Tips per sceglie i prudutti di u pelle

Quandu compri i scarpi, sacchetti, guanti, cinture, sacchetti, capelli, mobili è qualsiasi altri prudutti di a pelle, avemu veramente adupratu a quistione: "Cumu pudemu distinguishle a pelle naturali di cucire?" E pochi pò dà una risposta intelligibile, per l'altizza successi in u campu di a tecnulugia di fà sustituti in u mondu mudernu, hè diventata sempri più difficiuli di distinggià entre a pelle naturali è artificiale.


Tutti sapemu chì qualsiasi manifatturu aduprà solu pubblicazione positiva à i so bè, pese à u fattu chì i buttiglii è i scarpi prisenti ponu stati unstuck e crack through 2-3 outits. In più di tutti quì sopra, hè bisognu di sapè chì e tecnulugia muderni permettenu à qualchi pruduttori per fà un material sinteticu assai simile à a pelle naturali, invece chì ùn avarà micca solu tutti i signori esterni, ma ancu l'arzu! À u cunsigliu di i cunculte, ancu, ùn pudete micca sempre di fiducia, perchè a reale di i bè dipende da u so salario. Cusì, avemu bisognu di amparà à distingue a pelle naturali da u artificiale.

Avanzatu, per distingue a pelle di u sustitutu, hè stata postu nantu à u focu, ma quellu nimu ùn vene à a testa per fretà focu à u pruduttu, in più, in a tenda, per raggiuni chì ùn avete micca.

U primu cosa chì tenete bisognu à compra di i prudutti di a pelle hè una etichetta (l'etiqueta hè una speziale stampata cù signali grafichi). Si tenia una marca di diamante in manu, pudete esse sicuru chì questu hè un sintetizadoru normale, se avvista l'etichetta nantu à l'etichetta, significa , chì u pruduttu in un terzu cuntene tessili. Se avete bisognu a parolle "Furna naturale", "Cuir", "Vera pellle", "Genuine Leather", o "Echtes Leder", pudemu assume chì a pelle hè naturali. Ma ci sò parechji questi quandu questi inscricii cadunu nantu à e marcature di falsificà. E questu significa chì avete bisognu di circà altre funziunalità distintiva. Pè sempre attente à u fattu chì e mostevuli di qualità sò sempre accumpagnati da un santu (in altre modu, un pezzu di materiale).

Paga è attentu à e fruntiere di e fette di u materiale. A pelle naturali hà un apparenza "non trattata", mentri u sustitutu hè un corte limitu, i principali cumpunenti di a pelle artificiale sò tessili o poliamidi, per quessa, quandu puderete vede u filamentu di u filu di u fette.

A pezza naturali hà sempre un arburatu pocu bonu è pocu apertumente, mentri a pezza artifice hè senza arriccà, ma cum'è chì chjamatu prima, l'arzu ùn hè micca un indicatore di natura, perchè qualchi pruduttori pudete imitanu cù l'aiutu di l'tecnulugia alta.

In ogni casu naturali sò sempre sempre porghje irregulare, ma à u toccu pò esse rossi, suave, sedoso, elasticu - sempre dipende nantu à a qualità è u fabricatore, è u casu artificiale quasi sempri hà un pianu aplicatu uniformi, è si senti sempre smarzu è fermu.

Ùn scurdate micca chì alcuni fabrizii pocu cunnisciutu ponu esse astuzia. Sapendu chì u cuci artificiuali è naturali hà a pruprietà di pruvucalli è ciccione sottu à u focu, anu amparatu à usanu racioniali u sviluppu industriale - per stampa. I prudutti di pezzi, per regula, sò assai poviri di qualità, in particulari calzature, chì in u futuru vicinu di principiu di fallu distanti è si face un "scarratu". Per distingue a pelle naturali da u pruteu, simpricimenti un pocu nantu à u pruduttu cù u dettu. Se si furmò una picculi arruganti, allura a pelle hè naturali: hè più faciule per distinguishà u pressatu da a so pezza naturali in un pruduttu cum'è u calzari, ghjustu ghjustu i calcutti nantu à ellu un pocu, hà necessariu una bella arruganza, è nantu à a pelle artifice seguitanu fraccasi imprecisi.

Hè vale a pena attente à a cundizzioni termale. Se applicate un palmu cusì à u pruduttu, pudete vede chì a pana vera calora rapidamente, è l'artifice hè fiducia, quarchi mantene a tinta di nebbia.

Pruvate di gattive acqua nantu à a pelle, scurazione è assume una gota, artificiale à questu tempu si stalla senza cambiamentu - una goccia d'acqua fugliarà solu.