Cumu si comporte in una relazione? E cinque E sbagliati di a donna

Ci hè in a nostra vita, sfurtunatamenti, e donne chì ùn ponu micca trattatu bè in una vita persunale. Hè difficiule per capiscenu per quessa accade. Ma puru succede chì a famiglia hè vicinu, ma ci sò ancu assai prublemi. A donna ùn pò micca ellu si pruteghja u so omu, solu una rete hè fatta, i prublemi sò stati prisintati. E boniure è armonii in a famiglia ùn anu assenza, l'omu veru ùn hè micca stante.

Se vulete vedà un veru omu vicinu à voi, pudete cumportanu cum'è una donna reale, è micca cum'è un omu! Ci hè una sàviosa frase: "Quellu chì vede, ciò chì cose è cose." Pruvà a ricurdari. E ùn ùn vi mancu un traghetti maschili.

Avete vistu solu bè in u vostru omu, hè bè è avete da vene. Avete circate aspettu negativu ogni ghjornu, perchè definitivu vi i veure. Ci hè solu qualchì sbagliu elementariu chì e donne aghjustanu:

U primu errore. E selezzione di l'omu
Stu fallimentu femine hè primariu. Una serie di prublemi accumenza. E donne, per regula, prefessu di sceglie un omu cun ragiuni, micca cun u core. Ogni dumanda à ghjustificà à i paràmetri è i criterii. Certi pòbbenu attente solu à l'apparenza, altri à a solvenza finanziaria, u terzu solu bisognu d'un affari di cummerciale, è un omu solu un affare affidante. Un pensamentu hè solu un omu amatu ùn hè micca risuscitatu!

Cumu risolviri u prublema? Hè necessariu di scambià a mente è turnà in u core. Pensa à cumu si sentenu cun ellu, hè chì a felicità in a rilazioni? Avete sentitu amatu? Avete vultatu i farfantarini? Superb! Parlate solu cù u vostru core, ùn esci micca i cunsiglii di i vostri amichi. Ùn pudete micca sacrificà l'amore per una gràzia di u beneficu finanziu o qualchì attribute esterni.

U sicuru errore. Crìditi è a vuluntà di remake un omu
Hè per via di questu errore chì assai di divorzii sò impiegati, e famìglie rivolti. Questu errore hè cummessu à centu cinthi di migghiara di donne. Dopu tuttu, da a so natura, tuttu hè permessu di decorar, riwork, migliurà. Ma hè assai periculate per fà quì cù un omu, ùn pudete micca. Un omu, sceltu una donna, volia esse amatu è accettatu cum'è hè. Questu hè u criticu masculinu basu è più impurtanti per a sceglie una donna.

Una donna crea un prublema ancu quandu critica à u so maritu, affresta a so displeversioni. Ma hè più faciule di dumandà quellu chì hè necessariu. Pruvate acchjarà cun affettu è dumandalli à schiacciai culteddi. Tandu vi maravigliate, ma i culteddi di a casa vi sò sempre sharp. U prublema immediatamenti scapene. In a famiglia ci sarà paci.

Cumpressate da u fattu chì quandu era una bisognu di rimette u maritu? Firmà. Aprizzà cusì in questu in u stessu è li dicenu di u vostru amore. Omi in un nivellu subconsciousu leghjite claramente i pinsamenti è l'umore d'una persona estimata. E iddi pruvate à cambià per u megliu. Ellu stessu vulerà ghjustificà u vostru amore. Sempre da un core pienu, ringraziu l'omu per u so sustegnu è aiutà. Believe me, vene megliu!

U terzu fallimentu. Imposente à funzioni masculi
"A forza di una donna in u so debule". Questa frasa cumuni hè familiar à tutti i tempi. E questu hè veru. Ma spessu i femmi oghji cum'è l'omi. Di sicuru, ùn sò micca culpè per questu. Ci era ancu anni chì i nostri averi avevanu a cumpurtari di stu modu. Fighjine à l'affari di l'omi durante a guerra, quandu l'omi estìanu distanti. Ma ancu dopu à a guerra sò stati valentesi, perchè ci eranu assai pirsuni vive. E nostri mariti anu purtatu in famìglie cù l'omi, ma l'avìanu infurmatu in tuttu.

E finu à l'ora presente, e donne tendenu à esse forti, indipendente, propiu. Pigliate a respunsabilità per l'implementazione di e decisioni. Ma avemu bisognu di più qualità di e donne, sia gentile. E resulte chì avè creatu un "ginirali in una falda", anu ancu culpendu chì l'omi richi ùn sò micca più, l'omi ùn sò micca quelli chì avianu ora.

Inclusu a vostra mente, vultendu à a casa, sete un gran capu à u travagliu. In casa sò una mamma, una mòglia, o solu una donna. Allora si portanu cum'è una donna. Chì i qualità di l'omu si mostra da l'omu. Piuttostu spessu li dumandà à aiutà. Fate qualcà di un mammutiu, è tene à a casa innamurosi è amori.

Quatru mistaccu. Eterazione o cura
Spessu spessu doppu lu matrimoniu, a donna volte in una mamma per u so maritu, si preocupa micca com'è un zitillùcciu. Un omu hè prestu prestitu à questa cura, hè ancu più faciule per ellu per vive. Ma quì hè u problema! Ellu cede a vedà una donna in a so mòglia, perde interesse in ella. È parechji omi anu annunziatu ancu per questa attitudine materna. Partenu à circà una donna di u cantu è si pòtanu a cura di ella. Vivenu cusì comodamente.

Chì deve fà in stu casu? Nunda. Chì ellu cura di ellu stessu. Dejitu solu. Sicura chì i cura ci deve cuntinuà, ma micca eccessivu. L'omi truveranu un modu da ogni situazione, ùn l'avete micca cunsiglii utili.

Quadru fallimentu. Viiu per u mo maritu è ​​i zitelli
A maiò parte di e donne, quand'elli si ncontranu un pretendiente, pruvate d'esse risolvi. Ùn sò più interessate in a vita previa. Dopu dedicate a so vita à a famiglia. Ma cù questu comprende di a vita, u equilibriu trà i sferenzi principali si va. Una persona si deve cuntenutu in relazioni, carriera, auto-improvise, sviluppu fisicu, etc. Ma micca solu in una cosa. Iè, è un omu vi scuntrà da a prisenza constante di e donne è sempre è in tutte. Hè necessariu ùn solu per un omu per dà una realizazione d'autore, ma per pensà à u so propiu, ancu. Tuttu avìa duvutu avè un tempu parsunale per cumunicà cù l'amichi, per ricèdia.

Fighjate cun noi. Ricurdativi chì sì una donna bella è intelligente. Fate sì più, micca un omu. Ùn sparghje micca u tempu nè soldi per tù stessu. Puderete per cumunicà cù l'amichi, ùn si scurdanu di u vostru statu internu, include music piacevule. Ammese più ciò chì altri. Avete vede chì u spaziu circunvicu hà diventatu armoniu, è i pezzi cercani - u più happiest.

Pruvate capisce chì voi stessu voi fà una relazione? E voi? Chì un omu vene da voi? Cridite da ellu carizia, l'attinente, a prutezzione? Hè vene da voi? Ùn hè bisognu di dumandà, ma hè necessariu di dà amuri, cura è amore. In ritorno, vi riceve u stessu, ma assai volte più. Live in love and happiness!