M. Olivier - guest of honor in a tavula festiva

Una ricetta à u passaghju per una insalata d'Olivier simplici ma ma sapori assai.
In u spaziu post-sovieticu, probabilmente, ùn ci hè nimu chì ùn hè micca familiaratu cù sta insalata. Questu hè propiu à u rituali - ogni annu nantu à a tavola di festa si deve esse un pappellu cù olivier. È ùn hè micca maravigghatu chì u pianu antu amatu per u nostru populu, perchè hè veramente diliziosu, affittuusu è micca sufisticatu in cucina. Se avete un pocu scurdatu di cumu si preparava a verghjita classica di l'insalata d'Olivier, ricumandemu à leghje a nostra ricetta è i raccordji.

Ricetta classic di salad olivier

Hè da vultà chì l'insalata d'Olivier hè vinta inventata in u 17u seculu da un coccu, u chjamatu u nome di u so "figghiu". I ingredienti di sta salata urigginariata cum'è prodotti com'è lingua di cia, averebbe, etc. A versione classica di u mudellu suvièticu di sta salata ùn hà nunda di fà cù a prima ricetta, solu per u nome. Ma, però, a nostra versione hè assai gustosa è simplice. Quali prudutti seranu necessarii per fà stu "best seller" di tuttu u tempu è a ghjente lettu quì sottu.

Lista di ingredienti:

Preparazione:

  1. Prima di tutta a carne. Hè da manghjà da coccia da 40 minuti.
  2. Furmà ancu u patate. A pelle in questu casu ùn mancu sguassate, ma abbandunate, per parlà, uniforme.
  3. Mentre stanu ingredienti sò cocinati, avemu digià turnatu à pezzi fette. Trimate cù cubi, cusì picculu.
  4. Quandu i patate è a vacca sò stati cotti, anu ancu esse tagliatu in tazzi.
  5. I pèsenu sò aghjuntu à u restu di i prudutti, avè scurtatu u liquidu da questu.
  6. Cappatura verde ci deve chopped, è poi hà spertu in una insalata.
  7. In l'ultima tappa, aghjunghje a maison, dopu chì tutti i prudutti sò ricerete ghjustu. Idealmentu, fate a preparazione d'un insemiata di parechji minuti in a fria. Ma se veramente voi - pudete manghjate in ligna.

Versione di luci di famosa salad olivier

Se per qualchissimia ùn hè micca cunsigliatu di manghjà di mayonnaise (ponu esse una lotta contru l'excrementu pisu o malatie di stomacu è di u fegaru), pudemu esse cunsigliu chì pudete cumprirà stu pezzu cun una alternativu eccezziunale chì ùn pò micca cause nisun harmu à u vostru corpu. U fondu hè chì reverberà a maureia cun un adattu appetitivu à crema, chì ùn diferene micca in u gustu. Per a so preparazione avete bisognu:

Prima di tuttu, avemu bisognu à briunà a catina. Pudete fà cun un mezcladoru o un furchetta regular. A cosa principal hè di ottene una emulsione spumante. Avà aghjunte a crema agria è di novu un biaccione bè. Dopu questu avete bisognu di portà una cullizzioni di mustarda è stitch.

À quellu stessu, aghjunghje l'acitu è ​​u salinu à u gustu, dopu à quale averemu chì briunàimu u nostru riportatu.

Ciò hè tutta a saviezza di stu platu diliziosu è assai assai. Questa ricetta per a cucina Olivier hè stata cun u longu tempu è micca un coccu ùn hà sempre dinò di fà cambia, perchè questa insalata piace assai di persone di e diverse generazioni.