Ricette solu di taglioli pugnali

Rice di massa densa per legatu è senza elli. Preparazione urinata di i pezzi lenti.
Quelle di cunfizziunità sò un pratendu excellentu, chì pudete manghjà cun pezzu à u borsch, soppa o té. A so preparazione ùn deve micca bisognu spicializatu è capacità, hè abbastanza per armà cù i prudutti necessarii è qualchì tempu di tempu. Vi offrechju duie ricetti per i pasteli lenteddi: cù col è manzili, è dinò cusì à preparà una massa maglia.

Apprendre à preparà una massa maglia, pudete spirimendu cù u riposu è ogni volta per sorpresa a vostra famiglia. A scienza sò simplici, sùbbricheghja a ricetta è seguite vicinu à a cucina.

Recipes di massa densa

Pò esse preparatu cù u levitu. Ei dui sò ideali per foglie cunfermali diversi cù un gustu assurativu.

Preparazione di a prova di levitu

Prima hè bisognu di preparà u levitu. Per fà questu, misciate 100 grammi di levitu cù trè beprati di acqua calenta è aghjunghje un salottu. Dopu à quessa, trascinate in questa colti sutta e culletti di farina è ponu in un locu caldu. In 20 minuti à a cima cumpariscerà spuma. Questu significa chì pudete aghjunghje sette vistiti di farina è amassi a massa.

Una ricetta simplice per a pasta pasta senza levitu

Piglia un kilogramulu di farina cù una colazione di salata, pour un vetru di acqua calenta è aghjunghje alcune 2 minuti d'oliu vegetale. Mesturà finu à ottene una massa uniforme di plastica. Coperta cù un ingrannu di nutritura è aspittà d'una meza ora.

Comu pudete vede, tuttu hè assai simplicità. Avete sceglie di modu sicuru a cullezione di cunfittante cù un pezzu.

Quaresma patties cu col

Assicurà chì ùn ci hè nisuna persona in u nostru paese chì ùn hà mai tastate torti cù colti. Questu hè un piacè di savore incridibile, ancu solu assai simplice per preparà.

Ingredients:

Da questi prudutti darete una pasta. Per u riposu, pigliate:

Prima, preparamu a pasta:

Cumu serà un levitu, avete prima prima preparalli a cullera. Per fà questu, mischjà u levitu, u zuccheru è duie cullizzioni di farina cù un quartu di vetru di acqua calenta. Pone a mezora in un locu caldu per una meza ora. A fine di questu tempu, cumincià à spuma, significa chì tuttu hè prestu.

Mettite a farina cù u salinu, pour u mischju di levadicamenti è mettite bè. Posa a pasta cù una tela o un cinéma alimentariu è ponu in un locu caldu.

Preparate u riposu:

  1. Prima, tagliate in colti è pozzu acqua fogera durante 15 minuti. Se vulete ch'ella esse beaux, punch it a bit with water or milk.
  2. Foldulu nantu à un becu è strince l'acqua di l'acqua.
  3. Tagliate a cipolla in tazzi dritti è fritte in l'oliu vegetale. Agghiuncinu a colti, acimenta pocu è permettenu di cool.

  4. Trimate a pasta in fette è rollu una piccula bola da ogni ghjornu. Fate un pasticcu da quì, postu l'internu di u colulu è ripiendu.

  5. Purtò u pergamallu nantu à a panettore di furata è aghjustate e pate.
  6. Pienu a gugliera di un ovu è untu tutti i pasticchi cù un sbagliu. Grazie à questu in u prucessu di furmagliu, seranu cuparti da una crusty crusty.

  7. Pudete u fornu in un forru preinfirmatu è agone durante 15 minuti.

Quaresma patties with apples

Hè una ricetta simplici per i pezzi immaginamente dilizii cù i pomi. U zitellu sò felice cù elli, è l'adulti ùn abbandunanu micca u mumentu di manghja una coppia.

Ingredients:

Da questi prudutti simplici è boni faciuli, preparate un trattatu veru è vi purterà assai tempu.

  1. Pour l'acqua in a panella, aghjunghjenu l'oliu vegetale è di u zuccheru in questu. Aghjunghjite questu quì à un filtru è falla per un tempu. Dopu avè aghjuntu, riavrà in u levitu è ​​u mette in un locu caldu per una meza ora.
  2. Aghjunghje a farina à a misura di levadulamini è ghjira a massa. Cundite cù un filmu di nutizie è lasciate à fà restanu à 10 minuti.

  3. Duranti stu tempu, fate un ghjillu. Eliminate a buccia di i manzili è a faccia in un grande grossore. Imbulighjate cun una cucharadita di cinnamonu.
  4. Avanzate per crià corti. Per fà questu, facenu trosi chjudi, mette l'internu di u riposu è pittine. Lasciate quasi media ora. Duranti stu tempu, i purcii s'arrizzate un pocu più.

  5. Calami u fornu à 200 gradi. Unisce l'oliu vegetale cun u zùccheru è ungiunà e ciumi. Pute a coccia à 25 minuti.

Pigliate da u fornu è serveu à a famiglia.