esperienza di sta disgrazia.

Sì u tribunale hà riguardu à voi à a custodia, questu significa chì avete da passà u mesi dopu in u centru rinviante o in u facilitate di detenimentu temporale.

Per principià, ùn l'hà micca pigliatu à a testa à u panicu, tk. Sò solu ferita. Ùn pensate micca chì questu hè u scopu di a vostra vita. A più impurtante hè di l'appughjatu psicologicu, preparanu per sta volta di l'eventi. A primu tempu passò cusì, avete bisognu à calmassu, scuntatu tutti i pinsamenti stranieri è cumportanu bè.

Ùn dissi micca scrittu cum'è l'oghje sò scritti, ecc. è simili. quantu esse appiicati appiccicate, pruvemu a trasmette u mumentu di cumu si cumportanu cù quellu contingente in questi cundizioni.

Sì ùn sò micca un casu speciali, ùn si sarà micca in u confinimentu solitu è ​​avete da esse cumunicatu cù altri cunventi. Scusate di qualcosa mi distracté è hà principiatu in modu. Cusì, ciò chì si detti, però si ricurdò, avete statu datu una regula nantu à a misura di restraint in forma di cunclusione.

U primu modu si diciarà chì l'urganisazione di u vostru modu vi faraghju attraversu l'IVV, com'è regula in l'IVV, a ghjente ùn stà micca longu è sò trasfiriti in SIZO. Quandu avete statu purtatu à l'IVV, a prima cosa chì avete aduprà una ricerca, una ricerca completa serà spusatu à l'ugatu è serà inspeccionatu, ancu e imprese di ghigra. Allora dunanu lettu è andendu à a celda. Quandu si tenete firmatu in fronte di a camera, ricurdate u so numeru, serà ghjustu.

Camina in a camera, assicuratevi di salute. Cumu pudete assicurà chì nimu in factu hè u vostru sangue ùn ci hè micca sedente, ci sò tutti listessi per tù o quasi.

Ùn àbbia paura di qualcunu è si cumpurtava tranquillamente. Un postu per voi hè micca familiaratu, ùn anu mai avutu a paura chì interessa in tuttu ciò chì vi circonda, t. interessu hè sempre bè, per suprattuttu chì sarà infurmatu. Ma cumu una regula nantu à l'IVV vi cuntene cù i stessi cum'è ghjustu ghjustu, u più interessante principia cume.

Cusì dopu un ghjornu o dui sarete trasferitu à u SIZO prima chì vi ncontra nantu à a vostra manera stu chjamatu "gatekeeper", una stanza di circa quattru pèsci è in i mura di un "capeddi di pelle", un bagnu in cantone è dui bancati. I catene in u prigiuni sò cum'è e persone chì si firmanu à noi o pudete ancu parolle elevatori, ci sò parechji di tutta a cathia chì andàvanu in ogni locu, à u tribunale, à a sesta, à l'scena à u campu, etc. vai à u gatekeeper, dumande belli è cose u vostru nome, spiega quì per a prima volta.

S'ellu ci hè una persona in a porta di a porta chì hà digià più esplicitu, ellu parlarà cun voi è spiegà cumu si cumportanu à l'amministrazione è quali procedimi chì aspetta in u futuru. Dopu à u guardiunatore cù i cose sò da esse guidati à un cumbugliu chjaru, spfigrafiruyut è guidanu à a splutazioni, se à quellu tempore l'estiu, da quì à l'acqua calda chì pudete scurdà quì in l'estiu, è una cosa più di u fattu chì si fate un pezzu di savonu in l'anima, averaghju teme chì pudete piglià u nimu ti dicerà à qualcosa, solu i me cunsiglii per to sitate, per liberate di ridicule o quarchi cosa sìmulu.

Eccu avete lavatu è duvete un colchju, un colpu di manta, duie chjavi è una pillowcase per avà a vostra stazzione di quarantine. A quarantine hè stata a solitu d'esse cusì cusì, perchè cose cun vigilianie è ùn avete micca paura di nisunu. Quand vi à a càmera, salve à e persone, dumandate d'unni pudete mette e cose, puderebbenu esse offrittu tea è definiscemente parlà.

Ùn pruvate micca di qualcunu à u vostru casu penali, l'articulu massimu. Perchè un gran numaru di "gallarii", i.e. Chjappa sfumature sò apposta in i celluli à quelli chì solu pisanu u lintru di u prigiò. Cuminate cun tuttu cun tranquillità è cun fiducia, ma in nisun locu ùn engaina micca à nimu, almenu hè megliu esse a risposta, cambiando u sughjettu. More interested in tuttu ciò chì vi circonda. interessu hè benèvimu, ùn aghju micca dettu cun certu chì vi puderete spiegà tuttu à tutti quì, ma in a cuneera cumanda, tuttu serà digià dicisu.

