Cumu perdu di pisu cù l'ameglie

Quasi ogni donna dopu a nascita cumincià à preoccupari di a so figura, vole à esse cum'è prima di prima di gravidanza. Ma cumu per aduprà pesu à averma pè ottene a vostra figura è ùn ferite micca u zitellu à u listessu tempu. Per fà questu, deve osserve u regnu di u ghjornu è manghja a dire.

Dopu à ritornu da l'ospitalità di maternità, una ghjovana mamma hà bisognu à avè l'abordazione di a nutizione è seguità a so dieta. Hè nutata chì a qualità di nutritura, a quantità di latti hè casi indipendenti, ma hà un impactu significativu in a salute di u zitellu. A crede chì una donna in infermiera debite manghjà assai cose d'alimenti fatali à crescate u grassu di u latti di u grassu è di u tè cun crema o u lattu hè un stereotipu anticu. Una misura più efficau hè l'observazione di u regnu di beju. Hè ricumandate per vìviri l'acqua di pezzu purcillinu à u minimu 2 litri per ghjornu.

Inoltre, a nutrimentu di una donna di giuvedora ci vole à fracerità, 5-6 vittori per ghjornu, è sò parechji picculi. Innota chì hè bonu di cena nè micca più tardi 3-4 ore prima di valla è preferibbilmente si hè kefir, yogurt, ryazhenka grassu cuntenutu di 1 o 2.5%. Ma ùn esaminà l'insalata, ùn deve esse cumpletu.

Quandu preparanu e platti, pruvate micca di pruvà. Hè ricumandemu d'escludiri di a dieta tuttu fatto è frittu. Hè megliu preparatu pieni cu frisca, steamed, fremendu in u fornu. Eppuru, se a dieta cumporta una lotta di verdura è frutti, chì pò esse a mità di a dieta di ogni ghjornu. Puderanu esse cunsumati freschi, boiled, stewed senza oliu. Ma si pò esse nutatu chì durante u piriodu, ùn sò micca tutte e frutte è ligumi.

L'eccezzioni hè leguminu, cumu a furmazione di furmazione di gas, frutta aranciu è russa per i so pigmenti cunteniinu elli, frutti exotichi. Evite l'abbundanza di u pumadoru. Inoltre, per perdiri pesu annantu à l'ameglie, e donne ùn deveru micca di e so dipinti di uva è banane per u so cuntenutu calanicu.

I prodotti lattichi sò di grande impurtanza per a lattazioni è per a perdita di pesu. Ma a crema agria hè megliu esse cagiunata per u so cuntenutu calurariu altu. U furmagliu, ancu ancu questu relacionado à i corsi d'alta calorie, hè assai utile, cum'è una fonte naturali di calcium.

Per rinfurzà u pesu, hè cunsigliu per utilizà prudutti di grassu, per esempiu, yogurt, kefir, latte cun un cuntenutu grassu di micca di più d'1%, curdes - 5%, furmagliu - micca più di 30%.

I prudutti carnaghjiu durante u piriudu di i zitelli sò ricumandati più chè sempre ch'è un ghjornu per ghjornu o dispunibule. Questu hè dovutu à u fattu chì a carne hè difficiule di digià. Hè megliu di manghjà carne naturali chì i so derivati. Scacciate da a dieta i salchichji, i prudutti affucati, salchichji è altri prudutti cun altìssimu cuntenutu di grassu è di salti.

I prudutti corsi granali, i cereali nantu à u lignu scucatu o l'acqua. Ughjettivu cum'è alimentariu, puderete reduce u risicu di l'allergii in u zitellu. I prudutti baciri di calori sò l'arrò brine è u pane di triple.

Spiecà per "snacks", inveci di drude acqua o una tazza di tè feble, preferibbilmente senza zuccheru. I succhi dolci è carbonati, zucchi cuncentrati eliminate di l'usu.

Hè necessariu di refuse fritte, salate, piccante, canned, affumicate, cioccolatu è e bevande alcoolichi, nocere è e sali. Quessi sò assai cunsiglii altri calori chì cuntenenu quantità altri di grassu. Aduprate u cunsumu di farina è puddastru. Segui a ricunniscenza: unu roll in 2-3 ghjorni è solu in a mattina.

Per sintetizà, deve esse nutati chì u cuntenutu calanicu di a dieta hè megliu ridutta à 1500-2000 calorie per ghjornu. Sì vi siate fràggicu è bassu, seguitate u limitu più minore di sta regula. Sì sì stà stante forte, una donna grossa, da cunsumà 2 000 calori per ghjornu. Ricurdate chì per riduce a barra à u livellu criticu è cunsuma sminu di 1200 calori per ghjornu! Questu pò causari à una rallintarii di u ritmu metablicu in u 45% o più. Hè ricumandemu per adherite a norma di 1500 calori, dopu ogni ghjornu micca riceve micca più di 40 g di grassi puri. Ideale, a vostra perdita di pesu per a settimana deve esse da 250 a 500 g.