Cansi di mama in Young Women

U cancculu di mama hè unu di i tumuri maligni più frequenti in e donne. A data, ci sò parechje scelte per u trattamentu terapicu. Dui i terzu di i pazienti sò guariti assicurati.

U cancculu di mama è una di e neoplasie malignante cumuni, chì hè a causa di morte in più di a populazione femina. Ma, a versioni di parechji tipi di tumuri, cum'è u pulmunale o pancreatic cancer, chì rilativamente rapidamente portanu a morte di a maiò parte di i pazjenti, in u cancru di u cumbèmu, a guariscenza hè pussibile in dui terrore di i malattii. In l'articulu "Canti di Mama in Young Women" vi trova assai informazioni ùvule per sè stessu.

Risk group

Contrario à a credenita populari, u cane di cumbèe si sviluppa principarmenti in e donne anziane, a maiò parte di a menopause. A probabilità di l'occurrence di a malatia à 35 anni hè circa 1: 2500. Per l'età di 50 anni, stu risicu di risidenza à 1:50, è à 80 anni avianu una freccia di 1:10. Ancu in a maiò parte di i casi hè impussibule di determinà a causa precisa di u cane di minute, una quantità di fatturi di risichi per u sviluppu di a malatia sò cunfidendu bè:

• età;

• anamnesis di a malatia in a famiglia o in u paci;

• tumuri di cumbèmu benigni di prima;

• Effetti eccessivi di l'estrogenu di l'hormone sessu femminile (menstruazione iniziale è dopu accuminzà di menopausii), è l'usu di l'hormone terapia di sustitutu (HRT);

• funzioni di nutrimentu è cunsumu d'alcoholicu.

Una donna, in a so famiglia parechji membri, particularmente famiglie (parent, soru è fede), patevanu di u cancer, hè in risicu assai altru di sviluppà a malatia. Questu hè dovutu à l'eredi di u genu di u cancer. I scientisti identificonu dui genes rispunsabili di u cancer, BRCA1 è BRCA2. U risicu di sviluppà un tumore di u malignu maligno in carrières di sti genesi hè u 87%. Per questa mutivu, hè assai impurtante per identificà e famìglie famiti è cunducerete cunsiglii genetichi. U genu per u cane di coghju di una donna malada hè trasmessa à a prugna cù una probabilità di 50%. I membri di a famiglia chì ereditanu questu genesi sò in rischi di risichi di sviluppà un tumore.

Altri fattori

Eppuru chì a presenza di i geni di u cumburdimentu hè a causa più impurtante di u sviluppu di a malatia, hè bisognu di capiscenu chì, di tutti i casi di u cane di mama, a proporzione di i malfattori in a famiglia di queste ghjente spettaculi sò detecati hè menu di 10%. Ci hè parechje metudi di prevene un tumore di u pessimu. U so usu hè generalmente impurtante in e donne à u risicu, è sopratuttu in cumpagnie di unu di i genesi di cancia di cancillieri ereditati.

Tamoxifen

In seguitu, per a prevenzione di u cane di mama, una droga anti-tungsten tamoxifen hè stata utilizata. Studi rializati in i Stati Uniti amparanu chì e donne chì pigghianu a medicina per 5 anni, fell ill with breast cancer less often than those who did not take it. Invece, l'usu di tamoxifen aumentu u risicu di sviluppu di u cancer (membrana mucosa di l'utru) è u tromboembòlis (a furmazione di trombi in i vini di i membri inferi è a migrazione à i vetuli di i pulmoni). Inoltre, pareva chì l'utilizazione di a droga ùn reduciu micca a morte di u cane di mama. E risultati prelimiunali di studi muderni in un gruppu di donne cù una storia di famigghia di i cancers di mutu ùn anu micca cunfermatu l'advisabilità di tamoxifen. I risultati cun contradittori parvenite à a mancanza di un sistema di trattamentu unificatu. E donne cunziddirannu a pussibilità di quimioprofilaxi di u canculu di u minu duverebbe ricivete infurmazioni detallati da u specialistu adattatu.

