Honored Surgeon Jaroslav Susak

Nimu ùn hè quì da a so propria volte, aspittendu una operazione prughjettata o un furmazione di trattamenti inpatienti chjamati da u duttore. Ogni pazienti, entri da l'ambulanza, deve aiutu d'urgenza è assai spessu - una operazione urgente.

U nostru interlocutore - un cirujano onorevule diluvatu cù u Jaroslav Susak, MD è u prufessore, realizanu boni operazioni in u fegato è u pankreas, chì necessitanu un prufessionalità virtuosic.


Jaroslav Mikhailovich , chì sò i stati più difficili, è cumu si tratta?

Pathologu assai severu - pancreatitis aguda. Untimely trattamentu di un duttore pò purtà à cambiamenti irreversibile è morte. I patologii di u fianu, i duttoni di bile è u pancreas sempre ponenu una sughjettu seriu à a vita di u paci, è l'operazione di queste l'urganiscia esse bisognu di spirienza è capacità spiciali. Circunente onoratu Jaroslav Susak funziona nantu à a metodulugia di u Prufissore Zemskov, un talentu di scientist è surgeon, a quale hè statu furtunatu di sapè. Hè avutu dinò assai utile in u Centru Europeu per a Cirurgia di u fegato. In prima di l'uspidale di primi aiuti, induve aghju travagliatu pè u terzu annu, eranu quattru dipartimenti kirurgiari universali. Fattu, dopu à a riurganizazione, era pussibule migliurà a sperienza acquistata è intruduce metudi prugressivi. Per esempiu, pudemu du realizà l'hemo-limfosforizazione (purificazione di sangue è linimuli) à u ghjornu, à u free, à i pazienti seri. Un tali prucessu cumplessu hè spessu salutatu per i pacchiari è literally li torna à a vita.


Circunente onoratu Jaroslav Susak, dite chì, cù pancreatitis aguda, hè una minaccia à a vita di u paci. Cume hè spessu ciò chì trattanu cu sta patologia?

Puru, abbastanza spessu. In a maiò parte di i casi, l'ambulanza ponu sulitamenti per noi, perchè avemu ottinutu una sperienza considerable di a curazione kirurgiaria in questa patologia, è u so nivellu hè assai altu. Un annu à l'uspitalu ricevi à u milla di questi pazienti, di quali 130-150 sò assai severi. A pancreatitis aguda pò esse cumplicazione di a colulitisis, a seconda causa hè avvilinatu cù sustegnu di l'alkohol, chì causanu un danu toxicu putente à u fianu è u pancreas, in u terzu postu di a ferita. A causa di e pratite di a pancreatitis aguda pò esse chjamata a violazione di l'espansione hormonal, a malatia paratiroïdica, trastorni metabolichi, i diabetes mellitus.


Yaroslav, forsi, ùn pò micca esse cunsideratu com'è altri prutezione di e qualità di i pazjenti chì sò purtati da una ambulanza?

Cù casi sèmprici ponu capisce in un altru ospitale. In generale, accu a pazienti cù tutali patologii circhiricchii: appendicitis aguda, colecistite, ulcerazione stomacu perforata, ictericia cirurgiera, peritonitis cum'è a so complicazioni, è cundizione d'urgenza in u cancer pancreatic.

Yaroslav, da a sala di esperimentu, i paesi viaghjavanu subitu in u queste di u quali?


Micca sempre. Tuttu u rispettu di u diagnosticu è a cundizione di u paci. Succece chì u paci hè bisognu à esse preparatu per l'operazione, per affirmà a terapia di supportu. Sì una persona hà un traumu o svinimentu aggradatu, quandu tutti decide u minutu, avemu da piglià immediatamenti à a table di operazione. Casu assai periculosu chì avemu trattatu cù e consecuenzii di a cholelithiasis. Caminannu versu i venti bile, a petra traumatizeghja, chì porta spasme, stenis, pressione à u pancreas è a so inflammazione. In questu casu, u malatu sperienze u dolore severu, a so cundizzioni hà degratu assai. Per salvà i malati, cacciammu a petra. Se avete trovu pedcoli, ùn utilizate micca mètudi cuviziaratu è aspittà per l'evoluzione di pancreatitis, perchè più tardu o dopu avà da cumincià. I believe that stones are always a sign for surgery.


Honorable surgeon Jaroslav Susak, e in certe certi pirsuni crede chì l'operazione ùn salva micca da u sughjornu di i petri?

Bé, perchè? Elimine a vitela (reservoir, in quale a furmazione di pietre), facemu avviatu u prublema: a bilira sùbitu entra à u intestinu è i cundizzioni per a furmazione di e pedras ùn sianu micca. Dopu à l'operazione, se si hè fattu bè corremente, u paci hà aderitu à certi restrizioni per quattru mesi, è cusì vive senza piglià medicazione. Hè assai più peligruvuli quandu a verni hè in postu, ma ùn hè micca travagliatu. A causa di stagnazioni di a bile, infrasce una infestazione crònica, chì porta à a inflammazione di i bile ducts è à a pancreatitis di bilància.


