Cumu spiegà à u zitellu chì u papa hà avè una nova famiglia?

Qualcuno chì passa in a famiglia, i zitelli anu u dirittu di cunnosce a verità. E deve esse spiegatu. Ma cumu si deve esse chjamate par ciò chì ùn hè micca piacevule per l'adulte per parlà? Emu stunnatu à u pensamentu chì avemu a spiegà à u zitellu solu ciò chì noi avemu adupratu. Cume à dì chì i genitori sò divorziati, chì l'avana hè gravemente enfermata o chì questu anni ùn hà micca pussutu bè soldi per viaghjà à u mari, perchè u papa fece u travagliu?

A bisognu di ferite un zitellu cù circustanzi adulti addifie più amargura à e so pròpiu esperimenti, per quessa chì sò ancu più penurtanti. E avemu a prutezzione di u soffrenu (u stessu) da u soffrenu - sapemu chì hè stata scundalizatu, ferite, ingeratu, pudete sentu culpè ... E avemu avertitu à u figliolu o figliola di ciò chì succede in a famiglia, à risponde à e pregunta. Per fà sincerà cun un zitellu hè di rispittà cù ellu. Pi trattàrilu cum'è un cumpagnu ugguali è di l'educà per l'attitudini ghjusta versu ellu stessu. I paisuccii cù i paisani parranu trà i più impurtanti, chì crescenu, ùn abbia di esse dumandate l'aiutu quandu hè necessariu, discussioni ochji cù i so dubbji è ansietà, inveci di eruceni in a scuru di i so cunghjettu, illusione è teme. Cumu spiegà à u zitellu chì u papa averà una nova famiglia hè una quistione difficili.

Quandu puderebbe piglià una conversazione

I sentimenti sò a tensione generale in a casa, avènduli l'ombra di u cumpurtamentu di l'adulti, ma ùn sapìanu cumu è ciò chì dumandà à i genitori. Per quessa, anu incuscenti per attruverà a nostra attenza à noi stessu, diventenu "peghjanu", capricciusu o, inversamente, silenziu, martellatu in un angulu. Parlate cù u zitellu hè in u mumentu chì ellu stessu interessa in ciò chì passa. "Ùn ti piace à u babbu più?", "Avio muriri dumani?" - tutti i genitori sapemu l'abilità di u zitellu à dumandà u più impurtante in u momentu più imprevu: à a porta di a scola, in u metro, in u carru, quandu era falatu in u trafficu. "Hè megliu dicerà senza cisuraghju:" Dù definitu vi rispose, ma ora ùn hè micca u tempu puntuale, è di esclarari quandu vi pudete parlà cun ellu. Dopu tornanu à a cunversazione, ma cunzidira l'statu di u zitellu. Ùn distractisce micca chì ellu hè passioni nantu à qualcosa: ghjucatu, vedi caricaturizà, sguassà. Ùn aghjustate a conversazione per un pezzu tantu: i zitelli anzianu un tempu più differente da l'adulti. Vivenu da ciò chì l'accadiglia in oghje, oghje è si demucassu, ùn anu micca discutiri cun elli, ciò chì preocculi, si spaventu, cumincià à fantasia, si sentenu culpè ("Mama ùn dice micca qualcosa, chì significa hè ingeratu cun mè" ) è soffre ".

A quale pigghiassi u pianu

Ci hè solu decisu da i genitori. Ùn ci hè micca un baròmulu mejoru ca l'intuizione. Ma avete bisognu di senterà u putere; nunda ùn lasta destabilizà u zitellu, cum'è una tipu di chiancente mamma. Se sente chì in una cunversazione pudete perdisce cumpunimentu, principià à solu, cù un altru principale. Pudete aiutà à qualchissia da parechji o amichi chì sò familiarizati cù u zitellu - qualchissia chì si senti cusitutu è serà capaci di sustegnu.

Ciò chì dì

Ùn hè bisognu di avè qualcosa à dettu qualchì tempu. "Dunque, à a quistione:" Perchè ùn a mio avana hè vinutu à noi? "- pudete risponda:" Ghjera malatu è ghjaci in u sughjettu. Ùn avemu parlatu troppu, vai in i detti, discurbe solu ciò chì pò influene a vita di u zitellu: quale hà da ellu u cundò à a furmazione, duvere duverevi, cù quale ellu passa i vacanze ... "

Cumu si scelta parolle

Speak a una lingua intelligibile per a so età. Per esempiu, sè vo avete parlante di divorziu, ùn avete bisognu di parlà di a dissimilarità di caratteri o di l'amarezza di e tradimenti. Dicenu a cosa principalu: i genitori ùn sò più esse in elli, ma sò sempre u so papà è a mamma chì l'amarà. Hè vale a essiri più attenti à e parolle: per esempiu, se a frasa "per esse di a strada" hè in una discussione nantu à prublemi finanziarii, parechji zitelli ponnu purtari literalmente. Hè impurtante ancu di ciò chì avemu sentu. Per affiche chì tuttu hè tuttu cun bè, quandu ci hè cunfunditi o scantati, hè per incarnà u zitellu. Evitaru è l'altru estremu, ùn purtate micca u figliolu è a figliola tuttu l'amarezza di e so emozioni. Un zitellu ùn pò micca è ùn deve esse micca quellu chì invià i prublemi di l'adulti. ¡Mejor para sinceramente y abiertamente decir: "Lo siento, no se suponía que pasaría". È ùn aghju micca: "Ùn aghju micca, ùn pensate micca. Tali paroli ùn ponu micca cunsulallu un zitellu. Per trattà cù piacè, ellu ricunnosce a perdita, accettà. Oghje, i nostri gestiti sò più eloquenti è più pesci chì paroli: piglià u zitellu da a manu, abbrazzatu da e spalle, pusendu vicinu à ellu; serà meglià capisce cù l'alarma si vede a to face.

In i so parolle

Se ci sò parechje zitelli in a famiglia, a notizia ùn deve esse informatu à tutti in u stessu tempu. In più di l'età, hè impurtante piglià in corrispunzione a natura di a so natura: tutti averebbe bisognu di e so parolle di cunsulazione è sustegnu. Fighjendu nantu à un zitellu, hè più faciule per cunsulallu o di sfraccià un scatente di còllera per chì e so sperienze ùn anu micca a altri figlioli. Per esempiu, dopu avè sapè chì i genitori sò siparati, u zitellu palesa: "Wow! Avemu dui casa. Questa ligerezza hè visibule. Solu l'aiuta per trattà cù emozioni. Cumu capisci micca questu, un altru figliolu pò cun unione cumu una retazioni è cumincià à fà scopre i so sentimenti veri. Speak with the children separatamente, ma in un ghjornu, per ùn ùn abbandunà una carica di sicretu pisanti in i spalle di i zitelli.

Ciò chì dì: ùn valenu

Quandu a nova diventa cunnosce, u zitellu ùn hà bisognu à avè dumande. Ma questu ùn vole micca dì chì avete bisognu à risponde à ognuna. I figlioli avè bisognu d'adulti per definisce e fruntiere. Per esempiu, ùn sò micca interessate in i detti di a vita persunale di i genitori, è puderà chjaramente infurmatu. Defensa u so spaziu intimu, duvemu à u zitellu u drittu à avè a so propria zona persone è esigene chì i so cunfini si rispettà.