Ddi picciriddi: libertà di creatività, sviluppu di personalità

U babbu Malyaki, anche tutti i so simplicità, pò causà assai disposti, chì sò utile à cunnosce e risposti di ogni mamma. Allora, criendu figlioli: a libertà di a creatività, u sviluppu di a parsunalità - u tema di discussione per l'oghje.

Perchè è perchè

Una di e maiori impurtanti umani hè di abbandunà una marca. À u primu stadiu di u sviluppu di a societa (e i scentifichi anu pruvatu chì a psiculugia di u zitellu di i primi anni di a vita hà assai in cumuni cù a psiculugia di i rapprisentanti di tribù primitivi), u disegnu era una di l'azzioni più impurtante, si non sacru chì riflettendu a capacità di a ghjente chì comprende u mondu circundante è trasmettenu a so experientia spirituale .

Pudite questu sona difficiuli è solenni. Ma per i vostri migghiori, u disegnu hè veramente un prucessu assai impurtante. Dove si sviluppeghja capacità cugnitivi, visuale, cumbuglii, memoria, imaginazione. Ma u più impurtante, u disegnu hè unu di i primi modi di l'attività creativa cumunitale di mamma è baby, a zona di acortamentu emutivu. Parechji prughjetti di u "terribbille" piriodu adolescente crescenu da a prima aliminazione di a mamma è di u zitellu. Per quessa, da una età curretta, unu deve esse attinutu à u fattu chì hè necessariu è utili per scrive un zitellu è ùn hè d'utilità micca menu menu dopu qualchì tempu - per leghje.

Dotazione età

Fisicu, u zitellu hè prestu per l'attività visuale da 8-9 mesi. À questa età u zitellu pò esse rializatu cumu si lasciarà e so marca. Hè a traccia, perchè à 2,5 anni, u zitellu hè più interessatu in u prucessu ca u risultatu di "sforzi creativi". À u principiu, u zitellu ùn pò micca attentà à u paper in tuttu, perchè u fondu di u culore li interessa più. Dunque, u primu scrive di i zitelli - sò scribbili caòticu, scribbling o, ancu più spessu, manciate trà ogni cosa in u mondu. Pò essa u latte, u zucchero, purée, marmellate è ancu a terra. Dopu un annu, a mudellu di "tècnica di scrittura" di u zitellu mudificà, puderia ancu conscientemente tengo un lapis, scola o raspberry, i movimenti acquistanu un certu ritmu, l'orientazione di motore hè stata: a linea si mantene in una direzione o l'altru. Ma l'unicu annu ùn sape micca à cunnette l'imagine visuale cù u disegnu. Per quessa, ùn hè micca bundle inghjichegghju per insignà à fà rapprisintà ancu e cose più simplici.

Dopu un annu è mezzo, u karapuz principia à capiscenu megliu ciò chì hà fattu. Duranti stu pirìudu, tutti i figlioli sò assai entusiastamenti. Pruvate a sustegnu è diretta in a direzione ghjusta di i so sforzi creati. A libertà di a creatività hè assai impurtante quì, perchè u più sviluppu di a personalità di u zitellu u dirittamenti dipende.

Dopu dui anni, i vostri figlioli scribbili oghji in a scheda, questu quì, capisce chì ci hè un cummerciu di frontiere di l'imaghjini. Duranti stu periodu, a manu si detta l'ochji. Questu, di sicuru, hè ancu u Kalyaki-malyaki, ma hè maravigghu chì u zitellu tene à vedende ciò ch'ellu hà fattu: "Questu hè a me avanna, è questu manghji". Cumencia di cumprenda chì i cose, i fenomeni è e nostre azzioni sò interconnected. In ogni casu, pudete disunificà qualcosa in i disegni di u fogliu solu dopu à trè anni, quandu u stadiu di ricunniscenza venenu. Ellu à stampa, ricurdava, è ellu stessu hà sappiutu chì questu: quì hè u sole, quì hè una machina di scriviri. E so imagine da quì - torce è squadre.

