Eidetic, memoria, pensamentu figurativu

In grecu, "eidos" significa "imagina". Hè per quessa l'eidatichi - a capacità di ricurdari assai illustrati è ripruduce faċilmente. Eestetismu in a maiò parte di i zitelli sò assai sviluppati - quandu si rapprisenu un ughjettu, "hà vedutu" bè chjaru davanti ad elli, fannu u culore, l'olfattu.

Mittendu in Alimagna in i 30 di l'esperimenti di u XX sèculu dimostrau chì u 100% di i studienti in i scoli di i zitelli - eidatichi (di quali un 40% - esplicite, è u 60% - oculta). Dopu cinquante anni, u percentuu era vicinu à u cero ... U sviluppu di a scienza è a tecnulugia hà i pratiche privati ​​di l'abilità di l'imaginari penseranu, cusì naturali per elli. Tales chì necessitanu imaginazione hà rimpiazzatu caricaturizà è ghjoculi di computer, è l'scola hè custruitu annantu à u cramming, chì priva à u zitellu di l'abilità di fantasia. Ma l'imaginariu di u pensamentu ùn hè micca solu un cumpensante creativa. Hà contribuie à u sviluppu armonicu di migliori, cusì aumentanu a capacità di cuncintra a memoria è ricurdia. Eidetika - memoria, pensamentu imaginariu - u sughjettu di l'articulu.

Memoria cù un pirtore?

Sì d'insignà à i zitelli per leghje è cuntene i psiculoghi di i zitelli è i duttori cunsigliate da 5-6 anni, da poi per miglii di 2-3 anni, hè impurtante per espansione l'intervalu di a so experientia diretta. E postu chì i zitelli anu perceive u mondu per l'imaghjini, u più impurtante in questa età hè u sviluppu di l'imaginazione, a fantasia, in altri dudes, l'eidetica. Per capisce chì cose sò cun mumentu di memorizazione, hè pussibule cunducerà una prova simplice cù un zitellu (una di elle hè datu à a fine di l'articulu). Per i risultati, hè faciule fà sapè chì quantu l'u zitellu hà sviluppatu cuncentrazione, cum'è a memoria auditiva, visuale è di u mutore. Oghje, u zitellu solu cù a so faccenda a mezza aduprata solu perchè ùn ùn sapi manera di ricurdà. Ma in l'avvene (in a scola, l'istitutu, à u travagliu) u zitellu aspetta una gran quantitatu d'infurmazioni necessarii per a memorizazione, è l'unicu modu di maestru seranu cramming.

Toccu in l'associu

Eidetika proposau mètudi semprici è interessanti per u sviluppu di memoria per u zitellu, chì sò efficace è ùn ne avianu micca avutu l'aspertu ancu à i zitelli più inutile.

• Ricurdà e parolle

A più simplice per un zitellu hè di cumpone una storia pocu cum'è di elli, in quale e parolle seguenu un altru. Per esempiu, e parolle sò datu: pinnate, pate u mare, sedia, bicyclette. Fate à u zitellu à pensà una storia fantastica, chì hà sicuru chì ellu serà perfettamentu ricurdatu. Per esempiu: "Mentre chjamava i so cinguli, l'oca era stannu è annunziendu u mare in u quale u cuddaru chjappà, è nantu à a spiaggia, ghjucatu fora da l'onda, una bicicletta era chjinata." Stu metudu pò esse riparatu cun una lista di e cose chì deve esse mischjutu prima di sorte (monsieur, sweater , un caprettu, una sciarpa, mittens, calzini, stivali). Ogni opzione: pruvate d'avè cun rippulu carapatu. Avà infurmatu, u zitellu devi esse una stampa è (preferibile) una sequenza d'oggetti.

