Cumu possu esse acquisto cù i paisani di u sposu

E zitellu, quand'è tù cunniscenu cù i genitori di u sposu, micca, tù sì assai furtunatu, vogliu dì. E ancu assai. E ùn importa micca d'induve i so genitori, da un altru distrettu, città, paese, ancu in un altru pianeta, questa hè una di e prucessi più difficiuli chì ogni zitella devi sughjittate.

Ùn dì micca chì avete vistu, pocu prubabile, ùn anu pussutu ancu suspettà di a vostra esistenza, chì avete viaghjatu cù u so figliolu benamatu durante parechji mesi, ancu di parechji anni, preparanu l'ellu pè l'ellu, lavatu, lavbule è trattanu cun ella. Hà avutu u sessu, è probabbilmente ùn hè micca. Ma ùn si sentenu micca nant'à a so propria pelle, chì hè, cunnisciutu di i genitori. Sentu cum'è sì in una cummedia americana. In questu casu, assai depende di l'omu. Ghjè u sposu chì deve fà una conversazione preparatoria, sia cù a sposa è cù i genitori.

In questa conversazione, l'omu deve esse dicendu à a sposa cumu prutezzione di famiglia di i genitori di u sposu. Perchè i so parenti, chì saranu più attenti à u so sceltu. Iddu bisognu à a zitella chì a futura maternaria tratta u polu nantu à a vostra face, lipstick rougesi à i labbra è simili. Sè vo site bellu nantu à u vostru sceltu, andonu per survival, è micca nisun sacrificu chì andaraghju. In u nostru tempu, un prublemu assai urgente pè i genitori è: una femme fucera, faciule, usa droghe, cun una bona famiglia, e altri in u listessu spiritu. Cumu avà acquistatu bè cun i paisani di u sposu hè un tema eternu per discussione. A megliu scelta hè in u cerculu famigliu (voi, u sposu è i so genitori). Pudete puru libru una tavola in u restu. Se vulete impresionarà. Ma più importantissima, chì parechji aspetta. E soprattuttu a futura matri, sò chjucu. Avarà da pagà a più attente di a vostra parte.

Puderanu dinò di u zitellu, u sapi chì sapere ciò chì a so mamma hà avutu più attenti. Sottu scherenti, ci hè qualcosa. Principiu, da esse site davanti à sente, è, finisci, sì manghjate tuttu in un piattu, curatte manghja, bevande, cume cumu parlà e so formule in a testa. Per via di questu, nisun casu avete bisognu di risaltà un scandalu è scite (se ti piace, per suprattuttu, u vostru sceltu), avete bisognu di sopra tutta cura è agghiutti. In u nostru tempu, ùn sò micca normi claramente cumu fà amici cù a sposa. Ma hè una saviezza chì dice chì si ncontranu nantu à a robba, è vede in a mente. Impurtante assai per i paisani di u sposu hè u primu pensamentu, hè necessariu chì l'avete cuntinuatu à u livellu più altu, ma ancu s'è falatu ùn falli micca micca. Dopu tuttu, si un omu ti volte, andarè à tutti, è i genitori ti cunvince chì sò u megliu. In i vechji tempu avianu assai modi, micca sti modi, ma tradiziunali sferenziali cun l'amici. A persunale principalu era un certu casu, chì hà amparatu tuttu u ghjovanu, ciò chì era datu è cusì. Ma sti ghjorni, sfurtunatamenti, sti riti ùn sò micca usati.

A famiglia cù i paisani di u sposu hè un avvenimentu assai impurtante, perchè l'opinione di i genitori dedu depende di questu, è per questu quì hè vale a pena pruvà un pocu. Cù i paisani di u sposu, in particulari cù a so papà, pudete facilmente parlà nant'àutru tema (censura di sicuru), dumandate se u vostru pai ti piace football, hockey, crede chì a so fiducia meritava assai più faciule da a mamma di u sposu.

Pensate chì per fà u cunnuscenza di u casu da i purmuna, pudete esse sbagliatu.
Be generous à i ghjovani. Ùn hè sempre u primu impressione hè veru. E in generale, ricurdate, di paisani, in a vostra giuventù. Se veramenti ùn piace micca qualcosa, pruvate discussà u prublemu cù u to figliolu, da l'ochju à l'ochju, cum'è a ghjente dice, ma fate cun cura. À questu puntu, possite una chance per acquistà un criaturu più, ma pudete perddu unu.