Nutizzia di mamma in a lagnanza

U nàscita di un zitellu hè una ghjocu per a famiglia, ma a question si sviluppa, chì deve esse nutrizione di a mamma in a lactera? Ùn hè micca difficiu per risponde, ma vale a pena diventà dinò in parechji punti principali.
Vitamini duranti l'ameglie.

L'amarezza hè un prublema rispunsevule, perchè in quellu tempu l'u metabolismu di u zitellu hè stabilitu, è dinò a so buttrega. Per quessa, i vitamini sò sempre una parte necessaria di a nutrimenta di a mamma. Puderanu aiutà micca solu a risorsa di a riserva di a so propria forza è di l'immunità, ma ancu di aghjunghje à u corpu di u zitellu tutte e sustegenu necessariu. A dieta di a mamma duranti l'alleanza si deve esse custruitu nantu à una quantità maiò di verdura è frutti. Questu avete aiutu à colmu di u lettu cù tutte e vitamini necessarii.

Ùn ùn cunfidanu di e prumetti di i pruduttori di a vitamina artificiali, u zitellu durante a so nutria riceviu solu un pesciu naturale. Hè megliu ùn turnà à i pillettes, ma à a "fonte naturali". Toxicose di a mamma finisci cù u gravidenza, perchè pò cunsumà qualsiasi alimentariu.

Hemoglobina per a alimentación di a mamma durante a piccula.

Spessu in u periodu postpartum, a mamma cù i zitelli hè deficienta in l'emoglobina. Questu hè causatu da a perdita di sangue durante u partitu, perchè ùn hè nunda terrible in questu. Naturalment, a mamma di eterna hè osservata da u duttore, è i testi faciule fà manifestazione di a prisenza di l'abilità di l'hemoglobina. Solu quandu u bagnante hè pruibita bundanza per qualsiasi medicazione. U duttore ùn avissi micca cunsigliatu, ma questu ùn hè micca necessariu. A manera più faciule per restaurà l'emuglobina hè di aghjunghje grannuli è fegghjanu à a dieta o per un augmentu bruschetta, u hematogen. U nutrinu solu serà mudificatu pocu, ma u sangue rinforza torna.

Nutiziosa di a so mamma durante l'alimentazione.

A dieta di a mamma hà da necessàbbilamenti cumprata di assai sustanzi. Una zitella avà devi eseguisce immediatamente di e dieti è una figura, hè più tardu serà restituita. Inoltre, l'ameglie in ogni casu piglià parechje sustanziali fora di u corpu, cusì mamma ùn "ùn crescenu l'excèntinu centimetri à a cintura". A dieta necessaria una grande quantità di proteini animali (carni, prodotti lattichi), fibbra (prudutti di pani) è glucose (zuccheru). À questu, u zitellu riceve tuttu ciò chì hè necessariu per u so sviluppu è u sviluppu. A nutrimentu di a mamma durante l'alimentazione hè a guarantiscia di a salute è a bellezza di u natuvulu.

L'alimentazione ùn deve solu sia chjamata tutte e sustegenu necessariu, ma diversa. Questu hè un fattore impurtante, perchè ogni pruduttu cuntene ancu micronutrienti. U so numeru ùn deve esse micca troppu grande, cusì, avete bisognu à fà a dieta interessanti.

Da a nutrimentu di a mamma durante a piccula edizzione hè necessariu escludila:

Prima, nicotina. Questa hè una sustanza sumione rimettendu, chì prima faci pare u corpu à u fume. Dopu i cigarettes era necessariu di scurdari prima di gravidanza, è à l'alimentazione serà un fattore obligatoriu.

Siconda, prudutti d'alcobagiu. Ogni annu, tutti i mariti rifiutanu e prudutti alcoolichi, cridendu chì questu hè abbastanza. Infatti, ancu parechji tipi di documenti è di cicculata sò fatta cù cuncevianu o ronu, per chì avete bisognu à prisintà à l'embiu. Inoltre, i mariti sò spicciati diversi infusizioni in legnu mentre allargginu per migliurà a so cundizione. Sò spessu fà ancu nantu à a basa di l'alcoolì, perch'elli ponu esse preghjudiziu à u zitellu.

Tercero, sustanzi medichi. Sempre bisognu di ricordu di tutti i sustanzi medichi sintetici. Sì a mamma hà un malasu di a salute, dunque solu trattamentu naturali si deve esse elettu (erbe è rimedii omeopatii).