Cumu aprinu di mantene i sicreti?

Ogni noi hè statu infurmatu à almenu una volta in a nostra vita qualcosa chì l'altri populi ùn deve micca infurmati. E se per certi chjorni per guardà un segrediu - questu hè una materia prima, per i so altri, u silenziu di qualcosa hè casi un cumpagnariu realisticu. Cumu pudemu avè aprutu di mantene i segrette, perchè e persone chì ùn ci cunfondenu micca, ùn fallanu micca in noi è confiare più di i sicreti?


Scrivite

Se sente chì voi sughjirte infurmazione sicreta, voi di dì di qualcunu di tuttu - scrivite. Pudete scrive un journal by hand, scrive un documentu Wards in u vostru urdinatore. U modu di esposizione ùn hè impurtante. A cosa principal hè per voi di pudè parlà, parlà di l'informazione o un quaderno. À u primu preghjudiziu pari chì in un sensu tali zateenet, ma in fattu, dopu chì discurbe a situazione, facilite cusì per voi. Pudete ripiglià oghje ciò chì sapete o ghjunghjite cun una storia sana. A principal hè di ricercà l'infurmazioni. Quandu finisce l'scrittura, bisogna necessàricamente sensu allevassi è ùn sarà più tentatu d'apertu u sicretu di qualcunu.

Dumyenena prima

S'è vo senti chì vi vulete dì à un o secretu di qualcunu, perchè prima di avè apertu a bocca, pensate di ciò chì ponu turnà per voi. O prubblemente, tutti i nostri prublemi principianu da quandu avemu parlatu d'una cosa senza pensà. Cusì, analizà a situazione, presentanu pussibuli varianti di u sviluppu di l'eventi. Assicuratevi chì se in tutti i culori imagine quantu a vostra persona vicine avete offense à voi o anche u vostru rilazioni cù voi, a vulintà di dilla à qualcunu di u sicretu significativamente disminuirà. U stissu scrittu à i vostri sicre privati. Ancu s'è fiducia in una persona è vogliu avà l'aperta, pensate chì a vostra rilazione serà bonu cum'è un mese, un annu. Ùn ellu ùn hà cambiatu u so vede nantu à quandu dopu ellu scopri u sicretu.

Nelyzte ùn in i so cummerciale

A volte no pudemu avè mantenite infurmazioni segreti, avemu da pinsà chì qualchissia per sapè a verità. Per esempiu, u vostru amicu m'hà dettu chì hà cambiatu a picciutta è hà dumandatu à esse in silenziu. Tandu, à turnà, fà amici cù questu amatu è pensate chì ella deve cunnosce a verità. In quessi situazione, hè megliu per assumisce a funzioni di a voce di destinazione. Certu, l'ingannamentu di u vostru amicu hè stupidu, ma di l'altra banda, tutti hà u dirittu di fà un error. Cusì ùn ti mancu scopre quandu site micca dumandatu. Sì hè stata destinata à amparà, ella certamente hà amatu da una altra fonte d'informazioni. In casu di manera, a zitella continuà à vive in silenziu in u scuru. Ma in u casu duvere deci deci di dì à a verità tutale, a situazione pò cambià in modu chì l'amanti cunghjuntanu, è ùn site micca cunfidenza solu. Perchè, se u misteru ùn si personalmente di vaghjimu à voi è ùn pò micca esse l'amminacciu per a salute o a so vita di qualcosa, hè megliu esse in silenziu è micca lezitene in a vostra attività. A Vita definite in tuttu u so postu è senza l'aiutu.

