Low self-esteem and self-doubt

Parechji prughjetti ùn vulianu esse micca sè ùn avè micca pigliatu l'opinioni di e nostre mamma è i vicine, i culleghi è i parenti. E a ragione per questu - baja autoestimu è autore di dubbitu. Se sapemu chì a nostra opinione hè a più corretta, u restu ùn hà micca scelta ma di passà nantu à i so attività. E se a valutazione di l'azzioni ùn vene micca da l'internu, ma hè basatu nantu à l'opinioni di l'altri populi - a vita a vita ... anu.

Altri - cù altre vita

"Truverete per mè?" - Aha ... "
© m / f "Vovka in a finerna di u regnu"

A vita umana hè unica. Un altru, ancu avè una idea è idea di cumu fà nunda di dirittu, ùn hà micca dirittu di vilificà, cumanda, è cusì. Dopu tuttu, in fattu, indicannu u sistema di coordenate "correctu", u cunsigliu in u stessu tempu hè ancu esse responsabilità da u risultatu. U risultatu d'un attu (o una seria d'azzioni), u risultatu d'una decisione o di l'educazione ... Ma chì altru? E ellu, sta "altra persona" periculosa, imagine - cunsenta cunsigli, è assumete rispunsabilità - ùn porta micca! Chì un bastardo?

In ogni casu, imagine una situazione più ghjornu. Mamma venia à visità a so figliola o a cura di u so nipone mentre i ghjovani parenti passanu à u teatru. È vene un momentu assai difficiule. Per una banda, se una ghjovana mamma hè carattaristica per una stessima autoestimu è di dubbitu, hà da accunsentiscenu cù u metu di l'educazione d'avutra è ùn ùn dì micca una parolla "à traversu". Invece, perchè u vostru travagliu hè fattu per voi, dunqua ciò di cuntrollu si pudemu parlà? Solu grazii!

Eccu a quistione naturali: quessa cumu l'autoestima è a fiducia in autore, è a vita di a so famiglia unica? Dopu à tuttu, vivemu per noi, è nimu ti purtaranu a nostra vita per noi!

In quale hè basatu?

Qualchissia dice: "Ùn hè micca bella". L'altru: "Hè bellu fera". U terzu: "E nunda di noia, in u zuccheru!" Quale crede? E quale hè culpèvule per a stima autoestima, l'autore di dubbien - quelli chì sò troppu sporadurati per espresi l'opinioni o elli?

In a mo vita, ci sò parechje situazioni. Per esempiu, avè l'avè dicia: "Qualcunu fai questu!" E cù u fervore adulescente chì era caratteristicu di mè, aghju dettu: "E quale hè? Avete intesu entrevista chì tutti sapete?

Di solitu, hè inùtule per appellu à lògica. E se una persona dice chì tutti cumbattiti, o in questa situazione, ci hè solu un modu solu - u dirittu, pudete piglià cun tè. In ochju, si pigliate l'altru in questione o in modu seriu o cum'è unicu un omu veru, pudete guadagnà una stima d'autoreità in quale u situ indispensabile è trova un indeseziu in a nostra incertezza in u tempu.

Chì ghjè a basa per pensà à sè stessu, chì hè u risultatu di l'autoestimu?

L'autoreità di natura, sana, hè una cosa utile in parechni sferi di vita. Hè per quessa chì vi valenu prima di vede ciò chì deve esse cumposta di. In regula, questu hè un mezu di:

L'autoconfianza ùn hè micca u sapè iniziale «ciò chì fate, tuttu saldarà.» Questi sò data reale, fatti vita, nantu à quale hè tutte di sculaccià. Più cresce nantu à u front d'audienzi più grande, più cunfidendu vi serebbe a sente volta. Cume più spessu scaricate - u più vicinu à truvà à i dati, chì significheghja chì u megliu u travagliu finitu hè questu. Per quessa, cù un grande, dispiaci di u puntamentu, a fiducia si pò dì chì a fiducia in casa hè una sperienza.

Induve hè a "norma"?

Ma certi voti avemu tendutu di misjudge and perceive the events of our lives. Aghju fattu qualcosa chì ùn aghju mai avutu, è hà esaminatu - è dicemu: "Veni, era naturali. Questu hè normale!

Di sicuru, u cuncettu di a norma hè assai cunnizziunale. In ogni campo, ancu in fisica. Chì ci sò - "cundizioni standard"? Quante correctament ("normalment") per attru in questu o questu casu - divurendu o abbandunà u zitellu? E si avete eranu in altri cundizioni - avete ancu solu u prublema?

Allora hè questu. Se stabilisce a norma, chì e cose sò stati fatti, è l'azzioni nun amari sò ottimienti cum'è per elli - a vita averà diventata più difficili. Ci hè chì tuttu ciò chì ùn hà micca travagghiatu o ùn hè micca successu per ora, micca cumplittamenti - questa hè una "mala". Ciò chì hè fundamentalemente incorrectu.

Era solu à a scola chì avemu intesu dumandatu in casa per amparà una lezione è scangiò per ogni sbagli. In a vita, avete rintrachju, trasfondenu à altru mudellu di relazione cù u mondu. Un errore hè una speranza valuosa chì saria stuposa per miss. Cusì, fate un ellu stessu per i sbagli. Per adalà è sughjite a saviezza, per entra dopu per un modu più lucrule per ellu stessu.

A to vita hè a vostra manera

Sicurizza hè un scantu di fari i sbagghi. "Avà, aghju avanti per ellu, cumincia à ruboru è stutter. Ellu penserà chì sò stata sfogu! "E hè bonu! Dura pò fari qualcosa. Hà u dirittu di fà un error. E se stu stupidu hè ancu intelligente, da esse storte da l'errore quant'è utile cum'è puderia. E questu solu in una manera positiva vi piglià a so autoestima. Wow, altru sarà andatu, è ùn avete micca osservatu, ma aghju avutu chì (a, b, c ...)

È altronde questu. Ci hè sempre u più forte. È se tratta solu cù pensamentu pusitivu, criendu l'autoestimu è cunfidenza, pudete spustà unu tracci impurtanti. Ùn puderebene in vista chì a cunfondanza diventa in orgogliu, è alta autoestima impedisce di piglià lezioni di vita di situazione. È se hè bassu - avete un potu enormi per l'esse ...

Sìate tù stessu, fate cuntà cù ciò chì hè, ma avete un novu urizzonti - è avete successore.