Donna donna di a donna: quale hè ella?

Per ricunnosce a futura donna di a donna, hè pussibule sempre in a scola: hè a zitedda capacita, ma, sicondu i prufessori, certi volte di vandaline. Ma in fattu, ella solu pruteghja contru u prugramma di a scola, si prumesse per a so libertà, stà à pezzi per u sapè è u putere. Spessu ella si cumporteghja cum'è un picciottu, perchè ella in l'adolorata hè oppressata da a diferenza in i duminii per i dui sessi.


Pruvò a so dritta à ùn hè micca un ziteddu bè, chì ghjè spessu impegata in a scola da i zitelli. È studià hè facilitu per ella, anche mancu perchè ùn insegna lezioni.

I primi difficultà appressu in l'istitutu. A menudo, l'accettazione cumete comune, cum'è dichdiarivi, nantu à basa di genere: i picciotti sò datu tastu preferenza in esaminazioni chi carchi. Mentre un vechju professore hà dettu: "perchè si perde u tempu di ghjucà nantu à e donne? Sò sempri maritare i ricchi dopu à a fine, ùn devenu micca travagliu, ellu ferà a cura di a casa è di i zitelli. ". Alas, hè u puntu di vista di parechji maestri di l'educazione superiore, in particulari i fanatichi di a so causa. Ma a futura donna di a donna ùn hà micca aduprà per limità in paese è in cucina! Tuttavia, i maestri ùn sò micca persuadulidi, è per quessa chì una zitella hè qualchì volte più difficili per entre in l'institutu ca un ghjovanu. Hè sopratuttu induve ci sò parechji ghjovani o ind'e questu l'espurtazione hè prima cunzidiratu "masculu". E se sti piccioccu stilla scumparsa è atti, pò esse sicura: da a capacità intellettuale, hè più altu ch'è quelli chì anu accittata cù ella. Duranti l'epica di u studiente, una donna di cummerciale comincia di furnisce d'independenza finanziaria.

U beccu ùn hè spessu micca elevatu, ma a più cumuna (perchè e so qualità ùn riflette micca u so veru nivulu di cunniscenza), ma ella casi tuttu u tempu in i so studii. Inoltre, guida una vita so attiva. In più di u fattu chì hà un gran potencial intellectuale, ella hè dinamica è energètica, pruvatu di passà sta energia nò solu per i noches, ma per alcuni quessa specifica in a vita. In particulare, mentre que attraente in l'attivazione suciale, ella stabilisce a fundamentu di a so carriera è satisfà u so desideriu di u putere. In i tempi antichi, e citadi si eranu cumpricaturi di Komsomol, avà sò cuminciati à fà passà cumercii cù u bancu d'un studiente.

Donne è ghjovanu chì apartu una carriera ùn sia micca u tempu d'avè una famiglia. Anu cunfidendu annantu à l'uggettu propiu - u capu di capu. Ùn pensate micca nantu à a famiglia, appunendu per più tardi. Cumincianu à pensà à vicinu à 30, acquistendu una pusizione. Siccome per avè ottinutu stu pusizianu anu bisognu à fate assai più sperimenti mentale è volitici chì l'omi, à questu livellu sò circondati da l'omi chì si pensanu à e donne indigni di elli. Questi omi volenu à vede à prossimu di una persona forte è prusperità, ma solu l'omu vulianu vede in una donna ternità è debule.

Una donna di a sucità, ideale, hè una persona brillanti, hè femminile, micca cruel, è micca friddu, intellettuale è fisicumente attivu, si priteghja ella, ma capisce perfettamenti l'altitudine di l'altri; hè pocu poviru di custruzione tinta di subordinati. Hè pronta per piglià risichi, propiu, autocrficenti, responde adequatu à i critichi, rimarki è ancu insulti. Hè capacitu per cambià rapidamente da un rolu sociale ("capimacher, donna di a donna di a donna) à l'altru (" figlia, madre, moglie "), hè cunfidenza à l'intelligenza, sustegnu è aiutu da u so maritu è ​​i zitelli." A puntualità di u successu hè successu un affari inseguru è difficultu. una donna devessu spensione per ella stessu è à l'altri chì hè ingaghjata in u so stessu affari. Eppuru terri di tutti i disturbi nervi di una donna di a donna vene da a coliszione di u so rolu cum'è un capimaghjanu à u travagliu è cum'è artistu in casa.

Ma a donna hà parechji vantaghji, cumprendu chì, puderia diventà un capu successore. Un capu di a donna hà una intelligenza suciale più suttili, hè più sensibilita à i castii di rilazioni, cumpresa a so attitudine in cun ella. Ella cunnosci a valutà è predice u cumpurtamentu di l'altri populi. True, più di l'omi, ci hè un periculu per passà nantu à e so emozioni. E l'histerità è a dirigenza sò cose incompatibilitati. A donna hà più cuntattu è praticà pratica. Se un omu hà intestu à custruisce i piani à longu tempu, per affirmà una perspettiva longu, a donna hà preferitu un risultatu specifieru garantitu, "quì è ora". A donna hè megliu cà un omu per cuntrullà i so sbaglià è di l'altri abbineghjani; ella, com'è regula, miglieghja u so pensamentu è esprimi idee. Hè nutata chì hè menu di l'omi riagerannenu à u curuzzu è i pretendenzi sessuale in relazioni cummirciali. Distinuta chjaramente entre attività è divertimentu.