Interrogatu

Quantu u misteru chè vo vulete dìciamente è ùn importa micca à quale. Questa persona pò esse forsi in l'esterna. Dunque, si ùn site micca in tuttu ansioso, dumanda à l'amicu, pudete dì à u sicretu. Forsi ha accurdatu. A cosa più chjaru hè chì v'hè assicuratu chì cunfede u sicretu. Dopu tuttu, anchi s'ellu era da un altru paese è ùn puderebbenu mai meetu cù u vostru amicu, a vita hè diversu. Per quessa, per affidà u sicretu, sceglite una persona chì pò sempre esse in silenziu è micca inclinati à a vuluntà di parlà sempre di una cosa. Hè facilitatu per i persone silencii per guardà i sicreti, perchè ùn invece micca di parlà, perchè stu funzione hè più faciule per elli chì per i parenti. Dittu un such man, ùn hè micca necessariu di passà à l'infurmazioni. Ùn pò mancu appena ditti nomi. Aghju fattu a infurmazione chì sapete. Dopu quì, hè sensu megliu, a persona chì ùn hè micca interessatu in questu segretu, ghjustu esse à voi, aptom, probabbilmente, in generale s'imbrizza di tuttu.

Ùn eti micca

Alcune cà u persone, dopu avè un capitu sicretu, cuminci à intruduce à l'altri, è quandu guessi, dicenu tuttu. In u stessu tempu, parevanu currispondenu per elli, perchè l'omu stessu avellu capitu. Infatti, hè sbagliatu, perchè in fattu, avete vuliu dì à un secrettu è fate, perchè e ghjente avaristi sanu capitu. Dunque, una tale decisione hè micca u dirittu. E a persona chì hà dettu u sicretu chì hà dichjaratu, avà a essiri aghjustatu, è tira una cunclusione chì ùn pò micca cunfidenza. Allora, invece d'insinuà à qualchissia, hè megliu pruvà per esse da quelli chì certeci trattenenu i vostri secreti. S'è vo senti chì vi farà chiaru, in generale, interrompu a conversazione è avviate à altru tema. Pudete ancu esse ghjustu da parechji minuti, stà sicuru è ricurdate ciò chì i consegwenzi pò esse pezzi d'un altru u sicretu d'altri.

Ùn avete micca ind'e l'interessu impetu di l'altri

Quarchi cosa occidenti chì qualchissia vole tantu di cunnoscenu u vostru segrettu è cuminciò à cunvince micca à dilla tuttu. In questu casu, cìantu volte, pensate à perchè ellu vole assai informazioni. A menudo, quandu una persona voli sapè u sicretu di qualcosa altru, sò guidati da un interessu impetu. Spessu si pò passà chì dopu avè l'apprezzamentu di u sicretu, qualcunu pò veramente aiutà u vostru amicu è cambià a vostra vita per u megliu. In altri casi, i persone pruvate di truvà secretu solu per chì anu interessatu in sapè qualcosa di novu o anu ingeratu perchè l'avete infurmatu di sicretu, nò micca. Perchè, se vede chì qualchissia vi circate di forza di voi per aperte u sicretu di qualunque manera, impighisce immediatamente queste tentazione. Spiega à l'interlocutore chì ùn vogliu micca parlà nant'à stu tema, è s'ellu ùn ùn mancassi, quì a vostra cumunicazione serà in più. In questu casu, avete bisognu di spiegà u sazu chì ùn deverè micca l'infurmazioni da voi, altri chì a persone hà pruduttu è, eventualmente, truvà un modu per appricà pressione nantu à tè per avà per dì tuttu.

E l'ultimu chì deve esse dichjaratu, se per voi chì a salvezza hè cusì pesante è impositu, hè megliu micca fà per ellu à tutti. Seria più onestu è curretta per avvistà una persona immediata chì ùn pò micca guardà silenziu, cusì a sicura di u so sicrettu ùn hè micca garantita. Allora, si vole à daveru di qualcosa di sicretu, ellu puderà esse prontu per u fattu chì ùn pò micca esse risistiri è contaraghju u sicretu à l'altri populi. Cusì scrivevi e vostre oblightamenti, è ùn pò micca esse accusati di avè falluti di mantene a vostra parolla è aghju fattu scunvimentu.

In generale, mantene i sicreti ùn hè micca una cumprenda da i pulmoni. Certi mèdiate ancu cunzidenu chì l'aghjunzione di vulemu di qualcunu una certa cumentu pò guidà à prublemi di salute. Perchè, ogni tempu per dumandà u vostru amatu di parlà di qualcosa di sicretu, pensate à voi se puderanu purtari queste pisu è se u secretu di qualcosa altru sarete micca una pisu per voi.