Lullaby per u zitellu, musica per meditazioni è rilassazione

Mummia, ghjunghje in u mondu di i pinseri di u so zitellu, venenu cumu cunti di fata è cuneiforme. È ùn hè micca difficiule! I canzoni Lullaby sò cantati da tutti i mariti ... Bayu-bayuski-bai, ùn vanu à l'arice! "- tutti senza escissione cunniscianu questi simuli è a stessa simplicità melodica.

A cradle - da a parola "sacudine", "swing". Mom sacrifice u zitellu è corse, nantu à a stessa manera chì nascitanu in casa, chì diventò unu di i genre di u folklore russu è sopravvive à questu ghjornu. L'affissà pè u zitellu: musica per meditazione è rilassazione - tuttu questu in u nostru articulu.

Origini di a creatività

A crescita meditazione di u polu à quale a cradle cù u zitellu hè stata sospita, a so meccanica meditazione, u rustling di u teatru creò un ritmu è fate una melodia, cunfundendu esse so, - monotunariu, ripetendu à cuntrullà sempre. Lulling - da a parola "beat", questu "parlante", "dici". A ciulezza ùn hè micca solu una canzone, ma dinò una storia, un conte di fata, una bicicletta, un pignulaghju. Mamma dissi à u zitellu in a canzunedda nantu à u zitellu chì circundanu, nantu à ciò chì a miglia puderia vede o vede in u futuru vicinu. Tali canzone simplici si portanu a prima informazioni: nantu à a so famiglia, vicini, animali. A mamma hà ricunnisciutu un omu pocu in amore, hà sunnatutu di un bonu futuru per u zitellu. Bayu-bayuski-bai, Ci hè vede un omu nantu à a punta, Ùn hè micca poviru, micca riccu, Hà parechji zitelli. Hà assai i carusi, Ogni u gruppu chì sò assittati à u bancu, Ogni u gruppu chì sò assittati annantu à i banchi. U granu di l'oliu hè cuminatu.

Lullaby - hè u primu cunnuscenza di u zitellu cù a so lingua nativa. U zitellu sentiu è memorizò a frasi, chì cuntribuìvanu à u sviluppu di u discorsu. Affettuosu, chinu d'amuri è curaghju a voce di a mamma hà avutu cusì. Una melodia tranquilla è monotonia era lulling, è u zitellu sò dorme. Ma, s'era chjappi, inconsciente anu cumprendi a saviezza di u populu, preparatu per a vita futura. Durà, sù dormenu, Cunduti! Pigliate u vostru tempu, dorme, aspicì. Prèssiri di gulari. Cumu puderaghju cumprà u caprettu, Zipun sew, Zipun sew, Mandaraghju Boron. In i paisaghji neve, In verde pratiche. Un zitellu da una età tempura sapia chì ellu criscia è travaglià, aiuta i so genitori. Hè ciò chì ci era l'impurtanza educativi. Venu, un gattu, passanu a notte, Agghiari u nostru figliolu. Cumu ti aiuto, à un gattu, Per u travagliu vi pagaraghju - Vi daraghju un pezzu d'un pastellu, Sì un zoccu di latti. Eccu avete una saviezza mundiale simplici: u travagliu deve esse pagatu. Oghje in i là-ghjente ci anu citatini l'imagine mitologichi di Drema. Ugmon - criaturi articuli per aiutà u zitellu dorme, è dinò di un cat, palummu, lebbra. Hè cume chì u ghjattu conduci u spiritu malignu è hè un amicu di a casa-patrone di a casa. A menziu di u cat in lullaby servite u zitellu com'è amuleto. Molti poeti hà preservatu i corsi di là. I canzoni Lullaby sò in Zhukovsky, Lermontov, Bryusov, Blok, Balmont. Nekrasov è assai altri. In u XIX seculu, l'aristocrazia era assai cumuni in a musica acadistica. Sì belli pi ricurdari Tchaikovsky, Glinka, Alyabyeva. In l'opéra di Rimsky-Korsakov "Sadko" l'una beddu ghjornu hè una stanza separata, nantu à quale hè una gran carga semantica.

Ma chì avà?

I figlioli moderni, pare, avete senza cuneiforme. À u megliu, sò sustituiti per una musica tranquilla, o ancu un televiziu, cunversazione di adulti è altri bugei. I paisani impiegati ùn anu micca tempu per sullie i figlioli. E qualchissia cunvinta chì u zitellu ùn diventeranu alluntanatu è si spende per dumandà bolle. Ùn hè micca cusì. Comunica più cù u zitellu. Se u mulinu ùn hè dormitu beni è hè troppu cunsigliu, invece di tende nantu à i medicina, pigliate nantu à i manichi, canti songs, caresses, basgi l'insata, mette sottu u cantu, canta à elli una cantiere di lignu. Avemu sempre in una passione, è valèmulemu u nostru tempu pienu per altu. Ma hè veru chì in i paesi parechji seculi l'avianu avutu più freta? Dunque! Hè necessariu per mantene e limità, cura di a splutazioni, travaglià in u giardinu, è ancu di nascita à i zitelli, guasi ogni annu. Ma i medicini ùn anu micca cunnisciutu per certe, salvu chì si secchi è prudutti l'arbe. Ancu era necessariu di calmà i babelli per altri manere - naturali è assai efficace. Ora i zitelli, cusì educati, intelligenti, sviluppati da età, spessu ricevenu più menu di l'assistenza parsunali elementale. In u futuru, ùn anu micca sentitu sottu a prutezione di u babbu di i so genitori, ùn anu micca una bona cunfidenza cun elle. Questu, à turnà, pò creà problemi per cumunicarii cù i pari: u zitellu hè troppu cortu. I figlioli ùn anu micca bè trattatu parenti, calore, è questu hè cunfermatu da a ricerca scientifica. U sistema nervuu di i zitelli ùn hè micca perfetta cum'è in adulti, cusì avemu bisognu à u zitellu in u so calmu, creanu cunsulidate psicologicu. U primu chì hà bisognu à fà per fà u zitellu sanu hè di cura di creà e cundizzioni sicuramenti cumunu per ellu. E cuneiforme sò un gran aiutu. Kroha sintila calidez, cura di a mamma è calma. Aghju diventatu una mamma a seconda volta è a voltezza-nilly hà ricurdatu di e canzone di canzone chì cantaru à u primu zitellu, è ancu prima di chjardu da a mo mamma. Avà sò sughjettu di cantarii à i mo figlioli, è, à turnà, li sente cun piacè. Pruvvidennu a necessità di i testi di lullabies, hà cuminciatu à cumpòstuli, quandu u babbu era natu à sempre. Cum'è a mamma chì vintendu cent'anni, i custruiu nantu à u principiu di "ciò chì vecu, à ciò chì cantu è" è aghju pututu u mo amuri in elli.

Arrì fresco si respiru,

Lullabies, scrivu,

Silenziu, io vulete.

U mo criaturu - adurda.

U cane è u gattu s'addrumme, u hipopotamo s'ammurda, Durmì un zicchinu spiloso, Cume più di dorme, u più chè vo vulete cultivà. Ùn avete micca da inventà a puisia, pudete aduprà ready-made. Ùn hè bisognu di avè una speranza è una voce. Per un criaturu, a vostra voce hè digià a megliu. Sò adatti i vostri figlioli, sti tesoros priceless, è sentate l'aligria di cumunicà cun elli.