Horticultura: hedera

U genus Ivy o Hedera (Hedera L.) - sicondu parechje versioni a famiglia di Araliai. Ci hè di 6 à 15 spezie vegetali. I crescenu in i paesi di l'Europa uccidintali è uccidentale, in a regione muntanera di l'isuli è i penisuli situati in u Mari Mediterraneu (prima di u Caucasu), u Himalayan u Punente è l'Asia Asiatica. E crescenu in l'area boscedda, scavalca nantu à e rochie, cresce nantu à i piazziunità è sgrossanu alta in l'arburi.

I rapprisentanti di u genus sò i persone di lignu (sempre è scogliu). I radichi d'acne accessorii in aiutu aiutanu à scopre u pedestal. À u latu di u troncu chì face u coghju o l'supportu, un gran numaru di radichi chì s'assumiglia cilindresi densi sò furmati. U più vechje u vignaghjoli saranu, u più spessore sò diventate è turnate in bagaglii densi, stubby. L'alleati sò diffirenti: regula, tutta o tri o cinque volte. Fiori di dui sessi, chjuche, 5-membreed, grotte-giallo, inflorescenzi umbellate, solitarie o cullate in un cepillo, comenzan a fioru da sittembri. Hedera hè una pianta cun fruttu di bacca, cun un altu cuntenutu di saponini è altri glucosidi, chì anu una appiicazione larga in medicina. A pianta hè un bonu meli di vaghjime.

Hedera (ivy) hè a più famosa pianta d'interiors è di giardinu cù foglie decorativi. Se vulete cresce iate cum'è una vigna, poi pozzu capisce rapidamente l'ughjettu trà i rivolti. Furri in ivy in a cultura si trova raramente, à l'età di deci à dòdeci. I fiori sò chjuchi, micca belli, cullati in inflorescences umbellate, cù un oliu male. Quandu i fiurisanti culmini, parechje sumenti vichjevi. In questu quì, in i vostri pomi ùn anu mancu appena, ùn avete bisognu di lascià.

Comu a cura di una hedera

I vegetarii di coperchio di pianta cubana sò più disposti à scattered light. Tiglè u soli malamenti, anche (in particulari i formi variegated) anu più cum'è quandu sò stati posti in un locu illuminatu. Ùn avete bisognu di cambià a locu relative à a fonti di luci. Ancu u fattu chì e variità d'uvaghja verde sò tolorente à l'ombra, hè megliu per pusà in un locu luminoso. Se ùn ci n'era pocu ligame, i formi variegati pò pèrdite u so culore originale.

In winter è necessariu di postu in u locu più luminosu, a mancanza di lumera è a temperatura alta di l'aria pruvucarà a stuccatura di a pianta. Cù l'aiutu di i lumières fluorescenti cumincià l'illuminazione supplementaria. Pujate nantu à a pianta, sullivendu à una distanza di 50 à 60 cm, micca menu di 8 ore à ghjornu.

In a primavera è l'estate, una t ° moderata di l'aria, da 18 à 25 ° C, hè necessariu a almenu 15 ° C. In l'estiu, a fedra pò esse situata nantu à a strada, ma deve esse protezzione da u sole, drafts è precipitazioni. In u vaghjimu è l'inguernu, hè megliu stà à t ° di 12 à 15 ° C. Se a temperatura hè maiurata, avete spurtatu regularmente. L'ivy variegated hè più termofili. In l'invernu, ùn deve micca permessu chì l'ivy abbandunate per toccu a finestra, in cundùcelu inviendu.

A primavera è l'estiu deve esse abbastanza abbastanza, cum'è l'uparitu hè culpita, quarchi à l'acqua dopu l'asciuvare a coma di a Terra, ma un secca (1-2 i ghjorni), a siccatura, prupone danni à a pianta. In u vaghjimu è u invernu, l'acqua cun prudenza (sopramente si a pianta hè tenuta a t ° di 12 à 15C), assai moderate, 2-3 ghjorni dopu a prima capa di u sustrato si secca.