Cirurgia preventiva

L'ovariectomia reduciu u risicu di sviluppà un tumore di u pezzu, riduzendu u nivellu di pruduzzioni di l'estrogenu, ancu in i donne chì portanu genes BRCA. Suspizione di cancculu di u minore pò esse in i seguenti:

• Detettazione di a furmazione patologica in a mammografia screening;

• Detettazione di u tumore da u paci.

I signali più cumuni di u cancru di u cumbè include a presenza di l'educazione, un mudellu in a forma di a glutine, anomali di a pelle è di u capicellu, u baculettu da u caprettu. Diagnostu di u tumore hè basatu annantu à esami clinicu, a mammografia è a cunclusione di una biagialia di punzazione. In certi donne, in particulare in ghjovani donne, a mammografia hè pocu informativa per una densità di u tessulu glumularu, in questi casi, un staghje à ecografi ecumeniche o radiazione magnetica. In a maiò parte di malatie cù un tumore malignu suspicatu, u canculu di menza ùn hè micca cunfirmatu. Cù una conclusione pusitiva, una donna hè sottuperia trattatu. Hè una bisognu di una strategia di trattamentu interdisciplinaru cù u circhulu, l'oncolo, u fisioterapeuta è l'altri spezialisti. Un rolu impurtante hè ghjucatu da u meditate medico, appaghjatatu pè a cura di i malati cù u cumbèmu di u cane, per aiutà à passà a prucedure medica di severa. I novi pratiche di trattamentu di u cancellu di u mutau pirmettenu à reduciru a rata di mortalità per sta malatia per 30%. U prugrammu di trattamentu pò esse a cirurgia, radioterapia, hormona o chimiotherapy.

In a maiò parte di i pazjenti, u metudu iniziale di tratta di u cane di mama hè a cirurgia - a sviera di u tumore primariu.

Operazione

In i malati cun u tumore massivu, hè più cunsigliatu di fà una mastectomia (eliminazione di u pene sanu), dopu chì una correczione plastica hè pussibule. Cù un tamene mumentu di tumuri, a resezzione settore hè spessu realizata, in quale parte di a glutena hè eliminata. Tali interventu hè più favorevule da un puntu di vista esteticu. Duranti l'operazione, com'è regula, parte o tutte e noduli limfatifichi di a regione axilmarina hè eliminata. Dopu, a preparazione hè stata cunzigghja sottu à un microscope, dopu chì u patogenu accerta una cunclusione chì detalla a grandezza di u tumore primu, u so tip histologicu, u nùmeru di i numme ani affettati è a cuncintrazione di i receptori d'estrogeni. U cuncettu di ee analisi di un paese sò generalmente cumprendi una ragiò X di tòra pè determinà a diffusioni di u tumore, un testi di sangue, è, se suspettatu di currià, un scanu di l'ucechju o ultrasound di u fegato. Basatu nantu à a tutalità di queste dati, hè stata tracciata un pianu di più trattamentu.

Radioterapia

Radomiatra postoperativista hè cunsideratu un cumpurtamentu obligatoriu di u trattamentu in i malfattenti chì s'hè sdurata resezione settoreali; L'irradiazione di a regione axilaria pò esse una alternativa à a rinunziunazione cirurgia di i ganglii limfatichi. Hè cugnumatu chì a radioterapia postulogica di u rughjoni di a cicculata, i tessuti sottuvi è a regione axilaria reduce u risicu di richieste, chì, à u turnu, reduces a mortalità. A ciclopioterapia è di l'hormone hè prescribed intravenously o veramente after surgery. Hè necessariu per a distruzzioni di micrometastasi - picculi spargimi di tissutu tumore chì anu spartutu da u focu primariu è si spargiu in u corpu. Tali focu di cumbugliu di tumuri riprisentanu l'amourde de recurrence di a malatia.

Hormonoterapia

I cambiamenti cìlici in u tessili di u mutu sò sottu u cuntrolu di l'estrogeni. In u 60% di i casi, i receptori di l'estrogenu si trovanu in u tumore di u mutamentu, dunqua tamoxifen, chì bloquanu questi rifuggiati annantu à i cèl·luli di u cancer, pò esse usatu per u trattamentu. Queste reduces the risk of spread and recurrence of the tumor. Studi recenti indicanu chì e donne cun un tumore di cumbattimentu sensitivu à l'estrogeni chì ripiscenu tamoxifenu per cinque anni dopu a cirurgia anu pronosticu assai favorevule.

