Gabriel Coco Chanel, biografia

Gabriel Coco Chanel, chì a so biografia hà fattu sinònimu di e donne forte è elegante, hè un cuscidu vivu di a vita di stu Imperdriu. Dopu tuttu, Coco Chanel ùn hè micca solu di regula l'imperu di u gustu è l'elefantità - hà criatu, pruvucannu ùn solu per ella, ma à u mondu sanu chì per i boni donne ùn ci hè nunda insegnatu.

About Gabriel Coco Chanel è a biografia di l'Empress Fashion.

Una donna chjamata Jeanne Devol, chì stava in un picculu muntagna di a muntagna in Francia, chjamava Saumur, u 19 d'Agostu 1883, dà a nascita à una zitella chì a so parenti chjamaru Gabrielle. U babbu di a chjama era un guapo chjamatu chjamatu Albert Chanel. Di sicuru, perchè u so serviziu, era in constantu viaghju è ùn pudia micca participà à a so vita di a so famiglia. A probabbilità di questu era questu quì chì a mamma hà datu i so figlioli (i fratelli di l'imprenta futura di moda) à i so parenti, è ella ella mandò Gabrielle è i so dui fratelli à un orfanamentu. Quandu a zitella era d'aligine anni, a so mamma morse. U so babbu ùn hà micca sceltu solu per dà à a so figliola à a scola monastice, è finu à l'orfanaggiu. A strada, era in a scola monasticu chì Chanel hè stata inclusa ind'u listinu di studenti lagging. Ma questu ùn impedisce micca à a ragazza di truvà una professione di un spiaggia, chì dopu à fine di l'usi pupulagina aiutava à guadagnà una vita. Dopu un pocu tempu, grazia à a so articulu Gabrielle hà cunsideratu un travagliu cum'è spiaggia in una magazzina di vestiti di donna chì era in a cità di Moulin. Hè stata in questa tenda chì una ghjovana ghjente avia un vastu esercitu di fancianti masculi chì ùn puderanu ammirazione di a so bellezza. A picciotta era spessu invitata à visita, è u locu più cumuni in quellu tempu hè stata cunsiderata cum'è l'unica cantina chjamata "Rotonda" per a cità sana. Hè in questa cafe chì a zitella s'insignu à u musicale. E l'impetu per questu era u constantu "podachki" i so sposi, dicendu u so postu nantu à u palcuscenu ... Sangui una bellissima puschetta propriu libera. Ma ma chistu, a più di such performances era u fattu chì a zitella, chì era un cantante, hà sappiutu di fà un nomu per ella stessu, à dì: u repertoriu di a zitella consistia solu di dui canzoni - Ko Ko Ryo Ko è Kew Koko. Doppu un pocu tempu, l'audience litterally "tightly" hà "nicked" u sopranume di u cantante di "Coco". Solu stu surghjenti si menciona à qualsiasi biografia di a Mademoiselle Chanel - una donna chì, durante una longa volta, intrì in l'istoria di u mondu.

Gabriel Chanel: i primi passi in u mondu di a moda.

U carte di l'attività in l'imperu di moda per Koko hè un picculu taller chì hà fattu cosi di donna. A sala di stu talleru per a zitella hè stata furnita da u so daveru chjamatu Etienne Balsan. A strada, Balsan stessu assai criticatu tutti l'idee di Gabriel è parechji di elli ùn fece micca. Ma u so amicu, Arthur Kapel, hà avutu l'inizià di a zitella in tuttu è era pronta per sustene tuttu u so zellu è l'iniziu. Grazie à Arturo Capel, in u 1910 Coco Chanel hà sappiutu d'apre a so prima boutique di Parigi, chì era chjamatu u salottu famoso in Rio Cambon, 31. Fattu era quandu Coco fici una verità di rivuluzione in u mondu di a moda. Ella promossi a simplicità è l'elefantà per rimpiazzamentu di u corset, i fasciuli multipasti, i tulleli è i ruffles. Ma in qualchi annu, in u vestitori di ogni fashionista, un locu onore era occupatu da un vistitu di Koko - un vestitu elegante di pilu, induve a fiorta era ligeramente sottu à u ghjinochju, a brusa di u mudellu di cammisa, un caprettu flirty in forma di un caprettu, un marinore cù un scogliu profughtu o ghjudicule. Dopu un pocu dopu, Gabrielle hà trattatu un novu status di un anticu uniforme, chì era purtatu da l'assistenti di vendita in Paris, oghje un vestitu nìvuru negru. Avà stu vestitu hè diventatu simbulu di l'eleganza è l'eleganza, è ancu in modu cumminatu, un veru simbulu di tutte a moda di u XXu seculu. In più, stu stissu status hè ricivutu un perfume di cultu di l'Imperatrici di a moda. Hè stata a dumanda di a più Cococè, un famosu per quellu tempu perfumista chjamatu Ernest Bo hà pudutu fà quantu parechji vinti cumposti da sfarenti moddi differenti. E tuttu hè tuttu malu u fattu chì in quelli ghjorni per addistàghjetti sfarenti diffirenti era cunsideratu una forma assai mala. Coco Chanel di questi esaminazioni scolle u quintu, aghjunghjenu l'essenza di fiori di lavanda, hè stata cun una buttiglia simplicissima cù un segnu biancu cù l'inscription Chanel No. 5 nantu à questu. Malgradu u dissinnatu simplici di l'buttiglia in questu fragranza, u mondu sanu pò esse in amore, annantu cù u primu respiru.

In più di tuttu u Cocu Chanel hà attaccatu a so manu à l'arti di periculu. Eppuru, cum'è biografia Chanel, dice, hà tagliatu un haircut chjamatu La Garzon in notintuamenti à a moda di u mondu. È tuttu per u fattu chì ella presuntamente hà splutava una splutazioni di gasu in a so casa, per quale Gabrielle cantò u capelli per ella stessu. E, u più bruttu di tutti, hà da urientà annantu à l'premiere à a Grand Opera. Senza abbandunà, Koko s'hè tagliatu i so capelli scorched, è poi ci facia scorci in fiori è caminava à u locu indicatu davanti. Ma u ghjornu dopu in e strade di Parigi ci hè una sensazioni sana, è tutte e donne di moda hà tagliatu u so capelli.

A vita persunale di l'Imperatrici.

Biografia Chanel comprende novelli cù u più famosu è riccu di quellu tempu, è dinò una cunnessione cù un ufficiale Germanu, chì ùn pudia micca pardunà longu piacenza. Chì Cocco Chanel stessu hà dettu: "Quandu una donna anta com'è l'amassi cù un omu chì hè quincette anni più ghjovanu chì ella, ùn hà micca bisognu di dumandà à tutte a so naziunalità ...". Hè per questa rilazioni chì hà dettu di vive per sette anni com'è ermita in Svizzera. Ma à l'età di settanta, a moda di u munnu hà scuntatu u ritornu triunfanti di Mademoiselle Elegance.

A fini di a strada di a vita.

Gabriel Coco Chanel hè mortu l'11 di jinnaru in u 1971, in a stanza di l'habitació Ritz, chì era nantu à a strada di a famiglia famosa Chanel Fashion House. U piccu chì Gabrielle Chanel hà sappiutu cunquistà in u mondu di a moda in a so vita sana stante insuperà, è l'imperu ch'ella hà criatu longu a so veramente l'empressa!