Creatividad infinita

Quandu u zitellu cù un pratore apparente pruduce u patate nantu à a tavula, è a terra è in a borsa, a vostra retazioni à questi fatti hè faciule d'imagine. Ma per ellu sti "ghjoculi di u porcu" - a scuperta: abbandunate a vostra marca, ùn importa micca o quale. Diriggiri l'energia in u canali creativa, avete bisognu à preparalli cura.

Chì pezzi Parechji parenti ùn ponu capisce micca a tistarda trimestrali: perchè ellu stacca tutti i pareti è u wallpaper, è ùn pittura in l'album? À l'età di unu à duie, u vostru zitellu ùn capisce micca e cose sò i limiti, i frontiere di a foglia. E parte di u ritimu inevitabbile nantu à a tavula. A quistione "perchè?" Ellu rispose: "U mo cunchulu scappau, hà amparatu à u boscu!" A ragiò hè simplice: ùn era micca bastanti stampati. È hè veru. Hè assai impurtante per l'annu di sente di cambià u spaziu nantu à quale elabure. Oghje attualmente mentri unu di l'uggetti muriu, è per ellu sò cum'è in vita, "veru". Cusì, hè raghjonu per dà un documentu di grandu formatu per l'opere di maestri di i vostri figlioli: fate un carta di Whatman, u vechju wallpaper - qualchissimu caminu. U spaziu ùn hà micca deveru u pittore biancu, culuranu pò causà un veru "scuperta creativa".

Cumu "lick"

U dramaticu di i zitelli hè pròpia lògica. Un sciccareddu tipicu di un zitellu sutta l'età di 3 anni hè un scuffle, chì si trovii zigzaglie è e ronde. Dopu un annu è un annu, i zitelli anu da voce i so propii scribbling: hè Dad quitò per u travagliu, stu ballu. È ùn panice si u fattu chì a sola mezzosa ora era "papi", ora hè diventatu un "gattu". Ùn pruvate micca di scummigghiariata per chì tuttu ha cambiatu. Hè u disegnu, ghjucatu. U cuntenutu di a stampa hà cambiatu, perchè in a imaginazione hè ghjocu ghjucà à un altru jocu. Perchè, in disegnu in questu staghjunu, u principale hè chì pudete inventà u cuntenutu per i scotti. U più stimulus per l'imaginazione hè l'interessu di i parenti: "Eppo mi dite, chì site?"

Ùn dì micca un zitellu. Salvà a so libertà di creatività. Sì hè difficiule per ellu à rispundà immediatamente chì ellu hè raffinatu, ùn hè micca pricatu di impone u so mudellu: "Eccu una casa". Tagliate l'ale di a so imaginazione. Succece chì u zitellu si mette à cruci, o pinzate qualcosa, chì hè stata buccia di pocu una ora. È a question "perchè?" Dà una risposta bellu raghjunata: "U cunellu apertu" - o: "A casa hè chjusa".

Incidenti interessanti succedenu cù u culore. Avete vede un scogliu blu, dumandate: "Cosa hè questu?" E cù surprisa, sintite a risposta: "Frese". Cuminciate à preoccupari. Cumu si sapi tuttu hè tuttu? Elementarii: dà una foto di fragole. Vulete dumandà: "E cu è questu?" Diciamu "Berry, strawberry". Tali paradossi di culore arise per i peculiarità di a percepzione estetica di i vostri migghiori. Forsi l'azzurra hè u so culore preferido, perchè pare à quellu chì hè cusì "più bella". Or s'hè permessu di scrive u primu, per esempiu, solu cù una penna, ùn simpaticamente ùn averebbe altre culori chè eccee blu, ùn cunnosci micca u so usu. Avalia gradualmenti a percepzioni di u culore di u zitellu. Ùn accede à spiegà cusì chì unipochi cose sò u so culore cusì propiu. Ma à u stessu tempu, evite e persone: i foglie pò esse micca solu verdi, ma di u amaru, u celu - micca solu culore, ma grisa quandu chiuvana. In principiu, un zitellu cù u sviluppu normale capisci chì u soli hè giallu, ma si devenu devenu per esse di un altru culore, dà una risposta lòggica: u pittatu scorri, u lapis ha spizzatu, etc.