Régime di Chemotherapy

In i malati sottu à 50 anni di età cù u canculu di u minatoghja, un affettu positiu di quimioterapi conjuvante (supplementarii) hè statu dimustratu. L'applicazione più ghjustificata di stu metudu di trattamentu in i malati cun u risicu di recurrence. Una varietà di regimi di quimiòtuli sò stati sviluppati chì sò pruvati per riduce u risicu di recurrenza tumore. Un régime usatu hè chjamatu CMF è hè una cumminazione di ciclofosfamida, methotrexate è 5-furouracil. Adding such medications moderni com a doxorubicin è paclitaxel, aiuta à i migliori i risultati di quimioterapia.

In i malati cù u cane di metastatic - a diffusioni di u tumore in tuttu u corpu - a cura ùn hè micca impositu. Inoltre, ci sò mètudi terapèuti di scumite per allistà i sintomi, è i prucessi muderni tendinu à aumentà a chance di survival. Lamentablemente, anche l'avanzii impurtanti in u trattamentu di u cane di mama in decades recenti, no ogni pacifanu hà l'avutu di ricuperazione. I Pacienti cù a presenza di metastasi in u mumentu di u diagnosticu di u cancer o quelli chì i centri di focu anu prisentatu dopu u trattamentu iniziale anu un pronosticu sfavore. I posti più frequenti per a lucalizazioni di metastasi sò l'osci, u furu, i pulmoni, di a pelle è di a tessuti sottucutati, è ancu di u curu.

Objettivi di a terapia

U trattamentu di tali pazienti hè dirigutu à a longevidadà creà è à suppressione di sintomi (paliative therapy). Ancu certeu parechji malati cù e staddi avanzati di u cancianu pò surviglià è parechji anni, parranu di a curaghja in questi casi ùn hè micca necessariu. Trasfurmà a cirurgia è a radirativu in a presenza di metastasi sò menu impurtanti di a cicculata è di l'hormone, postu chì i medicamenti ponu distrughjini i cume in u corpu. L'sola eccezzioni hè metastasea di l'ughjone, chì sò assai più sensittivi à a radioterapia. Per riduce u risicu di l'osci è i cumplicazioni cumuni, cumprese i frattura, utilizzanu un gruppu di drogi cunnisciutu bifosfonate. A scelta di u trattamentu di trattamentu depènni à u locu di focu canceru, u trattamentu preduosu, e caratteristiche di u tumore è u statu generale di a salute di u paci.

Qualità di vita

Quandu anu prupunitu un pianu di trattamentu, pigghianu un attuali individuale per ogni paciente, cun énfasi à migliurà a qualità di vita. Per pudè più effikaezze per esse sintomi di a malatia, hè cunsigliu d'involutà medichi è infermiera apparinati apposta per furnisce i cura palliativi. U cuntrollu di u sindromu di u doloru è l'altre sustegnu di sustegnu à questu staghje diventenu in primura impurtanza. I Científici è i duttori in tuttu u mondu incapacibbilamenti sviluppanu novi mètudi di cumbattimentu di u cancer, è i maladie sò spessu invitati à participà à a ricerca clinica. A maiò spessu in questi casi, un analisi comparativu di l'efficacezza di una droga esistenti è pruvata. Un altru studiu, micca cunzunantu incù u più impurtante, pruvà una nova storia, valuta l'attività è a toxicità.

Prugetti clinichi

I studienti clinichi determinanu a medicina più efficace è furnisce i dati necessarisi per invistisce novi drogi in tecnichi custeri. Osservazioni ponu amparà i megliaghjuli di u trattamentu in quelli pazienti chì participanu à e teste. L'evoluzione recente sò carattarizati da una partenza da a quimioterapia tradiziunali à l'utilizazione di i medii tossichi chì anu cumprendi i bisogni di un paciente particulari.