Quandu s'aghjera, deve ricurdà chì l'esseciduzzu eccessivu di u substratu pò cuntribuisce à u fattu chì a rotulazione è a pianta muriri.

Foglie in gran cantità evaporate l'umidità beni, a pianta li piacerà se hè sprachjata à ogni ghjornu: a folla saranu brillanti, i vini saranu più più chjaru, u zanca se cumincià à a ferita è una fraccia da e razzi formanu. I radichi primitivi si ponu raghjuntà in e altri altri ch'è u potu, è ùn ponu micca esse eliminati per ùn fà danni l'escape. L'acqua per a pulitura debe sia filtrata, moltu è bellu spaziu. A volte, a pianta hè lavata o sdriga cù un pappu fissu. Un cari spiciale per l'usu di brillo ùn hè micca cunsigliatu.

In u periodu vegetativu in a primavera è l'estiu, i pianti di a casa ci deve alimentatu ogni ghjornu di ghjorni, altri minerali è fertilizzanti organici. In u invernu, sta prucedura hè fatta un ghjornu. Oghje u bagnu visuali pò guidà à u fattu chì e foglie sarà grandore assai è a pianta finisci d'esse attrattiva. Certi cultivatori recomendarani invece di alimentassi in a tarra di u foliar top dressing.

Ivy hè tenuta nantu à u sustegnu cù l'aiutu di e razziali, perchè ùn pudere micca attaccà à un filu, filu o un bonu marcu di lignu. Un pezzu di lignu cù l'corteza, chì anu cracheru è irregulate, hè u sustegnu naturali è naturali per l'ivy. Per esse ch'ella era secondu a so sustegnu, devendia à spressa (in casu l'aria hè secca, i radichi di l'ivy anu a creà male).

In ocasu, i cunsiglii di i vignoli sò deve esse spusati, sull'algartu da i spiculi laterali. Riparà i rimèsti. I risultati chì eranu chjusi sò usati cum'è stagioni.

Tutti i 2 anni in primavera, a pianta pastorestra hà bisognu di trasfurterà in un tavulu più grande. I pianti d'adultu ùn deve micca traspurtatu. Una ghjovana pianta deve trasplantatu una volta di l'annu, adulti ogni dui à trè anni. S'ellu si parechji pianti ghjovani chì sò stati posti à un tastu, a cumpusizioni sarà più magnificente.

Hedera - pianti chì amori u lustru chjucu, a mezcla più adattata di turba è humus o da parti equitazioni di foglia, humus, turf, turf e rame, o un sustrato ready-made. Drenagiu deve esse bè - per l'ivy ti necessite un monde, ma micca troppu inghjuntatu, sour soil.

Precautions

A l'epica di u fiorente ciucciu traspensa un gustu assai spiciale (cum'è l'oliu di pezza carne), cusì attraversu e mosche è altre insecto per a polinizazione. I sperimenti cunsigliate i bagnu emerald per sguassà. Ivy sò e bianchi sò negli è sò assai velenużi.

I licinziuni di l'urdinariu cumuni sò ancu veri: in u cuntattu cù elli, ci pò esse una inflamazioni di u stomacu è l'intestini, vòmitu, cuntattu dermatite.

Dificulta chì pò arrizzà

I foglie si secenu, fate marrone è muriri cun una temperatura inghjinante in a stanza, cù a bagnanza di umidità di l'aire, cun una mancanza d'acquessi, o cù rigi irregulari, è ancu cù un armi spiderate.

Quandu ci hè luminu insufficente, i foglie sò pocu prufume è i zucculi sò stirati. Sì a pianta ùn manca umidità, e foglie pò volte l'ombra è falà.

A mancanza di lumi face a perdita di fogli alla. Hedera cù culori diffirenti cù a mancanza di lumine si face un corcu monocromaticu culore. Ivy ùn deve esse troppu ristretta. Pò esse dannatu da una scutta è spidora.