U Dia di a mamma 2015: megghiu felicità in verse è canti

Cusì significativu è toccu u ghjornu in Russia hà cuminciatu à cilibraru pocu tempu - per a prima volta l'abitanti di a Federazione Russa cilibraru in u 1998. L'annunziu u presidente Boris Yeltsin annuncia à u tempu chì da quì in ogni l'ultimu Domenicu di nuvembre tutti i Russi anu felicitule à e so amatori omi in una fabulosa festa. Allora, u Dia da a mamma ghjornu se celebrà in tuttu u paese per u 18u tempu.

I razzii di stu vacanzi venenu da l'Europa medievale - in i paesi d'Europa Occidentali, una tradizione sìmila hè statu osservata per un pezzu di tempu per oghje u so omi. Ma, com'è stòrichi sicilianu, in i tempi antichi, vacanzi simili eranu in parechji pòpuli di u mondu - in questu tributu hè statu pagatu più à i criati mundiale femini, chì personificanu u nàscita di a vita.

Quandu hè u ghjornu di a mamma 2015 cilibratu in Russia?

Questu annu, cumu hè digià simplice per ad avellu, tutti i citadini russi pò celebranu u ghjornu di a mamma u 29 di nuvembri in una scala grande u domenile. Questa festa, anche i tendenzi occidentali, gràzie à quale ellu hà vinutu per noi, quandu anu inghjuttatu cù parechji di i nostri cumpagnie. In u ghjornu di a mamma, i zitelli i cose i so amori mamochka di i fiori è i rigali, i carte è i ricordi, è, sicuru, u più impurtante hè l'attinzioni, l'amore è a gratitudi ... Pudete celebrà l'alimenti in modu diversu: cù a famiglia o à un cuncertu festiu, i genitori nantu à a strada o cù un maravigliu famigliali di famiglia in un ristorante.

Felicità à a mamma in u ghjornu di a mamma

Qualchidunu mare serà immensu cuntentu è cuntentu in u so ghjornu, se lettu bonu poema nantu à u ghjornu di a mamma o canta pochi di vacanze. Quì avemu sceltu per voi a megliu scelta di poema è canti.

Beautiful and touching poems

Poveri chì vi farà piacerà a vostra mamma è ella senti a più cuntenta di u pianu globu: vogliate tantu in u pianeta, Tutte alose happi vintu. Sempre da fà i zitelli felice, È tutti i valori si veru. U ghjornu di a mamma hè una maraviglia di vacanze, Tutti e nostre mariti sò u nostru arcu. Chì i so ochji brillanu cù a felicità, È u celu serà chjaru.

Mommy, grazie, caru! Grazie per l'amore, per u calore. Vi cuntentu d'oghje è vogliu chì tuttu hà furtunatu! I megliu in u mondu, a socu, l'aghju più di vita. Mamma, caru, vi felicità! È per tuttu ciò chì ti ringraziate!

U ghjornu di a mamma hè un grande festa, Dopu tuttu, ogni donna hè una mamma! E sicuru avemu bisognu à felicità à e mamma, Ùn avemu micca bisognu di questu. Tù cù i vacanze, i carchi, parenti. È ùn deve micca avè malatu per voi. È sò sicuru d'aspettu tutti i vostri amare è felicità à e to mamma. Per sempre. Per sempre!

Ci hè una parola solu simplice, Qualchissia riprende, Perchè u core di qualcunu - santu, Perchè tuttu hè in ellu: Cridendu, affettu è tendernesse, Hands and smiles warm, First sleep serenity, On the labbra di u zuccheru di u ziteddu. U putere di sta parolla hè stinata, Tutti in a so vita hà dettu: Dopu tuttu, hè ella, questu hè mare, u nostru principiu principia. Chì ogni mamma oghje Da i zitelli sèntenu e parolle: Senza felice, mamma, ti amanu!

