Ricordi folki per angina pectoris

L'attaccu di l'angina hè stata cun estensioni di i vetbi cuparti da plaque atherosclerotu, chì cunsultate chì un pocu oxygen entra à u musculu di u cori, chì hè un casu particulari di ischemia. Quasi media ora l'uvitatu palesa u dolore, chì hè datu à u bravu u mandatu è l'spalla à manca, un sentimentu di suffocazione chì face u timore di morte. In questu articulu avemu cunsideratu rimedii tradiziunali per u trattamentu di angina pectoris.

I ricordi folki per ridivandu di a malatia.

Eculoghi è arghjentu.

Per trattà a malatia ci hè una altra ricetta pupulari - utilizate una decucultura di dogrose è arzu. A preparazione è l'usu: pigliate e precintate (cun ​​una cinque tagliata di rose alpi è deci anni), fate in un puchulu è pour dui litri di acqua fogera, insistenu à un locu fervidu per dui ghjorni, è pruvucate è ripigliate, prima di pranzi, trè volte per ghjornu, 200 ml solu.

Hawthorn e motherwort.

R recomendaranu ancu di utilizà una decocuura di l'araldo e madreperta. Preparazione: piglià sei cullizzioni di crescenu (full) motherwort è a listessa cantata di fruit aranciu, pour sete cunghji d'acqua fogara è l'fessi a cottura in un locu caldu, primu embrutatu in una spugna, in 24 ore, poi sera. U calchinu devi esse guardatu in a fria. Mètode di aduprà st'e medicazione: deve piglià 1 vetru, trè volte à u ghjornu, micca adduzzu. Per migliurà u gustu di u caldo, pudete mette cù u caldu di u dogrose.

All, u melu è u limonu.

Per u trattamentu di stenocardia, una mistura di l'agliu, u melone è u limonu hè stata utilizata. A preparazione: à traversu u molisse di carne, hè bisognu à saltà di 10 limoni imprudenti è aghjunghje trè grinders d'aglutinà (micca cunfidatu cù fette), mischju cù un litru di melone. Stir the mixture and put it in a container closed. Chì cunglite per una settimana. Pigliate 4 cullenelle di una mistura ogni ghjornu - un ghjornu. Per vìviri, hè necessariu, ùn curriva, savoring a mix. Duration continue for two months.

Limonu.

Cermesi di limonu, chì cuntenenu una quantità enorme d'olii essenziali, sò necessariu per i maladieti cù angina pectoris. Avete bisognu à fà piccarru di lavini di limonu - hè assai utile.

Casgiu casgiu.

In u trattamentu di angina pectora, a rida hè ancu utilizata. Hè cunsigliatu di manghjà da almenu cente grammi di casgiu per ghjornu.

Meli di fiore.

Un effettu medicial forte forte cù stenocardia hè furnita da u meli fiurali. Aduprà: piglià u meli in quantità limitati, una cullizzioni, duie volte di ghjornu, cù u tè, u latte, u fruttu o u casgiu.

Oregano.

Per trattà a malatia applicate infuzione di foglie d'oregano, chì, in più di a terapéutica, hà un effettu calmatu è analgésicu. A preparazione è l'usu: una cullizzioni di prima materia medicinali vittimu un vetru d'acqua caloria è l'avete pane durante dui ori. Pigliate in u core, 1 spoon, trè volte à ghjornu.

Cornweed steep.

L'infuzione di pezzi povira hè usata in u trattamentu d'angina pectoris - freni i ritmi di cuntrazzioni cardinali. Ablimentazione: duvete bisognu di duie cullizzioni di grassu grassu cù un vetru di acqua fogera è fassi nantu à u focu dèbitu. Calami nantu à un bagnu di acqua per quinze minuti cun un containeru chjusu. Dopu quì avete bisognu è ghinchi l'infuzione. Allora aghjunghje l'acqua à u livellu iniziale. Piglia una volta un ghjornu per un quartufu di un vetru. In a fria frigoristica, l'infuzione hè guardatu per più di dui ghjorni.

Lily di u vallée.

In u trattamentu di l'angina pectoris, ancu in i difetti di a catuma è di u cori, l'infuzione di fiori di u lice di maiori di a vaddi hè ancu utilizatu. A preparazione è l'usu di u presente: avete bisognu di vìdiri un vetru di acqua calenta una colazione di materiali priziosi è di fà un prugnu per una ora. Cunduce in daretu, trirore à ghjornu, un quartu di un vetru. Mètume di preparazione di tintura: mette in a buttiglia materiali primasi (finu à a mità), impastughjate fermu, avete bisognu à vintu l'una buttiglia à a cima cun 45% alcool o vodka. Pudava in un locu fridesimu è insiste per deci ghjorni. Pigliate ogni ghjornu per cinque à quindate giganteschi di a tintura ottuanata.

Sciccareddu di foglie di muntagna.

Quandu angina pectoris hè cunsigliata per piglià a decucuzione. Hè necessariu piglià una mezza litru di acqua è l'impiaraghju cù dui ciuchi grammi di scorcia, fogghiu fogghiu duranti a meza ora. Dienti brew e pigliate trè volte à ghjornu, a meza ora, prima di un manghjà, una culloca.

A ràdica di l'elettampane hè alta.

Per u trattamentu di angina è cardiosclerose, hè cunsigliu per piglià a radica di l'elettampane. Preparazione: aghjunghje trenta grammi di terra ciuciata di l'elettrica di l'elettampane à un medio litru di vodka, è lasciemu a razza di deci ghjorni. Pigliate 30-35 pochi, trè volte di ghjornu.

Girasole.

A decoczione di i fiori fiori di u girasole hè utilizada pè u trattamentu di u malatie coriu è vascular. Allora, avete devenu un vetru di acqua un vetru di fiori, è fassi fusti per cinque minuti, è poni ferà ferite, cool è strain. Piglia u caldo chì resulte per dui ghjorni, beie per sei manciari.

È ricurdativi ...

Se un attaccu inespettatu di angina hè sviluppatu, è ùn ci hè micca un tabbrunere vicinu à voi, ricordate: valocordin, Validol è Corvalol pò micca aiutà. Hè necessariu di piglià a nitroglycerina, chì ferma apriri l 'attacheti. Hè intruduzioni à i muri di i vetuli sanguinsi, cumanda l'lumens, è u core "pensa" chì manca d'ossigenu. Pigliate a regula di sempre avè nitroglycerine cun voi. Sì i so duluri avaranu moltu dopu à vinti minuti da piglià a nitroglycerina, pò esse cunsideratu cum'è signos similari a l'infartamentu di miocardi. In questu casu, avete bisognu da imbarcà immediatamente aiutu di specialisti.