In quantu à u diagnosticu di u statu psicologicu di u zitellu in quantu di u culore, i psiculoghi di u zitellu venenu à a cuncludiarlu chì, finu à trè anni, ùn hè micca necessariu di prupone l'analisi di u mondu internu di u zitellu in u travagliu. Hè difficiuli di parlà perchè ellu sceltu un colpu biancu: perchè cuminciò à e mani primu o perchè ellu hà avutu un malusimu u statutu. In u futuru, pudete evaluà assai, basatu annantu à crià i zitelli - a libertà di a so creatività, u sviluppu di a so persunità. A principal hè à avvicinà u sughjettu in modu professu è à ùn fà cuncludi precipitus. Qualchese manifestazione di l'imaginazione in i disegni hè bona. Ùn aghju micca a patologie induve ùn faci micca oliu.

Adulti in u dibellu di i zitelli

Iè, i zitelli spieghjani cun entusiasmu. Ma hè difficiule per elli à spiegà ciò chì l'importa di, cù l'aiutu di questi minurizazioni minimali chì sò stati. I picciotti anu a so propiu critica stimulare interna, pò fighjà a stampa s'ellu "ùn hè micca travagliatu". L'Adulti ghjucanu un rolu impurtante in u prucessu creattivu, dirigendu, spieghendu è stimulanti, o, perversi, perchè longu l'ironia o porte ghjustu à u mondu di l'arte.

U RULE N ° 1: Ùn criticate u zitellu in direttamente. Ùn vede micca i cumplimenti impeniteificà: impriate l'ore chì sughjenu cura di u locu, elliate bellu accurately, ùn mancà chjucu, ùn fate micca chjappu, capisce i vostri spiegazioni da una mità medioe. A vostra critica per sempre discouragerà di creà nunda.

A RULE №2: U zitellu ùn hè improbabile di sapè à scrive un travagliu sè ùn avete micca fà cun ellu. I sarpi spessu dumannanu quarchi cosa di sculacciate. Vulenu viaghjà l'ogetti ricunniscianu da sottu à e mani di un adultu. Involucà cù creatività joint. Puderete dumandà: "Cosa vulete ch'e mi piace?" - "Vase". Pudete un vaso, è dumandate à u zitellu pà pittura culore. Scopre una cartulare cumunitale. Hè cuminciatu à capiscenu chì, cù l'aiutu di una figura, pudete trasferiri tuttu.

RULE №3: Ùn mai fà una travagli creare cù un zitellu, se ùn site micca in modu d'ubligatoriu. I zitelli sò emucitusi assai cattivi: u mulinu ùn puderà sculastite si ùn sentenu micca u vostru entusiasmu.

RULE 4: Evite stampe. S'ellu si in a kindergarten à dumandà à i zitelli di gràtisi una casa, da esse standard per tutti: un quadru, è in cima - un triangulu. Pagavisce à u zitellu chì i caserne sò sfarenti, cusì avete bisognu à scrive micca di diversi modi.

U RULE №5: Ùn hè impussibile di almacenà tutti i scritti di i zitelli. In ogni casu, ùn mai chjuderà o poveru in a rossu quandu u zitellu: rispettu u so travagliu.

Metodi di disegnu

Perchè u più chjucu, a tècnica di disegnu cù l'aiutu di scupi fà. Per esempiu, una cullette di pittura era cacciatu nantu à una carta di carta, doblegata, dopu apertu è guardianu chì era successu. Allora accuminciaru dupperi gocce di culori diffirenti - quale era u risultatu? Perchè u zitellu chistu è magia: i culori sò mischiati, è qualcosa nova hè succiditu. Pirmettenu à u zitellu piglia cù e mani.

Una tècnica di appughjatu assai interessanti cù stampi: caprini in a pintura, amu u zitellu cumu da diverse figuri chì pudete fà una imatge - una fioritura, per esempiu. Inoltre, intruduce u zitellu cù l'elementi di l'applicazione è u disignu: nantu à u garzuni, appiccau u fiore, esculpite da una carta, un oziu, una pumu. Fighjendu chì, si puderete appiccà di lana di cottu è dipinta cù i tile, puderà neve.