Jaroslav, è chì succede dopu a rimorca di u pancreas?

A glandula hè sbulicata da un tumore malignu. Dopu à l'operazione (ma micca invece d'avè!) Avemu usatu una droga chì aumentanu significativamente l'esperanza di vita di i malattii.

Ci sò leggje nantu à sta droga. Sò micca esaggirtati? Aduprate "Ukraina", chì hè stata inventata in Austria da u Novitsky ucrainu in 1972, durante parechji anni. A so analogica, a nostra droga domestica "Amitazin", auturizata da Dr. Potopalsky, pareva prima tempiu - in 1959. "Ukraina" hè efficace per diversi tumuri, particularmente chiddi chì ùn rispundenu à a quimioterapia (chjamate tumore pancreatique, melanoma è ovarian). Questu rimborsu pò esce in nota chì ùn tratene micca solu di manifestazioni lucali, ma a malatia oncologica in tuttu. Affetta solu e ciloghji maligni è nurmalizà l'immunità antitumore. Saria esse una esaguerazioni di dì chì "Ukraina" hè capaci di curà ogni pazjentu in onggini, ma aumenta significativamente a so chance di survivant. Questa hè una droga terapia efficace, chì improvisa a qualità è l'expectativa di vita di u sughjettu dopu a cirugia.


Honoré surgeon Jaroslav Susak, voi dicerà chì a rimorca di u tumore - ùn hè sempre recuperata?

Quite dirittu. L'operazione ùn hè micca una occasione di scurdà di u prublema per sempre è per tuttu. In a mio pratica, ci era un casu quandu avemu operatu una donna, è po cun trattatu cû "Ucraina". Dopu un pocu tempu u nostru babbu persuportatu in modu sicuru, è hà datu à un zitellu sanu. Hè ricurdatu chì u cancru ùn si trovi senza una causa: sò sempre fattori chì avianu à u sviluppu di u cancer. L'operazione ùn pò micca libberà solu a persona di questa peculiarità di u so organismu. Ùn troppu optimista ... Per solu un prublema cumplessu cun l'aiutu di solu un scalpel hè micca realisticu.


Un tumore hè una ricorda assai seria chì una persona hà deve cura di a so salute. Più di un passu chjaru chì dopu chì un tumore hè statu eliminatu in un locu, dopu un pocu si prisintò in un altru. Perchè

Ma questu hè ciò chì ci tocca à travaglià. Iu sempre ripetiri a li pazienti: "Arricurdate chì dopu à l'operazione ùn deveru micca solu di cuntinuà trattamentu, ma ancu cambia in modu radicalmente a vostra vita."

Yaroslav, ma chì una persona ùn cambia micca?


Sempre hà una scelta - è una modu di trattamentu, è e decisione, per ghjudicà o micca. Ma ùn ci hè micca un standard chì assuciatu à favurizà per tutti, è ùn pudemu micca garantà chì i mezi o metudu chì hè vinutu à unu anu ancu influenatu à l'altru. Tutti i ghjente sò diffirenti: un pazientu percive u prucessu di trattamentu cum'è u travagliu è cumplittamenti rigurosu tutte e prescriti di u duttore, è l'altru passa in a so malatia è ùn ùn cummattira. Di sicuru, seranu tandu distinti campi è previsioni.

Cumu si sentenu per pricà per a salute, visitate e cose santu? Puderanu guariscenze? A fede sempre aiuta à ridivà di ogni maladie. In certi pazienti, regressione tumore si spontaniamente. Ma sti chjucu sò casi insulati. U fattore psicologicu hè assai impurtante, ùn aghju micca argumenti. Hè cunnisciutu ancu chì i sughjetti, per quali si pricurà sinceramente, sò ricuperate rapidamente. In ogni modu, una malatia seriu si tratta cun mette seriu. Se vogliu un paci à avè un tumore o un altru prublemi seriu, ùn l'avete micca chjamatu à andà à a chjesa è fiducia in Diu. Ma pudendu pricà à esse furtificatu spiritually: hè sempre assai supportive. Sò devi esse ricordati: sè vo avete dimustratu una operazione, postpondu questu hè solu periculosa.


Jaroslav Susak , avete avete chì l'optimisti ricuperanu più rapidamente?

U duttore vole sempre à cuntà u mumentu persunale. Aghju didicatu à i mo studienti per piglià in contu a natura di u paci, a so ricivite. Ogni persone di bisognu di parlà in modu diversu, cunziddirannu cumu si tratta a so malatie.

