Abitazione di Cake da l'abuela finlandesa

Quandu u vaghjimu ghjè oghje più oghje, spessu ancu i ghjente più persone si trovanu una moppensa assuciata à l'iniziu di ghjorni imprudenti. Per disperse, hè megliu à fà u vostru tè caldu è fremintà quarchi cosa fatta di casa, quella chì a vostra avana hà prubabile, quellu chì vi darà ricordi caldi!

Vuliu prisentà un pezzu cù a ricetta di l'abuela finlandesa Mustikkapiirakka! Ancu s'ellu ùn avete micca finlandesi in a famiglia, fate sicuru - stu cigliu vi faraghju nantu à a calidez di i tradizioni lucali è dà u gustu di a cucina nordrica.

A so preparazione ùn duvite assai tempu, ma u so gustu vi purtarle un piacè imparable, salvezza tutta a malenzana di u vaghjimu.

Recipes pezzu per i pasticceria finlandese

Cusì, ciò chì deveru bisognu à u dete:

Prima hà stabilitu u fornu à bascu. A temperatura hè bisognu hè di 200 gradi. Hè megliu per piglià tutti l'ingredienti, solu à a crema agria, per una ora - una è media è finita.

Quandu tuttu hè prestu, avemu digià a prova. Per fà questu, frete finu à manghja sottumaranu dolci cun u ovu è u zuccheru.

Allora aghjustemu a farina è aghjunghje cù u pane furmagliu in a mistura. Miremiamu beni è fate mette in una forma pritatu prima (aghju pigliatu 26 cm). Demu distribuitu a massa nantu à u fondu.


Quandu tuttu hè prestu, vendu a pasta di fasgioli (pudemu piglià cicanti) nantu à a cima di a massa, per chì a nostra basa ùn sia senza risurrezzione. E dopu avemu da mandà à u pree furnutu per 15 minuti.

Hè impurtante di prevene pergamà o rintracizzamentu di carta nantu à a pasta, altri vostra vostra pie serà ancu cù fagioli!

U pezzu classicu ùn implica micca di qualcosa chì hè un pappatente cum'è crema. Ma aghju aghjunghjendu un pappuluzzu di a cima. Per fà quì, aghjunghjenu 50 g d'oliu in un rattricu (hè megliu di piglià un rossu fretu) è mettite cù 100 g di farina è un zitellu di zuccaru. Sta mischju hè strufinata in un pezzu è mette in a frigorifera per 30 minuti.

Quandu a pasta hè in u fornu, è a foglia in a frigoristica - accumpèvemu à u riposu!

Per fà questu, ghjustu a crema agria cun u sicuru ovu, u zucchero è u extracte di vinaite.

Quandu 15 minuti sò stati passati - aghjustemu a basa per u pastoghju da u fornu. È ci rimettimu a temperatura à 180 °. Bovini pre-arburati sò uniformi distribuiti per tutta a superficie di a massa è sàziu da a mezcolosa cremosa.

Se vulete aghjunghje una foglia - ora hè ura di sparghjera ancu da a cima.


Mandemu u pastore torna à u fornu da circa 30 minuti. Prima di serve, u pezzu pò esse sbuchjata da u zucchero pulvacciu!


Cum'è pudete esse sicuru - preparate un pastellu ùn sarà micca assai malu, è u so gustoso gustu ùn lasciarà micca indiferente è purtaranu calore à u vaghjimu di u tardore.