Ciò in moda per usareghja stu ghjovanu invernu

Parece chì i disinfettori pudarete pruponenu qualcosa di novu per l'inguernu? Tuttu per un pezzu ghjornu chì hè digià cunnisciutu: fur, saccu volumetric, varieghji varianti d'un mantellu, calore calzone. E anu, nimu, nimu, è qualcosa spartiu puliticu. Scupremu di ciò ch'elli ponu avà avè bisognu à vende quelli ghjovani invernali, avemu acquavutu in a rivista di i tendini d'invernu più apprupriti - cunniscenze è extraordinariu.

Casuale

Fur . Senza pezza, un invernu nevicata serena - nunda. Ma sò stati offerte per vèstinu stu invernu solu e libri, ma ancu parechje accessori. Per esempiu, assai mudelli di stivali è sacchetti in questa stagione sò fatte di fur. Inoltre, i pezzi di vestiti è i vestiti di vestibule sò decorated cù pezzi o canevuli sani di fur: mantilla, collarini, minidetudi, manichi, pudeti.

Velluto. U Velvet hè in moda questa invernu di i ghjovani. In più di velvete, velu, velveteen, felice a favore. Ùn sò solu vistimenti caru sò sbuchati da elli. Ancu per a robba di ogni ghjornu, i cose da questi materiali sò usati (per esempiu, ghjira). Undisputed hit - scarlet scarlet.

Fringe è patchwork. Cù sta tendenza, a moda di u ghjovanu ùn face micca parte. A furia hè in ogni locu, ci hè assai di questu, è hè diversa. U sguardu attraversu i vestiti di cuncerti festivi. In certi alcune ci sò l'hippy-chic à l'estilu di i 70 è di l'ogetti etnique. L'accessorii assai attrattivi interessanti cù una farraia: una scarpa, saccu, o cintura di coghju. Altre saluti da l'stile hippie sò patchwork. Parechje e cose parevenu esaminatu da parechji tessili è di u culore di i pezzi.

Saccagni è senza cammisa. Sti chiacchiati di classici in u stilu di masculinu, capelli senza mutanni è chjudii curtite in un modu sportiu. Questi articuli di vestibulariu sò stati suprani chì sò purtati cù vestiti di sita glamourosa.

Turtlenecks. Càlmi, opcione convenientu per l'invernu cù i so fretes, i venti, i timpeste di neve. Ma ci sò ancu mudelli chicchi: picculi turtlenecksi da tessuti finti è semitransparenti. Cerbormuli pò esse cù manichi corti o ancu senza elli. Indubbiamenti, a so siluita ferma accentera ancu tutte e dilizii curvuli di a figura. Cù turtlequeni, i pantaloni largu miranu assai, chì hà rigalamenti amparanu u pede di u friddu.

Pecuri. Ùn hè micca un novu, è micca a tendenza più ghjuvanti di u ghjovanu. Tuttavia, simbulizeghja simpatia è attrae una invistitu cuntinuu à u pussessur di l'uttini di vestibulu fattu di pecuri. Inoltre, in a tempesta di l'oghje è invernu di u 2011, ci sò assai prudutti è dati di vestiti fatti di picurara. Stu materiale naturale hè in particulare "gustu" guanti è sacchetti.

Sacchetti numerichi. Hurrah! Dyudgii è puhovichki novu in moda! Avemu vistu, per una banda, una interpretazione moderna di i capelli tradiziunali "sopra" è capelli, sopra à popular à l'anni 80 di u seculu 20. Invece, e cullezioni di moda di a sizzioni invernu 2010-2011 ghjugna cù e coghju. Questa hè una cita di u listessu 80, ma avà questu tipu d'outerwear si face noble è espectacular. L'uriginale originali s'innubbeu in un vestitariu di l'anziani di l'attività mudernisimu, micca limitatu à e règule di u codice di u vestitu è ​​pronti per l'esperimenti.

Altu colpu. I cambiassi di u tempu in l'ultimi anni avianu obligatu disinatori di moda per rilassate a "artilleria pisanti" - un collarinu pianu praficu. U coru statutu mudernu hè creatu solu per attruisce a tene, ma ancu per prutegà contra i venti perforate è per fredda persistente. Versioni ponu esse assai diffirenti. Pò esse, per esempiu, un saccu chilugnu classic fattu di tessuti densi voluminate cun un collarlu turnariu di grande tene. Pudete, se ne necessariu, solu fàvule è esce da u ventile piercing. In i cullez d'invernu, intantu, ci sò parechji mudelli di capelli è capelli cù colti alture di stile inudelli. I ghjovani in particular apprezzate, perchè anu atraientu l'attinzioni à a zitella ancu in u mumentu tempore.

High socks. High socks - una tendenza micca solu per l'astri. Probabilmente, quasi tutti e zitelli di u zitellu hà purtatu golfs. È oghji i diseggiani pruposti di vestitori è ladies adulti. Sicura chì questu hè una tendenza assai cuntruversa, ma siddu si trova assai modista è ancu cù pedi slender, vale à veda. Disa Alexander van includenu sporti golfs altri in i cullezioni invernu è estiu. Giuvanni Galliano offrau qualchì pedicurinu altru di ghjinochju alto è di culore di Christian Dior. Una famosa marca Cynthia Steffe è J. Crew se stabiliscenu in un golf gris simple in u spiritu di studienti Manhattan da a giuventara di giovani "Gossip Girl". Ùn andate di a stella di a prima magnitudine: Rihanna, Miley Cyrus è Vanessa Hudgens hà digià pruvate cù pantaloncini è ponti di culurite calze. Forsi ci vole à fighjà attente à i golfi?

