Disorientazione sessuale è attitudine in ghjinirali

Cumu tratta e minurità sexuale? Qualchissia hè indifferente à elli, qualchissia rispettu, è qualcunu ùn pò micca tollerà u spiritu. Chì hè stu fenominu? E cumu trattà questu bè? Pruvate da capisce questu.


Ancu in u tempu di Freud, a manifestazione di a sessualità era sottu a sperma più terribili. E ancu s'ellu era una necessità naturali - ancu in alta voce per parlà di questu era strettu pruibitu. Sègùgliu, per a mancanza di salute fisica nurmale, i prublemi mentali emergenu. U persone demandò l'emancipazioni di a societa, l'apertura. Freud è hà cuminciatu a rivoluzione. Quandu prontu l'issueu di u sessu è a manifestazione aperta di a sexualità era resolvuta. A quistione hè stallata.

Da appruvazioni u stessu esempiu, è l'avutri sustegnu di e minurità sessuale. I protégétale è esigene una bona rilazioni. È ùn era micca solu chì a disorientazione hè stata cunsiderata un fenomenu naturali. In fattu, una diventazione hè cunsideratu una malatie. A sua volta, i difendenti di tutti i gays è lesbianiani li dà u drittu per esse inesiculate mentiricamenti. U u percentualità di l'altri chì diventenu "tali" hè insignificante. U restu avia avutu una sfurtunata experience di un tipu di rilazioni standard. U cambiamentu di orientazione in casu di dichjarazioni hè un modu cumunu di justificà i so fallimenti in a vita è in un frontmanu persunale. Cumu tratemu ancora stu populu? E quale hè l'essenza di u prublema?

U prublema

A rivoluzione si cumpiace, ma u prublema sughjenu listessa. Di sicuru, tuttu ùn hè micca cusì bellu cum'è prima, ma micca cusì divertente per svià u tema in discussione.

In vista chì tuttu questu hè abituamenti apertu, avà parechje persone trovi stu tema incùmodu. Ancu quelli di noi chì si aghjunghenu à l'orientazione tradiziunale, hè megliu diffesu d'aprite oghje per amparà e so preferenzi sessuale.

U sessu hè cunsideratu cum'è un piccellu peccatu, demonic è scandale. E hè cunsideratu in parte perchè in u mondu mudernu tuttu hè impregnatu cù a moralità religiosa. Se pensate oġġettivmente - a sexualità hè inherente in ogni unu di noi. Tutti sapemu cumu a luminu apetta è tutta a cosa avissiru abbastanza naturali. Ma avemu a vargugnate di a nostra nuranza sexualità solu perchè i nostri gusti sessuale pari parigianu vergogni è immurali.

U sessu hè unu di i modi più impurtanti di l'affirmazioni d'autore, è per ellu stessu. L'avemu usatu per ottene un amore cunfortu o sensu putere. È quandu avemu l'effettu desideratu cù l'aiutu di u sessu, u sensu di a nostra inferiorità volte à u secunnu pianu. Ma quandu u metuduce finisci d'esse funzionu, quandu hè quandu i nostri prublemi. I complexi esistenti è a sperimentazione negativa di a sexualità tradizionale tutti combina per conduce à u fattu chì avemu cambiatu u signe minus à una plus. Ci hè un altru tipu d'fetishismu, è in i casi severi avemu per andà in latu di u stessu sex love.

Ricendu chì l'orientazione hà cambiatu, una persona trova in una scusa è un sensu di sollievu. Trova dinù spegazione per i so fugliale sessuale passatu. Hè solu finds the answer to all questions - "Sò distinte".

L'omofobia è l'omofilia

A società hà sempre crede in certi ideali, normi stabiliti. È quandu sò quelli chì ùn si sò micca stati in sti normi, a so sucità ci dimustrò è odiàvanu. Cusì hà fattu una varietà di movimenti di e prutestazioni è cusì. A societa cercata per prutege l'idee.

Cusì succede quì. U nostri menti sò stati stati l'amore l'omosessuale hè micca nurmale, hè disgustatu, sti pirsuni si deve esse disprezzati. A società hè horrified cando ellu vede u "anormale", chì ùn ci hè vrigugnà di a so "anormalità", esse l'esposta à l'ordine.

Allora ci sò overshje di e minurità sexuale.

Quelli chì avianu avutu l'amore unicu sessu, solu vulete esse sustene u sustegnu. Tutti sapemu quantu impurtante hè u sensu d'empatia, cumpassione. E prumove di e minurità sexuale simpricimenti si tratta di furnisce u sustegnu, per capèndusi chì sti genti anu prublemi chì si stanu sottu e so disorientazione. Cusì, quelli chì ùn sò micca contru i omi gay, pruvate a pruteggià quelli chì a rete sustitevuli.

In altre parolle, l'aprovazione di a sexualità di un omu hè un modu bonu per justificà u so propriu dirittu à a sessualità. Convince l'altri chì e so devantie sessuale sò normi, dannemu un lume verde à i so preferenzi sessuale. Convince a normalità di l'altri, avemu a cusì cunvinta di st'omu.

Ci hè ancu altri - persone di persone, sò in armunia cù elli è ùn anu micca cura di una altra orientazione. Eppuru, sì, ci sò persone stranu, vanu, ùn mancani una cosa in vita, sò semplici piace à ciò ch'elli si fà - cusì chì. È ùn hè micca disprezzu à difenda o rifiutà i disorienti. Questu hè a so normalità.