• Ricurdà i movimenti

Eccu avete aiutu i vostri caratteri favuriti di fata di u zitellu. Per esempiu, avete bisognu di ricordu di i movimenti di u ballu - paese à direcia, u passu à manca, sguassate in u locu, appiccicate e mani, vultate in u locu. Chì sia Spider-Man, chì dodisceni da i golfi di l'inemicu, si ritirava à a direcia, à u left, è salta per a cornisa, culpete e so mani in una sciugine, è, vultendu nantu à u puntu, cudeti. Prima, avete bisogna à vene cun sti stori, ma prestu u zitellu stessu principia à indicà l'iniziativu.

• Ricurdà imàgine o imagine

Inseme à u caprettu per turnà in una storia. Preparate carte cù imaghjini di animali, articuli di casa, natura. À ogni cartedda di 5-10 anu bisognu di vena cun una storia nantu à u tema di viaghju, sport, studiu o amici. U sviluppu di memoria è l'attinzioni à l'avvena uttene aiuta u zitellu apre da rapidamente a lettera è a sillabba, aghjunghje i paroli da elli è i memorizà. Utilizà l'associazioni, u caprettu sviluppeghja a capacità di sguassà rapidamente solu solu solu urighjini è generate idee uriginale U sistema eidétique insegna à i zitelli per memorizà senza chì memorizeghja, l'estressi, prenienti com un associu basatu è funzioni memorable d'objectu. Per esempiu, avete bisognu di ricurdari a parola noi (nicu). Pudete pensà à una rima "vene cun voi" è raghjone un zitellu in spassighjate - questa frasa è scusa serà rifattazione precisa in a memoria di u zitellu.

I zitelli scurdate dinò ciò chì hè dipinta. Ùn hè micca inventatu, ma l'imaghjini reale (perdu in carta). Dunque, cusì spessu u metu di u dibutimentu associativu hè adupratu in a memorizazione di i puema. Di sicuru, tutti i zitelli piace à sente a puisia, ma no tutti pò repite. E ancu incruciate cù u desideriu di parlà à u festa di u novu, assai ziteddi ùn sò micca capaci di sapè u poemu più simplice. E parolle sò micca ricurdati, e linii sò cunfondati, è u sempre per sempre priva à u zitellu di u desideriu di rializar. Hè per quessa, u poemu ... duverebbe - è coherente. Certi palori ùn ponu esse ritrattu, ma ùn hè scary. Fighjendu a scena, u fogghiu serà da pudè ripetiri u poemu, è quandu faci cù parechje volte, serà assicurate in a so memoria.

Perception di volumetric

Pudete inserisce u cuncettu di a forma à qualsiasi zitelli, affirmannu una bola "ronda" o un cubu "quadru", per ellu serà una furia abbia è insindevuli. Ma dopu chì cunghjuntenu a so imaginazione è l'attinzioni, u ghjocu pò assicurà risultati assai rapini è, sicuru, più divertenti.

• U sviluppu ghjocu

"Ciò chì hà cambiatu" Pozzu un pocu oggetti nantu à a tavula, tra i quali sò bracci, cunti, un libru apertu, un lapis, un pupu. Pida u zitellu per chjamarè ogni cosa è pruvate memorizà, dopu movimenti i ghjuculi è coperchio cù un pappatallo o una pettine. U travagliu di u zitellu hè di crede, induve truvà l'oggettu, è di ricurdà quellu chì era nantu à a tavula, hè di novu necessariu per turnà à u metudu di a storia - crede à mè, l'imaginazione di u zitellu ùn cunnisciutu micca frontiere, serebbe bisognu di dà l'oppurtunità di usalla.

Scopi ogni ghjornu

U sistema di eidetics hè un ghjocu chì u zitellu sappiutu rapidamente è facilmente memorizie e parolle, numeri, versi è dopu - dati, definizioni complexe, lingue straniere. Hè impurtante sempre à ritornu à questu ghjocu - caminendu, attentendu à u fattu chì l'arbre hè cum'è un sete, in a finestra, ammucciaru quattru, è a farfalla, a pilatu, s'assumiglia un triplete. Cumu ricuarà chì autobusos passanu da metre à a casa? Hè assai sèmplice: 73 - un arbre chì in una farfalla s'assini, è 28 - un cignu cù cristiani.