Se ùn pudete diventà una mamma: di depressione o tuttu serà bella?

Diceraghju di volta - Sò una persona cuntenta, perchè sò una mamma. À mè, cum'è Novoseltsev hà dettu da u filmu "Office Romance", u zitellu è ... sò sempre un zitellu.

Ma più ricenti, pensu chì a mo mamma è ghjuntu trè. Ùn averia micca dettu se u zitellu era una zitella o una zitella, hè stata stranera à sente com'è futura mamma. U Pregnant, cum'è a maiò parte di e donne, ùn era micca pianificatu, ma, per dì, un improvisu continuu. Quandu u teste amparò dui strippi, sinceramenti, confused. U mo figliolu più chjucu ùn hè micca sempre di sente anni, sò nantu à a licenza maternità, un gruppu di quistione hà avutu subitu - ciò chì succederà cù u travagliu, vi maneunu moralmenti, "duvemu noi" u terzu figghiu financeramente, chì permutazione di fà in l'appartamentu, chì diciarà a massa di tuttu ciò chì m'hà toccu à mè à a testa.

Ma doppu quarchi ghjorni, a natura pigliò u so propiu: Sentu chì in eternu - una nova vita è avete bisognu di fà tuttu in questa vita era felice.

À a 7 simana di gravidanza, cum'è un perutu da u celu, i prublemi sò prisintate: i segni di una minaccia di spiacenza. U duttore chjamò immediatamente à l'ultrasound, induve eranu cunfirmati. Hanu nominatu restu rifinitu, "Utrozhestan", "Magne B6" e valerian. In l'ospitalu ùn andà micca (ùn ci hè nunda in pusà u zitellu), ma hà realizatu tutte e prescriti di u duttore sinceramente. E famigliate chì si stanu in l'esteru, assicurati, dìssenu, ùn averemu micca attentatu à i medichi à tutti, dìcenu, hè tuttu naturali.

Dopu qualchì parechji ghjorni, a risazione di meziunazione si firmò, si sentia bella, ùn hè micca ferita in nudda parte, ùn hà micca fattu. In ssu curtu, eru sicuru chì tuttu fussi bella. Durante u trattamentu, pensu è pensavvi à tuttu u mondu, anche inventatu u nome per u zitellu (per qualchissia perchè ci era certu chì una zitria nasciu).

Un mesi dopu à a prussima appuntamentu cù un duttore, era novu datu una direzzione per l'ultrasound per esse seguru. Eccu sta voce una farsa terribili: "Ma hè ghjuridificatu in vita. Hè stata dui ghjorni chì u fetu si firmò. L'aghju intesu da mezu à un tamburillu in u mio capu. Allora u ricordu di u mo maritu abbughjanu ... l'hospital ... anesthesius ... medabort ... antibiotici. Aghju dettu chì, in tutti i 4 ghjorni di sughjornu in l'uspidale, ùn aghju mai sapi scuprite à i medichi o di qualsiasi attitudine "minus" di tuttu u persunale medico. Grazie per quessa. Iu era cunvintu chì avemu i medichi prufessiunali.

Ma a cosa strangestia cuminciò più tardi. Per via di quessa, aghju comprendu chì tuttu, ùn aghju micca incinta. E pinsamenti di inertzia figuronu sempre di un zitellu chì ùn era più allora - cumu nome, cumu di reordeli mùsule, induve piglià soldi per tuttu. Eccu, capitu chì ùn sò micca esaltatu, ma u corpu per a prima fortine ùn hà riffirmatu di ricunquistà a verità. I siculoghi chì dicenu dinò "u dulore di pèrdite un picciottu aspittatu purgà. A principal cosa à questu tempu ùn hè micca chjusu. Ai aiuti i parenti è familiari sò diventate a medicina principale in u piriu dopu à u miscarriage. " È i sperienti ricordani chì e coppiu chì anu stati face cun un disastru, "ùn si guardà silenziu è ùn chjusu micca. Avemu bisognu di parlà più, cumparendu i nostri prublemi cù l'altri.

A me midicina sarà a mo medicina o ancu u "bloqueante" di a dipressione. Emu capitu chì aghju duie figlioli viventi è sani chì, in ogni casu, bisognu di u mo amuri, l'attinzioni è l'assistenza. U mo maritu è ​​sò furtunatu. Ma pudendu capisce quelli donne chì vanu à dà nascita à almenu u primu zitellu è ùn pò micca. Sunnu tutti depende di a famiglia è di l'amichi. E più impurtante - da a donna à ella stessu. A cosa principal hè di fà a scelta bona: per fallu in a dipressione è di distruisce tutti i perspettivi pussibuli è tutta a vostra vita o pigliate in manu, intruduce per u megliu. Dopu tuttu, l'idea hè materiale, perchè chì futuru possa imaginate, questu serà.

Aghju ricchite di scelta bona. Sò sicuru d'esse travagliatu per voi. Dopu tuttu, u principale hè a salute è a fiducia in u futuru.