Cumu pudendu amparà nantu à i tacchi?

Una zitella in tacceri hè un ughjettu per e persone di e vitture. Ragazza cù tacchi sò una bella postura, chì a fai più perspicante è fiducia. Ma cumu pudete practicarè a magia di i tacchi, se prima chì ùn anu più nantu à elli. O statu, ma parechji anni fà è ghjughjenu ancu a sperienza di questa "scuppa voce"? Vi parvaraghju chì, in pocu tempu, pudete truvà un canusciutu cunfiditu nantu à i studs.

Cumu pudendu amparà nantu à i tacchi?

Avete bisognu di calculà quantu duverevete prima di l'attrachjoni impurtante, nantu à quale vulete purtari tacchi. Ma si avete bisognu di u calzate dopu, un entrenamentu più diligenti ponu mette nantu à i vostri sturnelli. Ci hè 2 metudi di furmazione, secondu cumu quantu duverevate terra.

U primu mètudu hè adattatu per quelli chì anu in riserva da dui à trè simane. Avete bisognu di tacchi 5 centimètri, in quale avete da andà à l'avvenimentu prughjettu. Ùn hè micca novu à nimu chì hè cunsigliatu per inizià a furmazione cù un taccu petite, à dì da 5 cm, questu hè l'altitudine di u pede. Questa alte hè adattatu per u sguardo ogni ghjornu. Ma si ùn avete micca tutau di questu altezza, duvete fà per elli senza elli. Facemu l'esercitu dopu, passemu da u puntu à u sole in u pianu, riparazione di a pusizione di u pede nantu à u pedicurale, in questa pusizione pusemu u pede è u passu nantu à a prossima passata. Allora andemu da vicinu à a casa una sola ora per ghjornu, chì ponu cumpensà a mancanza di 5 cm.

Dopu un passaghju di una stonda nantu à i tacchi sali, passà un pocu tempu nantu à a salute di i nostri pedi. Ùn piglià micca più di 10 minuti. Massaggio u piume bassu è i soli di i pedi, è poi poveru tè nìvuru neru o una decocção di vintesa di San Giovanni in a bagnera è lasciate sò stati in questa suluzione. Questu smararà a fatica è calvià i vostri pedi. Dopu a furmazione di ghjornu di 10 ghjorni nantu à un petit talellu, andate in l'altru, in quelli chì avete da esse à l'eventu.

A seconda manera. Sì avete bisognu di scarpi cun tacchi dumani, è ùn sapete cumu fà marchjà, perchè stu metu adattarà cusì. Prima, bastammamu u travagliu, facennu l'eserciziu, chì era scrittu in 1 strada, aiutà à aiutà à cumprà cumu caminari nantu à i so tacchi. Ùn avemu necessariu copià, cum'è mudelli nantu à 15 sm hairpins go, pusteru e ghjambi in parallelu, per questu chì hè bruttu, ùn hè micca difficili per una vita di l'annu. Dopu qualchì ora di caminari "da u pinnimentu a lu piuvinu", ripiglià i nostri pierri è ponu nantu à i so tacchi. Per creà un passaghju gràzia, simu parle un libru in u nostru capu, dopu à quale aghjustemu a nostra backs straight, arrassate i nostri spalle, è elevà a nostra crava cun orgogliu. Cusì avemu l'amparà cumu camminà davanti à i so tacchi, chì hè chjamatu nantu à a macchina, senza pensà à cumu si quellu ghjornu.

Cumu amparà un viaghju passaghju?

Ùn bisognu di "spicchjà" u piuvale à u pianu o in l'asfaltatu, cusì faciule megliu da passaghju da u calchone, vultendu à u polu. Quandu caminava, aprireghjanu i musculi di i buttiglii è a stampa, invece a volta è e so maghi ùn pò micca stancu di un longu caminu. Puderete sfracerà a fatigue è a fluria di u pede tramminendu a buttiglia, questu serà un tonicu u corpu in tuttu è fessi i punti di u duluri. Sì i scarpi sò bè ​​sceltu, stanu nantu à elli in u pede sanu è si sentenu micca chì si trova scarpi, finu à ancu in un stiletto di 15 cm pò esse ghjustu.

In u pruduttu camara in vestiti ordinali è cumincià a misura di i scarpi in u stud di i diversi società. À a perna sò stati ghjuvelli findi o magre fini. À i scarmi cusì sanu à a tenda per verificà chì sò o cosefioli o micca.

Ùn àbbia paura di tacchi alti. E zitelli chì anu masteratu l'arti di prossimu nantu à i tacchi di 12 cm, scrivevanu i sapori cusì. Ci hè più faciule per amparà nantu à un talu chjucu o nantu à una piattaforma.

Postura, se vulete caminari comu un mudellu. Pustiu nantu à i vostri sturnelli, rinviate, pigliate un respiru intensu, u casci s'impugna, cù e spalle alloghju. Exhale, a postura di u pettu è e spalle "spjuna". A pratica i cammelli in casa è svantaghja saldarà.

In cunclusioni, pudemu amparà cumu caminari nantu à i tacchi alti. Segui i citri cunsiglii è avete successu.