Petti doloroso durante a gravidanza

Durante a gravidanza, i petti di una donna cambiani sutta l'influenza di l'hormone. L'organu di a donna hè una preparazione per alimentà u futore babbu - hè un prucessu fisiulogicu. In cunziguenza - un casu di dulore durante a gravidanza. In questu casu, u dolore pò esse apparutu in primi simane di gravidenza.

Chì succèri à i glànduli mammariali durante a gravidanza?

In i glándulas mamarii ci hè una crescenza di u tissutu glandulare è i catene connective, hè per una influenza di l'hormone. Per quessa, a so cuerenza è a sensibilità di i pene cambia. Sutta l'influenza di l'estrogenu è a progesterona, i.e. Hormone sessale femminile, u pettu creci è sviluppu. L'hormone sò primurosi prudutti ind'i ovari, è da parte da u terzu mesi, in a placenta. A securione di u latte hè influinzata da l'influenza di lactogeni, o in altru modu luteotropicu, l'hormone produttu da a glutula pituitaria. À questu tempu, più sangue chì entra à e glutine mammariali; U numaru di vini sanguini, in particulari i chjucchi chì furnìanu u sangue in i spazii di u tissutu glandulari, credi ancu.

Durante a gravidanza, u corpu di una donna prunìu è accumuleghja diverse minerali chì affettanu u scambiu di fluidi. Dunque, in u corpu in questu pezzu, a retenzioni di l'acqua si trova. Tuttu sti prucessi conduzinu à inchuria è un aumentu di u tazzi. Inoltre, a so sensibilità aumenta, chì porta à certi sensibulidiusi in questa zona.

Durante a gravidanza, i pughjanti inghjulinu, escemu, è a sensibiliità in questa zona cresce spessu, è in l'ultimi trè mesi di gravidenza, u calostru spessu libera colostrum. I pomi sunnu assai dulurosi è sensibili, ancu una peresione petite ponu causà forti dolore, per esempiu, da u tessulu sinteticu di u bra. Tuttu sta hè una norma fisiulogica, perchè cusì u corpu si preparava da alimentatu. Tali cambiamenti sò ancu a prevenzioni di tumuri maligni, perchè u gravidenza è l'alimentazione di u zitellu impediscenu u sviluppu di u cane di cumbera.

Cambiamenti à u poghju durante a gravidanza in sensazioni in e donne

I petti morsi sò particularmente caractèichi per i primi misi di gravidanza, i.e. per u primu trimesteru. In tutte e donne, u gradu di soreness hè diffirenti: per quarcunu ùn hè micca sappiutu, è per qualchissia, per contru, pò esse un pesu significativu. U pene pò esse cum'è una sensibilità di cinghiali o un sentimentu di rivolgiri in u pettu pò esse oltre sensazioni pò esse permanente o solu quandu toccu. A volte, u dolore hè intolerable, cum'è regula, questu hè dovutu a l'apparizione di un edema generale di u corpu. Succe chì i glansi mamari sò assai sensittivi à u friddu.

A maiò sensibilità si trova in i bòcciuli, ma questu hè e carattaristichi di ogni donna. Certi ùn anu avutu micca cambiatu in l'area di u pitastu, è per quarchi, u pettu torna a fonti di u dolore constantu è l'esperimentu.

Da u sicondu trimesteru, u maladie in u pettu sanu à diminuà. Stu piriudu di gravidenza hè in generale cunzidiratu u tempu più piacevule è silenziu, in questu tempu a donna hè trasfurmata, in altru modu ella cumencia à sente a so pusizioni interessanti.

Per riduce u dolore à u pettu, pudete seguità pare règuli: