Cumu si sappieghja karma nantu à u vostru propiu prima di l'annu novu: Perchè avete bisognu à fà

Vespru d'annu è u novu stessu sò un canali di energia forte, una cunnessione cù u cosimu, l'universu è Diu. Sorcerers, sorcerers, esotericisti l'anu usatu per fà i rituali destinati à portanu a vita tuttu u so beneficu, purificazione di influenzi negativi è di correggià karma. Criemu in questu o micca, ci hè una forza chì, in parte à a nostra vulintà, affetta u nostru destinatu. Ma prima di cumpressione a vostra vita cù a nova felicità, avete bisognu di libbirà di i vinturi disgrazia. Per questu, ùn avete bisognu di cuntattà i magichi. Pudite puru karma. E ci seranu più sensu in questu, perchè ancu i prufessiunale più autoritariu ùn pò investisce n stu prucessu u nostru putere di a cuscenza, a fede è u desideriu. Per ellu hè solu un travagliu, ma per noi - vita ... è micca solu.

Karma, cum'è manera

"Ciò chì avete bisognu à tuttu quì?" - vultemu à u celu in disperazione, tentativu di cumprenderà a causa di una stringa di prublemi o disgrazia chì mettenu nantu à i nostri capi incù constancia envidiable. Ma ùn hè micca cun questa domanda chì avemu bisognu à circà a causa di i disgrazia, è micca di Diu, ma cun noi. Ùn "per chì?", Ma "perchè què?" E "perchè chì sta situazione vi enseò?". Sta ricerca di a risposta nos permette di realizà a prisenza di a ghjustizia ghjudizie, chì in u cuncettu di u pensamentu umanu strettu si spicchera à u cundimentu di u Signore è à u punizioni per i peccati. Queste teme sò sbucliati bè, ma micca com'è micca ambiguu, cum'è a maiò parte di noi avemu avutu percive. A ghjustìzia ghjustizia o a providenza di Diu hè un cuncettu più profunatu è va più allora un capiscenu di a ghjustizia ghjucata, chì pò esse paragunata cù u ghjudiziu di u mondu dopu a so cuntemplazione per l'attrachju. A ghjustizia divina più altu hè micca solu una retribution cunparatu cù l'attu, sta catena entera di relazioni cause è effettu nascite in u vede presente è vechja. A ghjustizia cum'è ùn punisci micca, ùn degrade micca, ùn ne periscechja micca. Crea, chì permettenu l'anima di sviluppà. In e religioni indiana, hè chjamatu karma.

Cumu faciisce u karma?

Karma hà infurmatu nantu à a creazione di l'anima in tutti i so incarnazioni vita. Ella "ricorda" ùn sò micca solu i consecuenzii di l'atti publicati, creati intimi, emozioni, pensioni accumulati è mandati o cursi. In karma ci hè un postu di cunnessione di una persona cù misdeeds di parenti sangue in u sangue, è in u spiritu - amici è altri alte fili. Per esempiu, pudete spende à sente l'opinione chì i zitelli sò rispunsevuli di i peccati di i so genitori. Da u puntu di vista di a justizzia terrali, questu hè assai injustu. Cumu pò esse u zitellu sia respunsabile di ciò chì ùn hà micca fattu? A ghjustizia ghjustizia sapere di i ligami karmici è i devi, a interaczione estrema di l'ànima cun l'alei in l'incarnazioni passati è di travaglià lezioni mutuale. In ogni casu, nimu di i karmas (persone, famiglia, tribali, etc.) ùn predetermina u destinatu di l'omu. Questa hè a ghjustizia più altu, chì significa chì l'ànima hè liberu di sceglie pensamentu, intenzioni, azzioni, è sempre hà l'oppurtunità, sottu e circustanza, per creà un diffitu novu karmicu, o per apre a lezioni è corregi karma, rimette di malatie, infuri è a nicissità d'incarnate nova vita, per rinfurzà l'antichi debuli. Per scambià i devi karmici, ùn hè micca necessariu d'aspittà per una cunfluenza di circustanza chì vi permettenu di travaglià. Hè abbastanza à vive in armunia trà a mente, anima, corpu è e lege di u universu; Per entra in stu mondu, per micca di sparisce, ma per creà; Percive a vita cum'è un rigalu, micca una prova. Karma pò esse puliti in parechje manere. Certe elle scelte atti religiosi, altri ferite carità, l'altri fancianu è di stu mondu megliu a realizazione di i talentu di Diu, etc. Karma hè micca una frase, ma a necessità di fà l'anima più perfetta.

Cumu pudariu puru mi karma prima di l'annu novu?

U limitu di l'annu novu hè u tempu ideale per a rinuvamentu spirituale è a currezzione di i sbagli. I so specialisti in questu spaziu sò cunsigliati per prufittà di l'energia speciale di a Eve d'annu, è per lavà a karma da i sbagli di u passatu chì oppressanu l'anima è sopra u corpu in u presente. Questa sottu hè unu di i gruppi di misure di caratteristiche karma. Accuminciassi una settimana prima di l'annu novu: u 25 dicembre - u repentimentu. U veru repentimentu hè una strumenta potente di purificazione karmica. Fannu onestu cun sè stessu, capisce è permettenu sperienze perfetta versu u vostru è a ghjente. Ask for forgiveness and forgive yourself. 26 di dicembre - purificazione cù l'aria. Durante a settimana, lumi incensu cù l'aromi di mirra, incensu, cedaru, canna o manzili. Prima di chistu, permettenu l'aria fresca in a casa per mezu di a finestra aperta (5 - 10 minuti) incù i paroli: "Aghjunghjia i peccati d'ancestori, i liberatu à u ventu. Cumu cun elli ùn aghju micca, è ùn vi micca, cun elli mi miss a vita ".

U 27 dicembre - purificazione da acqua. Purtate l'acqua sante da a chjesa, o pigliate un bonu o l'acqua di primavera. Sprughjendu tutte e curone di a casa, dicendu trè volte e parole: "Lavu i vostri peccati da mè. Per sempre, per sempre. Cusì sò. Dicembre 28 - purificazione cù u focu. Chjama a vela cumprata in a chjesa. Cammina cù ella à tutti i camere è e camere di a casa cù e parolle: "Sughjettu u restu di u male. Quellu chì ùn chjama micca u mo nome serà scantatu da u focu. 29 di dicembre - purificazione di a terra. Va a "terra intrupa" in un boscu o un postu chì nimu hà pisatu u pedimentu. Pinch a pinch in una cantina, chì si trova vicinu à a porta di l'entrata. A terra hà da assicurà l'energia di i picculi piccati di tutte generazioni. Fate tombu finu à l'annu dopu. Cogliu cù un pappagallou umitu è ​​lavarlu di a fossa.

U 30 di dicembre - purificazione di u bè. U bonu è u mumentu deve esse equilibratu, è se karma hè cunzidiratu cunzidutu "malumu", puderebbenu corrigie cù bè. L'approcciu di questu ci vole à esse cumprendi assai. Bonu, aiutà, a carità deve esse fatta à quelli chì veramente necessanu. L'anziani, i zitelli, l'animali, o ancu ecologia - ùn hè micca cusì impurtante, in quale o in quale a to bene piace. A cosa principal hè chì deve esse cunsciente è onesta. U 31 dicembre - u tempu di purificazione è rinnuvamentu di l'energia di u genus. Pigliate per u tabellu di l'annu pricidutu, caru à i vostri pirsuni è organizate un vacanze cumpletu d'incantu à tutti. Prima di a battagghia di i campani, unisci i mani è sentite u putere di i vostri anziani è u putere di a razza. Sinceramente, ringraziate à tutti per u bonu, è per i prucessi è di u male chì anu causatu. Fate un altru per u pirdunu, allughjenu tutti greghje in u passatu.