Moda per i pirsuni cumuni

Mi piace piace u trasferimentu di a "Sentenza moda". Mi piaciunu quandu neudes ùn fate senza pretensione. E quantu d'elli fà a "regina". Ma i nostri femini russa sò tutte bè è ancu anziani. È ùn hè micca a so tortu ch'ellu ùn cunnosci micca u cura di elli, ùn sò micca pensate assai di elli. In u primu postu, ognidunu hà un maritu, i zitelli o niputi, è dopu, una mòglia, una mamma, una avè.

Comu a donna trasformen stylists! Cumu facianu tramindui ogni ghjocu per a so figura, u culore di a pelle, l'ochji. Quantu beddi pone hairstyles, maquillaje, chì quandu una donna hè vicinu à un specchiu, "ùn ùn si ricunnoscia micca in ellu". È cumu una donna trascorreghja paroli sputichi in l'indirizzu! Hè bella, è bella è intelligente. Credu chì parechji di sti parole in a me vita ùn nimu hà dettu. E ella "ciuri", ghjovanu in l'ochji. Ogni dittaghja nantu à a robba accentera a dignità di a figura, è s'amuse e difetti. Dà un corpu elettu sceltu, una faccia riddensi, mantelli di moda i zitelli slaves.
A seconda raggiuni, l'incapacità di vestitu, hè un analfabbettu simplice in questu materiu. Ùn avemu micca statu nzignatu di sta artu da a zitiddina. Nunda ùn hè attribuitu da "lezioni antica" di scola, chì si sò purtati da i specjalisti. Sò datu in una carica à quelli duttori chì anu pochi di i so ore. E ci sò tali lezioni "senza modu". È i veri experts sò micca micca per andà à a scola cun u so minitu. Questu hè cusì artu in a "penna". Per qualchissia parcorsu hè cunsideratu in a nostra scola chì a fisica, a química hè sempre utili in a vita, è u ritimu ùn hè micca.
Solu solu in i grande vittite prubabilmente futuri artisti, disinatori di moda, architetti ne sò nati, perchè ci sò un specjalisti fine in i scoli, ci sò scoli d'arte. Quì da quì da quì, è tutta a mancanza di illuminazione in questa materia. Mi piace l'educazione artistica in Giappone. Insegenu à artu da una piccula età. Sò à savore di i grenzi cirasa, un giardinu di ioghi. È ùn avemu micca questu. Solu solu se a natura darà cun talentu. È ancu u nostru populu, a maiò parte di elli, vistutu cù gustu. Ora ci hè moltu di nfurmazzioni attornu: l'Internet, i libri, i boni maravigliate. Iè, i prudutti preparati sò digià fatti cù u gustu.
Ma ancu ci sò parechje persone chì ùn "micca" daveru à elli in u specchiu.
Eccu alcuni ritratti verbi.
  1. Una bella donna alta è ridiculamente robata. Certi tipi di robba straggiata. Invece di scarpi cun tacchi, pantofule. U so capeddu hè focu rossu, facendu u so face verde.
  2. Una donna grutta in pantaluni stretchi è una brusa à a cintura. Perchè a persone attornu à circà a so cascata "di piacè". Quantu farace è brutta. Pensa chì i so pantaloni sò cusì cusì cusì. Assicurativamente micca, cù a so pienezza, hè necessariu di tennule assai robba solda.
  3. Una donna anziana in un vestitu assai debito. Piglia a crescita per altri 10 anni. Invece una persona diventa, u più liggeru a robba sarà nantu à questu.
  4. Una zitella cù pedi primi, cum'è un cavaleri cun una vacanze trà i so gammi. Aghju fattu i jeans stanchi è sempre blanchi nantu à i mo pantalon. Eppuru, u scheletru, tuttu hè. Hè divertitu. Qualcosa ùn dilla micca cumu si parla?
  5. Hè cielu chì i zitelli sò vistutu di vestiti di ballu adulti. Hè appruvatu quandu l'annu novu o un casale, ma micca ogni ghjornu stessu.
  6. Quì vene una picciocca nantu à 8-9 appressu à a so mamma. Hè una stile di denim, tacchi sali. Sì, ancu a to figliola hà da tempu per crevià, è aghju vignetu à sta mamma. Ci hè un vestitu di piani assai maravigliosu è i scarpi. Bé, perchè disfiguru u zitellu.
  7. School celebration. A zitella hà sei cumpagni di classe nantu à a testa cù un capelli adultu. Partinu cù a so mamma per u parrucchiera per apprezzà per esse un "miraculu" E com'è u risultatu, a zitella s'assumiglia com'è un studiente di 10 studienti. E perchè hè questu necessariu?
E avà pensu chì avete bisognu di apre l'istante per vesti bella. E in arti sò i reguli è e lege.
Socu sempre moltu da e persone chì ùn site micca cunzidiettu l'arte per a scienza. Eccu unempiu, annunziate a mo artwork o in vestiti ch'e aghju fattu, dìcinu: "Oh, quantu cool, ma ùn si pò micca". Iè di sicuru chì ùn pò micca bisognu di apre l'istante. Perchè ùn hè micca occultatu à una persona chì ùn cunnosci micca cumu fà uperazione o ghjucà un strumentu musicali? Sò chì si deve esse amparatu. E perchè crede chì a sapori arti tocata da ellu stessu?

Ùn piaciunu micca i piacè chì ùn anu micca gustu. Ancu ùn vulete chjudi cunsigli. Hè stanu cun maravori di i so opiri è l'admirazione. E ci sò i stessi ghjuturi chì compranu stu sensu. E ci distingenu e forme, salvaticenza di u culore, un horroru unu. Cridianu chì tutti sà.
U stissu scrittu à a ropa. Certi ùn anu micca tollerà cunsiglii d'altri abbitanti. Dicenu chì ti piaci à vestitu tantu.