Sò più impurtante in u mondu, Sò u ghjocu, tenerezza, benessione, Sò ogni rispunsevule per noi, Sò a mo mamma, ciò chì hè passatu. È oghju felicità, caru, di u core, senza voi, ùn possu micca imagine a vita, Tia, Mamma, cura di a vostra salute. Mantene in a vostra animenza è a giòia, crede chì tuttu sera bella, è micca maiurezza è vichjàia. Ùn dete micca fà piglià à a vostra finestra. U surrisu ùn sparisce micca da a vostra cara brillanti, Dunque tuttu ciò chì l'ànima voli, Sicurazione, sì.

Mommy indigente, gentile, dolce, Da a felicità, fate chì i vostri ochji brillanu! Sì u mio predilettu, E parolle ùn ponu esse scritte! I vostri mani sò i più dulenti, Sutisfatti sempre, si devenu chì, ùn sò micca paura di timbali di neve: Dopu tuttu, sì cun mè è ùn ne ùn bisognu à nimu! È nantu à queste festa chì u ghjornu di a mamma si chjamà à cunfèssanu per voi, Mummia, vogghiu chì duvete esse u mo sodu brillanti, chì ci piace assai!

A stu ghjornu festiu u vaghjimu In u telegrammi parenti In casi tutti di e sentenzi, a parola "mamma" hè ripetuta. E poi a primavera si parla di colpu, hè chiuvutu è ventu, Perchè tuttu hè più caru à Mamma ancu à zitelli. Solu l'omi vi dani à tutti l'accantu è a tendernità à l'ultima molla, è sarà capace d'amore senza limiti, È pò culparà per divertisce. Dunque, frà felicità, perdone, grande è chjuco, dumandemu à tutti, senza esse: vi beni! Senza sempri a Mamma!

In questu ghjornu, dicu à a mo mamma calmu "Grazie" Per u sensu, tenerezza è cura, u travagliu eternu di a mamma: Cunfortu, carizzi è incuraggià, Centu di volte à listessa cosa di ripetiri. A sustegnu, aiutà è lode, Scold, insignate qualcosa. Preparate, peine, lavate, simpatice, apre studii, Protegite, rilassate ùn deve micca, Tuttu à capì, à u vostru pettu à pressa. Oghje chì i matri ùn sò micca dorme di a notte, A so salute si funnu cum'è una cannila. Doppu preoccupji è ansietà di a depressione, Sedina caldi supra i so tempii. Ogni omu hà una mamma. Unu. Per sempre. È ùn ci hè più caru. Nuvji ùn esse spentu senza U ventu Mammy ùn avete micca più ghjovanu. Ma i paroli di l'amore è un ochju qualcosa, sì, "ringraziu", dissi in presa Mamochka qualchissia, hà fattu u più bellu è più bella.

Canzoni per u ghjornu di a mamma

Averete u poema - hè maravigghiusu, è ancu megliu, s'ellu tornanu a vostra bella parla di felicità cun una canzone. Tè teme di cantà - dumandate amici o anziani per aiutà in questu materiu. I mani sordi toccu, E sughjettu una bella bella Mamma, Mamma, I love you, cù Mamma, sò u più happiest. Mamma, caru mamma mia, a mamma più bella. Cumu curava mamma, Cumu ti piace à mè. Quandu socu triste, cunfortu di mè, Dà u vostru cunsigliu è u prublema serà reseutu. Mamma, sì u mo amicu, u mo sustegnu, ringraziu per insignà per prezià. Mamma, caru mamma mia, a mamma più bella. Cumu piacevuli mamma, Cumu piace ... Mamma, amata bona, a mamma più bella. Cumu curava mamma, Cumu ti piace à mè. Mamma, caru mamma mia, a mamma più bella. Cumu piacevuli mamma, Cumu piace ... Mamma, amata bona, a mamma più bella. Cumu curava mamma, Cumu ti piace à mè.

