Educazione senza sfurzamentu

Fate i vostri figlioli ti portu da a tali puntu chì tenete à chjudarà a cima di a vostra voce? À volta ùn pò truvà micca un altru modu di chjamà à l'ordine? Suggeremu chì stabilisce a disciplina in a casa senza elevà a voce. A pace in a famiglia ùn hè micca simplice quant'è chì pare avanti prima visu. Ma vale di voi per stabilisce una relazione cù u zitellu, cumu tutte szerzvi diventate solu: i membri di a famiglia sò in una bona manera è sò tuttu felici!


Oghje, i genitori facentanu una difficultà difficiule ...

- educate una persona degna in un locu cruel è vintu dijustu. Ogni pretendenu à fà in a so manera: alcune resu tutti i domicilii cun un chianci, l'altri si sò calmati, ma privanu u zitellu di a libertazione, altri prefessu di mantene a so nervi è si alluntananu da u zitellu. U quartu ùn vole micca di trattà cù e difetti di i so figlioli, è invece di accustomà à a limpieza di u so spaziu, trinchevuli i denti, elli stanu quì l'usu. Ma tutti sti modi di interazzione cù i zitelli sò assicuratemente sbagliati.
A cosa più chjucu chì voi bisognu di capisce hè chì vi daverete l'autorità di u zitellu solu se fermani in u calore in ogni situazione. Questu ùn significa micca chì avete da esse indifferenti à tuttu. Solu permessu di u zitellu sanu chì dù cunsiglii, ma in nisun casu ùn vene in l'anima - cusì ponu darà libertà di sceglienu è hà da l'uppurtunità di sèntelu. U vostru nemicu ùn hè micca un ziteddu, ma i vostri stessi emozioni incontrollable.

7 manere di mantene a calma

Se u vostru zitellu in ogni situazione hè capaci di francà di u vostru, questu pudè micca chjamatu un fenomenu normalu. A più impurtante chì deve esse capitu hè chì solu à voi, è micca i vostri figlioli, sò culpati. Eccu alcuni tips:

1. Cumprendi ciò chì ti infastidisce

Ogni cun noi chì sapete chì e parolle offendanu a più. Ma u megliu di tuttu questu hè cunnisciutu da i zitelli. Vede i nostri debblighi. Allura pigliate un respiru seriu è cercache a bocca per sente, per esempiu: "Odiaraghju!", "Oltremu!", "U vostru travagliu hè più impurtante ch'è mi solu!" - è sopratuttu a frase chì tirava dirittu: "Saria megliu Aviu n'avutra mamma!

2. Ùn entre u territore di u zitellu

Ogni ziteddu hà u so spaziu in a casa. Una stanza separata hè a manera di sviluppà a personalità di i vostri figlioli. Ùn serà micca un tiranu è cuntenenu in e so cose, ricurdate di a limpieza è reprochju per u mess A fine, una sola matina, sveglià è ellu capisce chì hè ora hè duvete averisce u so spaziu. E ogni volta vulete ricurdà à un zitellu annantu à a pulitica, prima và è pulisce a vostra propia stanza.

3. Ùn puderete dumandà dumande generale

Hè improbabile chì ellu risponde à voi veramente. E se a risposta pare avvirtuta, avete da cumincià à fà affruntà chì, in u risultatu, credeva altru scandalu. U fattu hè chì hè difficiuli di risposta à e quistione: "Cumu hè?" O "Cumu si sentenu?". La maggiuranza di noi ùn piace micca a risposta "Normal", perchè esseramente ùn significa micca di qualcosa - hè cum'è ùn dì nunda. Dunque, se vulete sapè di u statu di u zitellu, sia più specificu è pruvatu à mantene infurmatu di i so affari. Ùn hè micca stranieru à voi.

4. Chì u zitellu ùn anu inaccurate cun voi

Questu hè difficiule. Ma a libertà di u ghjucazione stabiliscerà u rispettu mutualu trà noi è u vostru zitellu. Studii di e parolle di i zitelli è nisun casu ùn cundite micca stu puntu di vista. Pruvate à spiegà "ciò chì hè bonu è ciò chì hè male", suttendu ancu chì ùn site micca impastu qualcosa.

5. Rispetate a so scelta

Da una certa età, u zitellu hà u dirittu di passà u so tempu à u tempu in questu. Diciaraghju, invece di vultà à a vostra famiglia, vole à andà cun amici à a pista di ghiacciu - cusì fate micca fà. A società di amichi hè assai piacevule quellu di l'adulte per adulti nantu à u travagliu. I costi di petite sò ancu un tema impurtante. Dà quantu pudete, insignate per salvà. Ricurdativi: sè ùn pudete dumandate cumu è quale chì u zitellu ùn hà di passà u soldi, ùn mai hà mai studiari à disposti.

6. Pruvate micca per drillà u zitellu cù i vostri ochji

Si in una conversazione chì guariscenza dirittamenti direttamente in i so ochji, per esse, per capiscenu s'ellu o mentri, o zitellu automaticamente hà da arrigurdà, anche si a so cuscenza hè chjara. Ùn ùn pruvate à vedà u ​​vostru zitellu per mezu di diritta, avete bisogna ri entende è micca scantu.

7. Ùn accetta micca una chjamata

Un zitellu di dui anni faci un cochja di cucina sicondu a so mamma hà pruibita. Un adulescente diu à a so mamma: "Sò l'madre più terribili in u mondu. Perchè ùn pudemu fà ciò chì tutti l'altri pò fà. " I vostri figlioli sò tentativu di piglià vede, ma sapete chì a lotta ùn cumincia micca à cumincià finu à chì vulete participà à ella. Invece di piglià una chjamata, piglià un timeout. Quietly close your eyes and go to your room. U tempu hà aiutu à friddi, distrullenu. U vostru zitellu hà caputu chì questu numaru ùn viaghja micca cun voi.