Cumu fà u perli di l'autoru cù i vostri mani


In u minimu - a primavera aspittavule. Puddinu e capelli di pelle scorciarà u so postu d'onore nantu à u perchè. A robba serà più tinta, a ropa sarà più faciule. U moddu di primavera pò esse furnisce ghjuvelli di moda, attraendu l'attinzioni di l'ochji admirati. A moda di bussessi di cunsumu stavanu quasi l'ultimu seculu. L'esclusibilità è u dissenyu di l'autoru sò oghji apprezzati. Per quessa, in questu articulu seguiteremu a manera di fà u corpu di l'autore per ellu stessu.

Quandu a materia prima di perleghji pò usà ogni tipu di cumpunenti. Tanti origine artifice è vegetale. Beads, fatti di elementi naturali, anu una energia energetica positiva. Perchè, per u so travagliu, hè preferitu utilizà ogni tipu di semu e semilla. Senza perfetta adattata di manzili, meloni, sandia, limone, pepite, tile, acacia. È dinò cunti di granu, cadenti, araldo, glorii, castagne, fagioli è cusì.

I Seeds sò megliu in un stringu, finu à ch'elli sò siccati. I razii muzzurini devenu sullivati ​​in acqua calda. Stagioni petite, per esempiu, pepite, mela, melone ammunitu per 4-5 ore. Grandi cumponente - fagioli, corn, glutine, castagne - durante 12-20 ora. I pezzi in i bè da sò più cumbattimenti di fà cù un corpu finu, è u filu di u filu cù l'agulla. L'Unghjette pò esse fatta da un tipu di sementa o da parechji volte, si riturnavanu sferenze trà elli.

Semi di fasgioli per culore sò neri, marroni, lilli, gialli, bianchi. E in forma - ronda o allungada. Superiore di fasgioli lodi è brillanti. Anu parechji pietre semi-priziosi, cusì u perle d'elli miri festivi è eleganti. U furore di i pezzi di pomi sò cum'è perle naturali. Sè u filamentu in parechji filamenti, è torna torna together, vi riceverete un veru accessori originale per un vestitu di l'uttene simplice. Da l'osse di cilieghjani, prugnoli, alberghi, petri foglie manchurian, perchè ghjheresi hè più difficili. Bones necessanu esse stati cun un viscuvamentu è un capu finu per falla. Se si vulete, ponnu èssiri tonificati cù tacchina.

Interèste perdi da i rami di jasmine, saurina, spiraea è altri pratiche cù un core soltu. A variezza sicca da a sicca si deve esse pulita di l'corteza, cun sandpaper cu sandpaper (à a fini - "nylivka") è tagliate a serra da sera cù 20-30 piene di u tagliu chjamatu. Beads finisci seranu puliti cun una carta di liata, un awl o una labra apprussia per frazzà i crau in elli. Parte di i bè è ancu tutti pò esse stampati, è verniciati. Per fà chì i bèuzzi ùn pasciani, stringite nantu à un filu di lanzo ghiacchiatu, è appliice a fini di u filatu cù vernice o cola. Hè megliu per fricà i bè è simmètricamenti nantu à i dui banchini di u mezu. Se si abbandunate una distanza di 0.7-1 cm inseme, u filatu di colore di là ùn serà micca solu a basa, ma ancu l'elementu decorativu di u granu. Puderete separà un talone da altru nuddu. È à mezu di i perlii, u colpu un pezzu di filu di u listessu colore. Un colpu bonu hè acquistatu da i spits di manchurian nuts. I seri sò fatti cù un filu di spedizione di 3 mm. Sò stati roscati da i buchse simetrici in dui filamenti paralelli.

Ùn hè micca difficiule di fà un perli da vaccini sparghje. Per fà quì, chjappà o rumpule 20-30 pezzi chjuchi (3-4 cm.), Tinta cù un tostu, neve cù carta di carta, è inturno i prughjetti spinoso. Cu un capu finu (liggeru à u vitu), fassi pezzi in i bè è fate in u filu. Grandi parte si deve esse situata in u mità. È quelli chì sò più chjucchi - passendu à i fini. Allora aghjunghje i perlii cù vernice.

E so chjavi "ambrati" fugliali pò esse fatte da una cortezza di pienu longu. Per fà questa, aghjustò 45-50 pezzi di casca cù una corta di serra cun una talla di 2x2 cm. Cut the corners with sharp knife and clean the edges with sandpaper. Dopu à sta prucedura vi vene "culori" di a manera curretta. Punture cù un putulente o creme una labra rossa à peddi in i pelle. Cumpressate 2-3 volte cù vernici mobili è stringe nantu à un fille forte per ciò chì in u centru l'armati eranu grande, è à i fini - più chjucu. In listessu modu pudete fà bracelet di manuale è pastiche.

Hè troppu interessante per fà colti di nodi. In i rami di u làricu, sò locu lattichi, l'acacia hà un culore di limonu giallu cù un core morente. Fichi spili rami di fruttu, in particulare, s'ellu ci sò un'accuggiudicate per i malati fungali o credendu cù u focu. Dopu un trattamentu diliziu è longu cù carta fina, è po cù un pasta pulita, sò verniciati.

Pendenti cilibini sò uttene da u kapik, chì ponu truvà nantu à trunchi, rami di l'arbureti. Dopu avè struitu di i kapikas, avemu rimbursatu immediatamente quella uparia di quelli, dopu avè attachetu cun martellu. Kapiki sò forma di fantasia generale. Quessi sò veduti claramente alcune imagine: a testa di un cucciolo di u sibbone, un cane, o entruduzzu decorattivu visibiliu di capi di legnu. Kapiki hà da esse tratatu currettamente, coperto cù vernici o masticu.

Per i zitelli, pudete fà argentini pendant in un pinu sanu, u beddu, corti cortesia. Cusì, nantu à una testa di scorchera circa 5x6 cm, avete bisognu à fà aghjunghje per l'ochji è appruntate l'osse di ciliegie. U nasu pò esse fatte da un pezzu di cortezza. Un mustache, capelli di filu o pacchi. In u colpu hè necessariu di furmà un burtu è appiccarate un loop di metale, in quale hè necessariu di inserisce una filatura di sintesi o di u pelle. Piazze pò esse usatu cum'è una decorazione indipendente, è cun peri. Dopu avè fattu u perli di l'autoru cù i vostri mani, ùn sarà micca solu un decoru uriginale, ma ancu avè un sensu inespressibile d'entusiasmu creativo.