Felicità à l'annu Ova in verse

L'annu novu hè un vacanze magicu è longu aspittatu è amatu, chì aspetta à l'adulte è à i zitelli. In più di rigali à i amici è parenti, hè cumune di dà carte cù i so brami. Certe volte u tempu di vene cun un felicitatu ùn hè micca stà persone, perchè duvete a tappa u tavulinu, sceglite un pezzu festiu è cumprà rigali. Di sicuru, pudete cumprà una cartolina cù versi pronti. Ma hè più piacevule per ricevi felicità, chì sò scritti da u fondu di i nostri cori. In l'articulu trovi assai felicità in i versi per l'annu novu, chì saranu sottu u simbulu di l'Ovine di legnu.

Parlà di i desirs

A felicità hà vultatu in memorable, avete bisognu di vede a vostra ingenuità. Vulissi per l'annu novu duverà interessante, inusual è un magicu magicu. U vechju annu serà l'annu di a Crapetta, per questu quì hè minziunisce stu animali in u so poema. Per esempiu, chì a casa era accogera, à a sera, era possibbili d'amparà cù una lana caliente è in a fria hè sempre un lignu diliziu. Agree, hè assai più interessante chì solu vulete soldi è amore. Ùn scrive micca qualcosa cum'è "Vuliu casu" una picaccia sola. A tali felicità pò disturbà è offend ella. Pudete esse chjappà i hobbies di i vostri parenti è l'amichi.

Per esempiu, se u nannu hè incartagnatu di pisca, desideriu li piglia u Goldfish. È u zitellu chì sunniese di divintà astronautu hè di vedà quantu stele quantunque pussibule in u vechju annu. Quasi tutti i piacetti sò una vita di famiglia felice, amore è l'armunia, u travagliu bellu è a prusperità. A cosa principal hè di scrivite nantu à ellu in una manera uriginale, u megliu di tutti in una forma còmica, perchè in l'annu poveri chì viaghjeranu ghjudicà è daraghju sonrisa.

Ogni annu

Cusì l'annu novu 2015 serà mantinutu sottu u simbulu d'Ovinu (o Capre). Dunque, questu animale deve esse citenu in u so poema: "In l'annu di l'Ovini, aghju la felicità, i fichi, i miràculi è i boni, è vogliu chì l'ovinghjale hà troppu risate". O pudete scrivite stu poemu: "Cumu ncuntravu l'annu di u cavallu è noi noi l'incarnate l'ovinni, permettenu di fà solu l'aligria senza l'aiutu".

L'ove hè una mascota, perchè pudete desiderate paci è armunia in a famiglia è a calidez. Per esempiu: "U vene l'annu novu, è l'Ovinu vene à a casa, vi portanu a felicità, a pace, l'amici è l'amori. T'hà strapped ella, ùn averia micca paura è dà un sorrisu.

Mamma hè adattatu per stu poema:

Sì vi, Mamma, in l'annu di l'Ovini

Tutti sò più belli nantu à a Terra,

Ùn masticanu micca cusì chì in u cori,

Ùn avete mai malati!

À u vostru maritu amatu, desideru successu à u travagliu, a forza è a saviezza. Amici - una carriera riescita, un mare d'amore è boni aspettu. Puderete furmulà poema comicciali: "L'annu Oveju - un annu sanu, permettenu passà senza dispercilità, sarà verdura è cimi - tuttu hè utili, tuttu hè grilla".

Finalmente, dicemu chì e pecuri sò l'animali assai amici chì ùn pò micca soportà disputa è cunflitti. Se crede astrologi, da quandu 2015 serà calmatu per tutti, più impurtanti, ùn subite micca nantu à u ciamarellu è cunziddiranamente i so azzioni. A strada, hè in u vechja annu chì Ovechka aiutà à truvà u so ànima assicata in coralli soliti. Allora vulendu brameremu à cumprà tutti i deserti, anu bisognu à cumpiimentu.