Cumu pittura di uova di Pasqua: ricetti tradiziunali è originali

Sicondu i costi di i criunu, hè bisognu di cumincià a pittura uova di Pasqua u ghjovi, è questu travagliu creativu hè principalmente fatatu da i zitelli. Da questu articulu sarete amparà quellu culori sò customu per pitturà i ricordi di Pasqua, perchè per fà quì, induva hè stata sta tradizione, è ancu avemu aduprà cun voi certi ricetti originali per i Krishaks.

Chì culore di u culore di u ovenu per Pasqua?

U culore rossu è i so sfumature sò cunsiderate tradiziunale. In ogni casu, quandu parechji anni, i ovi di Pasqua sò dipinti in giallu, è in verde, è in u celu, è in u celu. Cù l'aiutu di varii tècnichi nantu à a cunchiglia, i patroni chì decrecanu i ovi di Pasqua si appliimati. Oghje filigree fattu di legnu è e petre sò venduti cum'è souvenirs, sò datu à l'altri per Pasqua.

Comu u ovu per Pasqua: ricetti populari

Unu di i modi più belli è più preziosu per di stampà ova in ogni momentu hè di cocilu in crosta di cipolla. Sicondu a quantità di courgettes di cipolla pusata nantu à a panella, pudete alcuni una intensità differenti di u culore - di marroni giallu à u rossu rossu.

A ricetta per pittura di ova di cappulinu di cipolla

L'oli pò esse tingiti nantu à u culore di culore è spices. Pittatu cù l'omi di turmericate sò alluminati, quasi nanu. Cù l'aiutu di col ravioli, pudete piglià un colore di cunigdite d'ova bla frecu.

Uni pochi viaghji urigginali cumu per colpi ova

Patroni nantu à i olii abbandunarà e foglie di uccisu, aneto, fiori. Per pudè darce brilla à l'ova di tennule, a cascarella hè oiled with vegetable oil.

I vostri ziteddi chì anu interessatu à quale chjudaranu i olii pittura nantu à Pasqua, pudete dà in e mani di cepelli è culore di culori è invita à l'appressu nantu à i ova à qualsiasi ritratti. Di sicuru, prima chì cumu cumincià à pintà u cascarru, i ova sò soldati.

L'Esempii di Pasqua Ricette

Cù l'aiutu di i culore di culore è i vernici speziale vinnutu prima di i vacanze di Pasqua. Oghji pittati in questu modu sò assicurati sicuru, ma si vede - inusual è assai bella! È per aghjunghje un patore di moda "chicchi" ciuvuli pò aiutà. Cumu passaghju à passà u colore originale di u ova, vede stu video.

Tinture originale di uova in polsica

U questu video cuntene assai idee interessanti, cumu di dipince uvaghesi per Pasqua. L'idee variate di e persone creatori aiutavenu à scelta u vostru modu è i vostri amare cù prudutti anu.

Perchè l'ova di stampà per Pasqua? Cumu hè a tradizione?

Ci sò parechji opinie cunflitti in u tradiziu di a pittura di uova di Pasqua è di a manera di pittura di uova.

Perchè l'ova di stampà per Pasqua: Liberazione di i Ghjudei da a slaveria egiziana

Faraone, ebendu in Egittu (induve i Ghjudei vissiru vicinu à un pezzu), era cruel à questu populu, è da chì Diu mandò l'infestazione à l'Egiziani, a più terribili chì era a morte (morte) di i primi nati in l'Eggplant. À l'Ebrei Diu hà urdinatu per ungiaghju e so casetta cù sangue, è l'esecutzione ùn tocava micca i so figlioli. L'Eccutu passò da a casa, untule cù sangue o pintura roja. A Pasqua di Pasqua, chì significa "passendu" hè cunnessu cù sti avvene è si celebrà cum'è a liberazione di l'Israeli da u yugianu egizianu. Omo bianchi tosciati - hè una nova vita, datu à u populu.

Perchè l'ova di stampà per Pasqua? Cumminsi a celebrazione di a risurrezzione di Ghjesù Cristu cù u Vidu Slavonic Great Day

A festa di a Fertilità, u despertu di a terra da l'invernu, u sughjornu in u celu fu celebrata in a primavera, è hè stata cunduta originalmente cù u calendariu solari è lunari. À questu ghjornu, a data di Pasqua cambièssenu secondu u cambiamentu in questi calendari. Ovu, pittatu in aranciu o russu, simbulizeghja u sole. Sò dumandate da i zitelli chì oghje di u culore spessu di Pasqua, dìtuli chì tradiziunale hè u culore di u sole (sfumaturi di russa, gialla, aranciu). U costumbre di u pumadore hè statu stabilitu in memoria di a grandi catastrophe pianetaria.

Perchè l'ova di stampà per Pasqua? A versione ufficiale hè una maraviglia trasfurmazioni di u ovu biancu in una russa.

Dopu a risurrezzione di Cristu, Maria Maddalena hè ghjuntu à l'imperatore per informà di stu maravigghimu avvenimentu. Siccomu una visita à un omu cù mani vugliuli ùn era impolite, è Maria era povira, hà purtatu un ovu comu rigalu. A vista di a risurrezzione di Cristu, Tibèriu riurdava in risposta è dicenu chì a risurrezzione di l'omu hè ancu imposta, cum'è a trasfurmazioni di u biancu in u vermu. Immediatamenti dopu a so parolle, l'ovu in e mani di Maria si fici addivintatu russu, chì era una cunferma di u certu messagiu veritattu è u Cristu risurgiu. Dopu da quandu, oghje di ulecu, vi fighjemu a nostra fidi chì Cristu hè risurrezzione. Per crepacini u uovo contru l'altre, l'acompanyanu cù e parolle "Crist hè risurtu! "Hè veramente arrittu!" U culore scaritu di l'ovu simbulizeghja u sangue di Cristu nantu à a croce, l'ovu hè a vita. À Pasqua, solu l'ove eranu stampati è solu i tingi bianchi è rusulati. Puderete, i ova sò fatti di legnu, peddi, gemelli è decorate cù i pittura è gioia.

Versione nantu à i ghjoculi di u pocu Ghjesù

Sicondu sta dichjarazione, a risposta à a quistione perchè dice u ova di Pasqua, hè simplice è cumprende ancu à u zitellu. A mamma di Ghjesù - a Virgine Maria era povira, è ùn pudia micca cumprà li ghjucate. Per a diversione di u so figliolu, hà pintatu l'uvaghiti duci in parechji culori, dipinti è li dete à ghjucà. U zitellu puderia ghjunghje cù l'ove tingiti, è ruttenduli - manghja.


Cristianu 3 days before the resurrection of Jesus - versione populari

Durante un manghjà chì era in Israele per 3 à a risurrezzione di Ghjesù, unu di i invitatsi hà riguardu à l'auditu di a prufezia. I Clienti rieghjanu di Ghjesù, chì suggerenu chì u puddaru affittu oghje nantu à a tavula vene in vita prima, è i ova facia vurpi, da quellu chì Ghjesù o qualchissia altchianu risurrezzione. Oghje in questu tempu si vultonu veramente scritta, chì divintò un signu di a verità di a prufezia.

À ciò chì facenu in Pasqua, ciò di e costi è tradizioni, leghje quì

Avà sapete parechje ricette, cumu pintazzate l'uvaghji per Pasqua, perchè avete bisognu di u pintallu, induve hè sta tradizione. Cù a Resurreczione di Cristu! Crist hè Risurtu!