Quale hè a capu di a famiglia?

Quandu u feminismu è l'emancipazioni diventonu in u mondu, era solu indecente per parlà quale era più impurtante - un omu o una donna. Ogni sessu anu praticatu praticamenti in a ugualità, particularmente in i paesi occidentali. Una famiglia muderna hè un tentativu di creà a demucrazia è l'ugnunu in un pochi di metri quadri. Ma tutti successu à alcuna ugualità cumplessa? Quale hè a capu di a famiglia in u nostru tempu - un omu o una donna?

1. Quellu chì hà assai autorità

Hè sô logica chì anu più prubabile di sente l'opinione di quella persona chì hè più rispettu è quale l'argumintazzioni chì credi. In diverse famiglie, nantu à a pusizione di un spusore più autoritate, pò esse un omu è una donna. Ùn depende micca di u genere, ma hè determinatu da altri qualità - a sperienza, a cumpetenza in una particulari affari, l'abilità di risoluzioni culpuli di prublemi.

2. Quellu chì hè capaci di decisione

Hè cusì accade chì l'omi volenu più decisione impurtanti da e donne. A causa di i peculiarità di a psiculugia, assai donne ùn anu assistitu à i momenti chì avianu bisognu di una risposta specifica, di quale assai depende. Ma se una donna hè capaci di risolve queste di prublemi, cunsultate cù l'altri membri di a famiglia, sèntenu a so opinione, ùn hè micca in manera nurmale à un omu.

3. Quellu chì hè respunsibile

In disputi nantu à quale hè u capu di a famiglia si spicca à a capacità di rispunsevule. Hè difficile per dì quale hè più prubabile di esse rispunsevule per a famiglia. I dui omi è e donne sò ugnunu capacità per esse responsabilità di i so azzioni è à risponde à e mani di a so persona.

4. Quellu chì guadagna

Per un bellu pezzu, l'omi anu da sustene e so donne è i zitelli, perchè e donne ùn sò micca permessu di travaglià. Avà, i omi è e donne anu ugguali i probabili di fà una bona carriera è avè un ingrossu altu. Qualchdi crèdenu chì, avà, u capu di a famiglia hè quellu chì guadagna assai più o cumpritamenti cumpletu u sictu membru di a famiglia. In u nostru tempu, ùn hè pocu cumu per una donna per travaglià, mentri un omu hè intruduce in i zitelli è guida una casa.

5. Un omu chì hè megliu versatu in l'affari di u mondu

Quandu avemu creatu una famiglia, avemu risolvi qualchì problema. Per esempiu, u prublema di a sulitudine. Ma à u stessu tempu, aghjunghje à prublemi sè stessu. Ci vole à penserà per dui - paghe una varietà di bills, seguitanu a cundizione di i vechi, se qualchissia, educate i zitelli è cusì. In regula, u capu di a famiglia hè quellu chì hè capaci di risolve u più gran numaru di temi. Se una donna pozza megliu cù i zitelli, è cù a ricuperazione di l'auto, è cù a decisione di e dumande nantu à u bancu, è cù l'scelta di l'omosessu per a famiglia sana, hè vera chì hè u so rolu principali.

6. Quellu chì hà proclamatu per esse u capu

Ci sò e famìglie induve unu di i so membri, più spessu un omu, dichjarà chì ellu hè u principale, è questu ùn hè micca discutitu. Sì una donna riceve e reguli di u ghjocu - quistioni nantu à quale u capu di a famiglia ùn pareva più appressu. Sì a donna ùn accunsente cù questa pusizioni di u so maritu, i cunflitti sò inevitabbili.

Se analizà tutti i criterii cù quale pudete stabilisce quale hè di a ghjuridizione di a famigghia, averemu chì u guvernatore pò esse qualcunu. Cumu funzioni tali, l'omu è a donna pò fà sapè fà, se solu ùn anu micca preghjudizii. Ma quelli chì sò cuntenti à u matrimoniu per un bellu tempu, dicenu chì u mudellu patriarcal di a famiglia hè più efficace, o dicenu chì in u tempu ùn importa micca quellu chì hè in u putere, u cumprinziu mutuale hè più apprezzatu.