Mi svegliare à l'alba, toccu i capelli cù curamente, cum'è sempre, basgiate amassi, È un sonne mi staggeranu. Quandu si trovanu vicinu à mè, mi sentu calmu è tranquillamenti in a mio ànima è a luce. In u mondu sanu, solu noi noi èiu èiu è cantu nantu à ella, a mo mamma. Chorus: A mo mamma hè u megliu in u mondu Hè cum'è u sole chì brilla in a me vita. Mamma hè u megliu amicu in u mondu. Cumu piace u calore di e so mani. Mamma, mamma, a mo mamma. Mamma, mamma, a mo mamma. Intende sempre è capitu perghjulu tuttu. Sapemu, ùn dorme in a notte. Perchè amate. Perchè sò a to figliola. Quandu si trovanu vicinu à mè, mi sentu calmu è tranquillamenti in a mio ànima è a luce. In u mondu sanu, solu noi noi èiu èiu è cantu nantu à ella, a mo mamma.

Cù un suli dilicatu, a mo mamma si svegliate in la matina è si svilicchia cun u surrisu. Sughjettu à tutti i populi. Mamma, mamma, mamma amata , mamma, bona dulce Mamma mamma, mamma, bona dulce mamma Solu solu oghje chì a mamma ghjè un strettu strettu Cumu ubbidì à a mo mamma, averaghju sempri in tuttu ciò ch'e aghju aiutatu a Mamma, mamma, amata bona mamma Mamma, mamma, amata bona mamma

Mamma hè a prima parola, A palora principale in ogni destinazione. A me mamma m'hà datu vita, u munnu hà datu è di voi. Allura succede - à a sira dormita Mama chianzià un pocu, Cumu esse una figliola, cumu hè u so figliolu - Solu in a matina a mo mamma sarà persa. Mamma hè a prima parola, A palora principale in ogni destinazione. A Mamma a terra è u celu, a vita hà datu per mè è di voi. Succece - s'ellu si succède In a vostra casa, u prublemu, Mamma - u megliu, affidà amicu - Sempre serarà cun voi. Mamma - a prima parola, A palora principale in ogni vita mamma hà datu a vita, u munnu hà datu è di voi. Successe - avete vulete crescente Quandu vulete spuntà cum'è un pappu, quellu chì sì, sapete chì per a vostra mamma sò - cum'è prima, caru bebè. Mamma - a prima parola, A palora principale in ogni vita mamma hà datu a vita, u munnu hà datu è di voi.

Mamma, mamma - in questa parolla di u sole lampu Mamma, mamma - ùn ci hè megliu una parolla in u mondu Mamma, mamma - quale hè più nativa chì ella Ma-a-ma-ma-ama - hà resu in u so ochji. Mamma, a mamma in terra hè u kinder di tutte mamma, a mamma dà contos di fata, rienisce mamma, mamma per noi certi volte tristi Ma-a-ma-ma-a-ma dispensa è pardunà. Mamma, mamma - in leghjulita prima classi Mamma, mamma - chì hà amatu tanticchia mamma, mamma hè a carizzita di mani amici Ma-a-ma-ma-a-ma hè l'amica Amica Mom, in questa parella u sole Mamma, mamma - ùn ci hè megliu una parolla in u mondu Mamma, mamma, scorri una canzone cù un corrente Ma-a-ma-ma-a-ma, ci hè canta

U Dia di a mamma 2015 hè sempri un ghjovanu ghjennaghju. In ogni casu, accunsentiscenu chì hè cusì maravigliu chì in u nostru paese travagliu di mamma è cura di i zitelli addivintà veramenti apprezzati! Tali vacanzi sò in sicuru impurtante per ogni donna. E nostre nostri omi, cum'è e mariani di altri paesi, sò degni di i paroli megliu è più chjucu. È in questu ghjornu, scurdate di quale noi, prima di tuttu, devu a nostra vita - i nostri amati madre!