Quarantine. U so significatu è di isolà a massa cumuna è piglià un test di sangue di VIH, fate un esame fisicu, ecc. persone, era quarantineu durante duie settimane.

Dopu chì tutti l'analisi sò pronti, vi sarete trasfiriti a una "cappucciu cumuni" ie. digià in a cellula induve a prisión prisenta a so vita verita. Da quì tuttu ciò chì principia. À novu, quandu avete vultatu à a càmera, dissi bonu, è dumandate "Hut the people?" Questu hè un grandi enormi per voi, perchè Ci hè cilesti umani, ci sò scundisati, cum'è una regula, si pusanu com'è in l'offènziu, o quelli chì sò spizzate da a casa per accettazione inaccettabbli.

Sì dite chì a capanna hè umana, pudete esse a calma è senti attentu à ciò chì vi serà dichjaratu è à chì dumandà. Nessunu averà battizà, è nimu hà vendu a vintu. Vi parrammu cù cusì dicemu "aspittà" per a càmera. U scopu di u dialogu hè di scupri chì tipu di persona hè statu venutu à l'elli è s'ellu ci hè qualchissia parechje accadèmuli inadmissibili in u passatu per ellu.

Speru spergu ch'è esse una persona cù una reputazione micca spinzata, se fussi, allura ùn avete nunda à teme, risponde sinceramente. Dopu à a cunveglia sarete offerta tè o chifir, ùn ricusate micca ancu sè ùn avè micca beviatu, quandu puderete, ma ùn l'avete micca cunsigliatu. Dopu a parla, trè ghjorni di clientella sò dati, in quandu u tempu, intarissemi interessatu à ciò chì pudete fà è ùn pò micca fà, imprighjunghje in e cundizzioni di vita, è puderete capisce chì a prigiè pruteghja da ciò chì si prisentà da a nostra nova o di pelle.

A primu notte dopu quand'ellu ghjunghjite in a cellula annantu à quandu scrive un denominat di malyava, chì questi è tali sò ghjunti, ùn anu quellu chì in u prighjunu chì cunnosci o voi paisani. Queste trè ghjorni di ospiti, passate cù u benefiziu massimu per sè stessu, fugliale per ellu ciò chì avete intesu durante queste trè ghjurnati, scopre à quale hè a strada è ciò chì hè, è chì hè questu tuttu è perchè a ghjente hà bisognu di interessà à a capanna o micca.

Dopu a prima conversazione sò dettu chì in trè ghjorni, parleranu cun voi è dopu a siconda conversazione pigliate quellu o altru cellula di quella sucetà. Ùn aduprate micca a matina in a parolla, prima ùn hè micca decentu, è quì hè assai periculosa, perchè per ogni parolla chì avete a risposta, cusì eseguite più, dite da più tardi sempri))).

Vi cuntaraghju un pocu nantu à i modi di cumunicazione in u prigiò o cumu hè cum'è un usu di chjamà a so Maestà. A strada pò esse di parechji tipi, in u cabrio, i.e. un pirtusimu in u muru cun l'aiutu di un maggetti hè trasferitu à tuttu ciò chì dipende à u livatu di l'apertura, ci hè ancu una strada per l'aria - cù l'aiutu di un maggetti tuttu hè trasfirutu solu da a finestra è ci hè una strada per u bagnu chì hè mandatu per tuttu. Tutti issi mumenti seranu da ditagliu in u locu, perchè in ogni prese u so postu.

Ùn tentate di esse sulitate, ùn importa micca quantu duru, cumunicà cù e persone, parlate, pigliate, leghjite u libru, s'ellu falendu, vai per un passaghju. Pensate à a vostra salute, rilassate regularmente hè assai impurtante in questi cundizioni.

Dopu qualchissia volta vi viaghjate è si senti pocu cunfidendu, ma avà, questa cuscenza hè abbastanza per evità di prublemi innecessariu è prublemi.

PS: Da a amministrazione di Olwoumens.
Questu articulu ùn hè micca sottu u prufilu di u nostru situ, ma sintendu chì hè necessariu di portà sta informazione à i nostri lettori. Perchè in a vita tuttu succidevi, è Diu ùn hanu vede, voi o i vostri amori pudarà tastà u "equilibriu ufficiali" ...
Devi fidu à i lettori!