Pudete alloghju se a mamma hè sick?

U tempu quandu u zitellu annunziatu hè special, incomparable. Questa hè a ora chì a mamma è u zitellu sò quasi vicina. L'uggerezza hè utili è duverebbe piacè entre elli. E di colpu .... A mo mamma cascò. Cosa da fà in questa situazione? Spessu, a ghjente in u mondu ricumandemu chì fermanu a picciuttà u zitellu, spieghendu chì a malatia serà trasmessa à u zitellu. Se mamma hà sempre aduprà u zitellu, fate cunsigliate micca di utilizà i medicini. Ci hè un propostu per sprimà è ferrite u latte, è solu à daricci un zitellu. Questa hè una opinión fundamentalemente incorrecta! E persone chì danu cunsigli (è spessu insistiu à a so implementazione), ùn compite micca di u tema d'amegà.

Allora sempre, puderaghju amiarminu si a mo mamma hè malatu? Prima di decisione nantu à l'azzione più grande, hè bisognu di capisce ciò chì mamma hà malatu è chì trattamentu hè necessariu.

Una donna amatrice chì hà pigliatu una infizzioni virali ordinau (o, in altri affari, un friddu) ùn deve micca firmà alimentazione. Dopu tuttu, u zitellu hà avutu l'infezzione più preliziu chì a mamma hà avutu i primi signali di a malatia. U so corpu cù u latti di a mamma ripaghjene antibodies protettivi. E se stà à dà intornu à sta stadiu, u zitellu perde u sustegnu immune necessariu in u momentu più difficiu. Quedesu solu cù i virus, senza avè u spirimintatu di i pugnalli. I casu d'avè malatu di un picculu crescente aduprate significativamente.

Mamma, chì scorcia u zitellu, ùn hè micca più dolce. À temperatura elevata, hè difficiulmente tollerà 6-7 volte per ghjornu. Ùn hè sempre pussibule per esse spressione latte in una situazione tali, è questu questu l'stagnazioni di latti è una mastite possittiva, chì solu aggravate a situazione. U latti di mama hè a megli manera di liberà un zitellu. È u latti à a temperatura alta ùn cambia micca. U so gustu ùn hè micca divinutu, ùn curdeu o sour. Ma u latimaghimu furmintru distrureghja più di i prutettori.

A donna lactanti pò abbia a tampiratura di a temperatura cù drogheru percetamoliche o cù u parcetamol stessu. Ma pudete usà solu in casi chì a tampiratura hè pocu cun tolerate. Se patevete soffrenu, hè megliu chì u corpo pò contru à i virusi, perchè l'averzu di temperatura hè una tipu di prutezzione chì impida a multiplicazione di virus. È ùn mancanu l'aspirina.

Infezzjonijiet virali sò generalmente tratta simunomaticu chì sò cumpatibili cù l'ambrati. Sò stati chjappi, inalità, l'usu di i fondi da u friddu cumuni. Antibiòtici ùn sò micca prescribed.

L'antibijutichi per i mariti di crescente sò obligatorii per i malatiezi causati da i microrganismi patogeni (sore garganta, pneumonia, otitis, mastite). Oghje, ùn hè micca difficultu di selezziunà i antibiotici chì seranu cumpatibili cù l'ambrati. Sti pò esse antibiotici da a serie di penicilina, assai macrolide è cefalosporini di a prima e seconda generazioni. Ma da i mediurevuli antibacteriale chì affettanu u crescenu di l'osse o di u prucessu di hematopoiesi, hè megliu esse rifiuttu (levomitsetin, tetraciclina, derivati ​​di fluoroquinolone, etc.).

I antibiotici ponu accurzate u sviluppu di dbaerbtezi, o microbiocenosi intestinali. U trattamentu particulari ùn sò micca deve esse dumandatu, perchè u latti di mammali cuntene fatturi chì prumove u crescitu di a microflora nurmale è eliminate i patogeni. L'alimentazione artificiale pò ancu causà disibtirusis, è serà più difficult to cope with it. È per a prevenzione, a mamma è u zitellu puderanu tene preparatori speciale per mantene a microflora intestinali nurmale.

I malatii infittivi, per regula, permettenu ripiglià preparalli chì sò assai cumpatibili cù l'ambrati. E l'omeopatia è l'herbalismu sempre assicura.

L'OMS recuanzanu chì u trattamentu cù l'arbe sò preferite à a droga. Se ùn pudete fà senza ellu, ghjunghjite à scelte di e drogues chì anu minimu impattu negativu annantu à u zitellu. A mediation hè stata prublema più o dopu, dopu à l'alimentazione, per chì u zitellu ùn mancianu durante u massimu di cuncentrazione di a droga in u sangue è u latte. L'uggiani sarani rinunziati solu s'ellu necessariu necessariu. Ma la lactation ùn cède micca.

U benzino pruduttu hè cunservatu quandu u pettu hè spressu 6-7 vittori à ghjornu (cun ​​u lamentu matura). Dopu à 2-3 simane, a maiò parte di mesi di scuzzulate, u zitellu riunite u numinamentu di alimenta ch'ellu deveria.

Scuprite a cumpatibilità di i medicazione cù l'allertanza ùn hè micca difficiule. Prima, dite à u vostru duttore chì site una mamma d'infermiera. Dopu, seguite u nome di un duttore, riguardu à i direttorii speciale. Sò in a maggiorità di medichi, necessariu à u capu di u dipartimentu, in ogni farmazia. È in l'annotazioni hè normale indicatu, hè pussibile o contraindicazione à a picciotta durante l'applicazione di sta droga.