Dieta per a perdita di pisu durante a fasting Ortodoxa

Se vi intarissimu interessatu à curà a vostra figura, pudete avè u pensatu di ridere di pesu. Immediatamenti deveraghju chì l'ortodoxu sguassate in a so funzione in a vita di i persone chì anu stati educati à risolve i prublemi di a bellezza di u corpu ùn hè micca fatta, ma in u so cuntenutu hè un rimediu putente à l'excedente di pesu, malusie, vici. Scrivu stu modu, perchè parechje persone cunzidiravanu di sguizzà per esse solu una dieta. Questu hè bellu cumpostu. Cù una abstenzione da l'alimentariu d'urìgine animali, ùn avemu micca bisognu nunda. E persone chì sianu osservanu una dieta per a perdita di pisu durante u viaghju di l'ortodoximu sò più spessu sorpresa di i risultati opposti. Infatti, piglianu u pesu in u pesu, chì ùn in modu nobili, nè à a figura, nè à a salute. Questu hè duvutu à u fattu chì, escludendu carri, ova, u latti da a razione, cumenciani à manghjarete i pani corsi (pane, cereali, etc.) in una quantità aumentada.

Scacchi è u fattu chì in a publicazione di publicu si trovanu suprani supermercati "magre" sustituti per i prudutti di carne (salsiccia magra è materia). U danu di utilizà sti prudutti ùn hè mancu in u viaghju è ùn ci hè nunda di dì. L'altri ùn pruvate di rinunzià i malascimenti, chì, per a strada, stimulan l'incontinenza, ùn pruvate d'abbia da intimità maritali. Qualchidunu ùn nigà micca u piacè di participà à i spettaculi, invece di dedicà u tempu di pereddi per i pericorsi, à l'altri banquets (per i matrimonii è anniversarii), mentri e li vini ùn sò micca celebrati in fasting (Ortodoxa durante fastidiosi multi-ghjornu micca coronati) . A dieta per a perdita di pisu durante u devilu Ortodoxu ùn pruduceranu micca risultati senza travagliu intensivu spirituali, senza frequenza à a parrocchiale, senza cunfessione di i peccati è senza l'adopzione di i misteri di u Cristu.

Prima di tuttu, scupritecimi quanti ghjorni veloci in u calendariu ortodoxu. A Chiesa Ortodoxa stabbileru four fasts multipremi annantu à l'annu, cù l'alternanza cù eaten carne. Questa pruvalenza dura a sette settimane, o più bienni di settimani, cuminciannu à a Resurrección Falsa è finennu annantu à a Pasqua di Cristo. A gran rapidità hè stallatu in a memoria di l'evangelizii - Cristu stessu si svilò durante quaranta ghjorni in u desertu (un periudu di quattru mesi di sei settimani) più una semana passione. Petrov rapidamente in onore di i santi Apòstuli, principia u ghjornu di a Santissima Trinità (dopu cinquanta ghjorni da a resurrezzione di Cristu) è finisce cù a festa di i Santi Apostuli Peter è Paul, celebrati u 12 di lugliu. L'Assunimentu Post dura duie simane da l'14 d'Agostu à 27 prima di a Festa di l'Assunta (morte) di a nostra Signore. E, finitu, u Natale di Natale, cuminciannu à u 28 di nuvembre, dura 40 ghjorni prima di a festa di a Natività di Cristu.

In più di parechji ghjorni di sdighjunu, l'ortodoxi observate ghjornu oghje, ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di i ghjurnati è i vennici in cunmburizzioni di a traccia di Ghjuda (u mese) è crucifixionazione in a Cruci di Cristu (u venneri) (ci sò esistenzi - per esempiu, ùn sò micca posti in a Sema Di Tia), Eucaristichi fasts.

A gravità di posti diffirìanu. U più strettu hè a Great Quaresma, l'incitement à questu principia di trè simani prima di u principiu, i prudutti d'urighjini animali è vinu sò gradualmenti eliminati da a dieta. I rigioni più strinenti sò a primu settimana di questu postu è a Santa Setmana before the Passover of Christ. In i primi trè ghjorni, i reguli monasticu prescritti l'astinenza cumpletu da l'alimentariu è l'acqua, cioè l'utilizazione di pratfora è l'acqua sante in a mattina nantu à un stomacu vacanti. Aghjunghje rapidamente secondu a regula ginirali: u luni, u mesecenu è u vennari secondu (manciari, frutti, pane), u marti è ghjovi - manciari senza manufria, u sabatu è di u domicile - cibo caliente cù l'oliu. In u sabatu di Lazarev, prima di a Semana di Vai (prima di u Rame di Rennato à una settimana prima di Pasqua), in a memoria di a risurrezzioni di Cristu di u so amicu Lazar, u sdighjunu hè tranquillu - hè permessu di manghja pisce è di vinu. Ecunazione di questa posta nantu à a carta munàstica, senza abusing the product permessa, guarantisci a riduzione di pisu senza cunsiquenzi sfaguate.

Per gravità à a Granazione Diventiva veloce, ma u post Petrov è Rozhdestvensky ligeramente più débili. A misteriosità hè stabilitu solu per u mercuri è u vennari. U luni, si usa l'alimentariu cale senza oliu. U marti è ghjovi in ​​Petrov, i pezzi veloci sò permessi, in Rozhdestvensky (hè ancu chjamatu postu di Filippov) - i pezzi pò esse manghjatu è u ghjennaghjolu solu in a prima settimana, è in questu ghjorni hè prescrittu l'usatu di cibo caliente cù l'oliu. I sardi è domenichi, i pezzi sò permessi permessu di l'ultima semana prima di Natale. Durante l'anzianu ortugno, u numaru di pranzi è ridduzinu. Sicondu i statuti monasticu, una cena sana hè tutta tutti i ghjorni di a sema, u sàbbatu, u marcatu è i vacanze - lunch è cena.

Tuttu quì sopra ùn significa micca chì in casa vi sarà più veloce nantu à sta charter. Prima, a rilassazione di u viaghju hè cunsigliata per a donna pregnant è lactanti, per i persone chì sò ingaghjati in u travagliu fisicu pesu è pè i malati. Siconda, a gravità di u rapidu hè discutitu cù u sacerdotu o patru spirituale, ellu decide ciò chì hè pussibule è ciò chì ùn hè micca permessu. Forsi, per esempiu, benediscite l'usatu di l'oliu in un postu grande, chì hè una relaxazione essenziale.

Avete digià annunziatu è ripetì chì l'ortodoxu veloce ùn hè micca una dieta per a perdita di pisu à tuttu, ma, dopu à u rapidu, possite sempre u risultatu dumandatu. Una scelta cusì dilettante di l'alimentazione è l'abstinenza da aiuta à una persona per pacificà e so passioni, cunquistà a so carne è dà renda libera à ragiuni. Fasting senza preghiera, senza studiu di a Scrittura Sagrada, senza attività spirituale - ùn significeghja nunda. À dighjunu hè bisognu di visità u tèmpiu più spessu (ogni domicile hè necessariu), cunfessi, riceve cumunione, dispunibule di i boni, averebene kinder. Hè ricivete postu in un monasteru cum'è peregrinu, per travaglià per a Gloria di Diu.