Sicura chì si avemu un problema simplice, per esempiu, l'appendicitis, pudemu puderebbe infurmazione nantu à questu, chì in a maiò parte di i casi hè perceived cun entendre. Ancu se ti assicuratevi: ogni persona normale hè teme di u cirujianu è l'intervenzione kirurgia. Ùn ci pò esse micca scantatu di persone inadegwate, inconsciente, è ancu quelli chì ùn anu nunda chì perde. Per esempiu, se una persona hè per serve una sentazione in i spazii di privisioni di libertà, percive a cirurgia è u trattamentu, quasi comu vacanza. Tuttu ognunu hà u so propriu limitu di u scantu, ma se stanu in u negativu in tuttu u tempu, questu questu hè spusatu di l'aggravazioni di u prublema. Hè necessariu per percizzà a cirurgia è u trattamentu in l'uspitalu com'è un prucessu naturali, è micca cum'è una cosa straordinaria. Pruvate fà piglià facilità è travaglià duro nantu à sè stessu. Allora u nostru organamentu hè arranughatu, chì quessa falla, cum'è qualsiasi miccanismu. Se vulete aiutà, avete da cunfirmà quì cù i vostri accusati - perchè cusì intende a vostra vita. Ma caduta in una diprissioni, à u cuntrariu, aggrava a situazione, fate micca fà male.


Probabilmente tanti pazienti , arrivanu finu à u circhiru meravigliatu Yaroslav Susak, pensa: E perchè ùn sò ... "Tutti hà a so cuntinuazione di sta frasa. Jaroslav, chì "non" vi cunzidira i più rilevanti?

In u primu locu - appendicitis aguda. Spessu face in e persone chì manghjanu in male. Ma u prufrontu di cirrosi di u fianu pò esse attivatu da l'alcoholismu, l'hepatitis virali. Un ultravagliu d'ulceru di u stomacu o duodenu hè duvutu à inaccurità in a dieta, un modu di modu di modu incorrect, stress. A malatie di e pappaccia hè casi sempre nutizie immoderatu, un alimentu grassu, una abbundanza di platti piccanti. L'eredità hè assai impurtante. In casu chì qualchissia in a vostra famiglia hà patitu da questa o questa malatia, ci hè una pussibilità chì avete una tendenza à questu. Questa hè una luminu di avvirtimentu, avvienimentu chì avete bisognu à esse in a guardia è fegà a moderazione in tuttu.


Jaroslav, hè pussibule per evitari u cundizioni urgente seguendu e regule?

Hè difficiuli di dì qualcosa novu quì. In Ucraina, nimu hà participatu à a prevenzione, cum'è per esempiu, era in u tempu soviet. U sistema di salute di u Soviet, cù i so prucessi preventivi, l'examination medica, i medichi distretti, hà fattu un grande travagliu. Fu distruttu, ma à u stessu tempu ùn sustenevanu nunda. Credu chì quellu chì hà fattu questu hè impegnatu un peccatiu piccatu. U sistema Semashko hè sempri cunzidiratu unu di i migliori in u mondu. Oghje, l'esaminazioni preventivi sò rari. Comu u risultatu, a malatia si detecta digià in u palcuscenicu quandu l'intervenzione kirurgia hè necessariu. Eppuru, si l'ambulanza pò piglià u paci à noi, è pudemu salvà.


Oghje, assai pirsuni sò attivamente impegni in l'urimicu, bona, l'infurmazione nantu à i medicini pò truvà in Internet, vistu in commerciale. Assuming chì questu hè u so casu, una persona di principiu di piglià droghe chì ùn hà micca bisognu! Un medico ùn pò micca curà ellu stessu, perchè ùn pò micca esse ughjettu: una vista esterna hè assestamenti essinziali. Ciò chì pudemu dì à u paci chì hè trattatu a l'aleatoriu!

Circunente onoratu Jaroslav Susak, pudete aduprate un casu da a pratica, chì avete più ricordu?

À quellu tempu hà travagliatu in un uspidale. À a notte, una donna si lamintò d'un abdomen enormamente allargatu. Trè ghjorni intristinniu da u dulore, è i parenti compassivi (in a famiglia eranu medichi) l'hà datu l'analgistri. Anaesthetizzatu assai bè ... Cumu hà esaminatu quì sopra à a mesa di operazione, u paci hà avutu una ultrazza stomacu perforante. Peritonitis sviluppata. A donna hà riferitata trè operazioni, hè stata triplicata in curingu intensivu. Avemu solu ciuciuti i nostri mani.

Fortunatamente , u paci era salvatu. Un annu dopu, avemu usatu a so alte, per allughjà una reta spiciale, è u maestru ritruvatu in tranquillità campanu. Sottiti anni avè passatu, a donna vene per noi per cunsigli, diligently siguia tutte e prescription medichi. Credu ch'ella ùn hè micca meditatu.

U surgeon surghjenti Yaroslav Susak hà una figliola è zitelli. Amassi u so travagliu è orgogliu chì u so travagliu hè per aiutà à e persone.