E si cusì, cù ciò chì porta? A megliu opzione hè di cunghjuntà ghjunghje cù stivali cù stivali o stivali nantu à i sciuri. Questa opulenta stylishie, per esempiu, duvere aggradisce assai cù faldili pilatu è vistiti in ghjuvelli di u vestiti. O cù shorts cortos de cuir o denim.

Stile di u Festive New Year

Parrannu di a moda invernale ùn pò micca ignuraru a moda di l'annu novu. A scontrazione di l'annu novu - l'avvenimentu hè micca solu speciale. Hè una tradizione. Turnate una pàgina nova micca solu in u calendariu, ma ancu in a nostra vita. Questu avvenimentu deve esse cumpletu in tuttu armatu! Eva di u Novu hè special. Cumu si scopre, hà da campà in tuttu u prossimu annu. E nunda di induve è quellu chì si ncuntrau, in ogni casu, pruvate à vestitu nicely è fighjate à 100. E più importantu, vulemu circà u simbulu di l'annu dopu. Allora chì hè l'annu di u Rabbit Bianco?

U culore di u Vespiu d'annu. 2011 secondu u calendariu orientali, serà l'annu di u Metal White Rabbit (o Cat). I principali culori di u 2011 venenu sò giallo, oru è biancu. L'elementu hè u metalu. Allora, se crede in segni è seguità a tradizione, da quandu in u Vespiu di u novu duvite sceglie un vistitu di culore biancu, doratu o giallu. In ogni casu, altri tralci sfumature sò assai adattati. Se vulete retrocede da u schema di culore cusì, poi devela a vostra putrezza cù decore è sequins - Rabbit li piace "metale" brilla.

Ùn piace à tutti. Avete da scuntrà à u 2011 in una big company è teme chì u vostru cumpagnariu fusionà cù parechji simili? Ùn piacè. Per esempiu, un vistitu novu tradiziunale o un vistitu pò esse supplementatu cun un muvimentu luminosu cù una bracciale d'oru, perdi cuncessione di perli bianchi, o una bufanda di sita aria di i culori appressu. Ancu s'è i vestiti sò simili, l'accessori portanu l'imaghjini versu a novità.

Se ùn vulete micca strettu à i cori di u pruprietariu di u 2011, fate un ochju à altri sfumati di moda. Unu di i culori di sta staghjone invernu hè russa è tutti i so sfumaturi: cherry, granada, terracotta, marrone, rosa, scarlet, è ancu corallo. Vermicellu hè u culore di passione è calidez. Pigliate un vestitu di veduta russa, vi cuntrarà a bocca à l'attitudine di tutti. A tema oltre tonalità rossa è blu: turquoise, blue, aqua, aquamarine. Sempre hà sturitu è ​​resta in u corru fintu culore. È ùn importa micca se hè un vestitie corta o una blusa charming.

Clothes with frills are also a tendenza fashion this year. Inoltre, in vestiti tali hè sempre bellu assai fimmininu. Attenti à vistiti cù draperi. Drapery oculta certi difetti di a figura, viaghja in una nimfa greca è ancu una dea. Una altra tendenza di a cultura antica - una bracera nantu à una spalla, chì hè diventata assai famosa cù famusi disinazioni di moda. I sposi sò particularmente boni in u grecu anticu grecu.

Un cane di Cinderella. U zitellu Festivale ùn significanu micca menu di un vestitu o un vistitu. E più: Eva di u Novu hè assai longu, cù balli, per quessa chì vale a pena sceglie i scarpi còmodi. O, in casu d'emergenza, avete un par còmico cù voi, chì quandu si ponu nantu à i so gattive manghjatu di i scarpi. Cusì, per quale fà fessi? Questa invernu hè in moda à usà una piattaforma, una falza nantu à un alto è altu talellu. In i cullezzione di diseggiani, più è più freti chjappi sò u scarricu classicu cù a punta di punta. L'abbundanza di lacce è parechji decorazioni in taccu. L'unghje di a stagione hè u calzariu nantu à i tacchi bianchi. Ùn piace micca? Tandu sceglie i scarpi addisignati di fur. E assicuratevi, u Rabbit apprizziarà.

Se avete sceltu un vistitu in l'articulu grecu, ciò chì hè cusì propiu è poveru prestu attente à i sandali antichi, decorati cù arrampicate d'oru è oru à u sole. I sandali di e stile novate sò assuciatu cumminati cù un vestiti chiffon in u stilu Imperu cù una cintura disprezzata, una fabulosa fiorta brillantissima di u tafettu di colore cù l'ornamenta florale, cù calzini cunvitali di vapeur o pantaloni largheti di satin, in u modu di stile di Hollywood di u XX sèculu.

Ornamenti à longu. Pudete l'armata di l'annu, ùn si scurdate di i decorazioni. Perchè offre u Rabbit? L'ornamenti sò fatta fatti di i metalli preziosi tradiziunali: oru, biancu è oru, cum'è a ghjuvalla cù pebbles naturali. E petri gialli saranu bè particulari. Favourite - ambra. Inoltre, per bisogna nutighjà chì tuttu hè di qualificà. Cusì, per esempiu, vistiti cù flounces, frills è draperies sò auturechuli è ùn ne micca bisognu di decoru supplementu. E bracciale elegante bellu semplice.

Cusì, anu studiatu in dettu ciò chì hè in moda per aduprà a ghjuventù di stu annu. Tuttavia, sti cunsiglii seranu assai pertinenti per e fimmini di l'età di Balzac chì ùn sò micca teme l'esperimenti.