E vistite per i principessi in a cullizzioni d'annu di Beloe Zoloto

Julia Prokhorova - u patrone di a marca domestica Beloe Zoloto - cunnosci u sicretu di l'immubiliariu ideale. Hè surprisingly simple: una bona intima è un vestitu magnificu. U primu fiamenzu di a retazione di Natale di a Corti confirma a verità di u cuncettu filosuficu di u disignu: ogni ghjovanu in un libru pò esse trasfurmà una ragazza moderna in una bella fata da un conte di fiancée d'invierno. A paleta reale di sgranza parra per ellu stessu: u brillo di u doratu, u prugettu refinatu di l'argentu, i lampi di purple, crimson è bordeaux silenzii è sdunie u cumuni di u biancu è biancu.

Foto promozzione di a linea festiva in rete suciale

A attenzione particulare hè pagatu à a fine di i siluuli: ogni fashionista ellu sceglie un mudellu à a so piacimentu. Maxi vistiti cù draperi chì sò fluintu sò stati disignati per natura refine, colture di chiffon à l'aire - per i so cumpagnari romanticisti. I Casi Laconii sò cuncretiori di l'eleganza spettaculare è i mini-tuxedos sò dritti excèntrici è marchjetti.

Vestiti da u jacquard stemma - tendenza-2017

Delicate lace è satin brillanti - per una magica bufera d'annu

Julia specifica: ogni vestitu di a cullezzione hè creata cun cura è amori. A sita di seda, lace è tela di satin d'alta qualità anu usata per fà a capsula. Tuttu perchè u vestitu d'annu ùn pò micca tollerà cumprendi - hè necessariu esse u megliu. U novu articulu da a reta di vacanze pò digià addirizzatu in u web ufficiale di a marca.

Advertising campaign Beloe Zoloto Christmas Collection 2017