Philip Kirkorov ammetti chì era prestu per adoptar un zitellu

Un mesi è mezzo annu, Philip Kirkorov si n'andò in tour in Komsomolsk-on-Amur. Duranti u viaghju, l'artista visitò u orfani. Per Kirkorov, sta era a prima eserciziu di sti tipu, tanti cosi ci sò sbigghiati.

A preparazione per a reunione cù i zitelli, u cantanti riuniscenu una varietà di jucà, è si senti stupidu, quandu anu vistu l'adulescenti in l'orfanaggiu 10-17 anni. Kirkorov hè justificante chì hà purtatu i ghjuculi di ghjuvanotti micca di l'avidità, ma per una manca d'experientia.

Durante a riunione cù a stella, i picciotti eranu interessate in a manera chì hà educatu i so zitelli. L 'artisti arrispunniu chì ellu avia tentatu di fà u so figliolu è a zitella criscenu persone responsable:
Ùn sò micca un pienu strettu. Ma mi tratta d'educà anch'elli, perchè sempre u ricordu di chì a rispunsabilità per elli hè assai alta è a dumanda serà più grande ca cù l'altri figlioli. Perchè sò i figlioli di Philip Kirkorov

Dopu à a riunione, Kirkorov ammettiu chì ùn era micca sicuru chì ùn adopria micca di i zitelli perchè avia statu dumandatu à:
Se passava quì, ùn sò micca sapendu cumu avete succorsu à mè. Aghju paura per mè, ùn aghju micca vanu per mè stessu