Dmitry Shepelev hà scrittu una strada à a polizia di u babbu di Zhanna Friske

I vini vecchii di Dmitry Shepelev si facenu witnesses impurtanti di u scandalu. A proximità di a casa in u territoriu Arbat, induve l'uvizianu TV hè stanu, u so babbu era d'aspetta per Jeanne Friske.

L'ultime nutizie hè chjucu u risorse LifeNews. Sicondu l'insiders, Vladimir Friske, durante l'esclarzioni di e rilazione, chiancivanu e minacci per l'insulta à u rrpiru di Shepelev. A disputa took place with the help of the TV presenter. Inoltre, ci era parechje vecchiri in u patiu di a casa. A ragiò di u scandalu era un nietu di dui anni di Vladimir Friske. Un omu volenu chì Platonu viaghjera cun ellu, è ùn si ncontra cù i parenti di Joan à certi volte.

Un teste di una disputa facià una registrazione audio, nantu à quale u letturare è l'obscinu insulti contra Dmitry sò claramente audificati. Inoltre, u babbu di 63 anni di u ciuciu ciucianu di u capimachja ameneiu. Vladimir Borisovich hà parechji volte suscitatu a morte di Dmitry. Shepelev, chì pruvò à calmà a so babbu, dopu à i minaccii evidenti vènenu à a stazione di polizia, unni scrivia un esempiu. Sicondu a fonte, in a dichjarazione, Dmitry hà indicatu chì avia riperightu sempre minacciati da Vladimir Friske. Inoltre, Shepelev disse à l'infurzazioni politiali chì u babbu di Zhanna Friske avia dettu più di una volta da a presenza di l'armi, è in quellu ghjornu pruvò à avè una cosa chì pareva una pistola di u butcheru.