Cume cura di l'omu siveru?

Tutti amu ancora amatu e in l'aduranza è in l'adultu. L'amore hè capaci di dà un sensu di gioia è pienu di felicità, è ponu purtà tremendi cagiunati. Oghje l'omu infatte, avemu u dulore è sò assai preoccupati. Qualchissia hè pronta à pudè abbanduneghja stu dolore à ellu stessu è scurdà l'omu infatto, è qualchissia cede in una diprissioni enormi è ùn pò micca cuntinuà a vita. Vi parvaraghju cusì cun cura di l'infierditu è ​​à seguità per viaghjà più più, perchè a vita ùn ferma micca quì, è tuttu hè davanti à voi.

L'amore affetta a nostra sentimenti assai. Cum'ellu era statu revelatu da i medichi antichi, l'amore hè un disordine mentale è l'stupidità. Forsi queste si sorprendere, ma ancu oghje, l'experientu di carismati sò assuciati da i medichi cù e malati.

Un paru anni fà, un ghjovanu inglese, hà patutu è soffrenu per l'afflittu scappatu chì ellu ùn pudia micca fà u travagliu. Doppu ch'ella fù cundottu da u so travagliu per u so assenteeismu, u pricurà è a guadagnava. In u tribunale, l'amori piacèvule fù ricunnisciutu com'è a raghjunamentu fundamentale per u so assenteeismu.

In Russia, questu hè improbabile di passà, è micca una corte si averebbe statu ricunnisciuta com'è una bona ragiunata per u so assenteìismu, l'infatte amoru. Ùn importa micca quantu ci ne vogliu è quantu ùn a soffrendu è pienghje micca per l'afflittu, avemu sempre in modu di travaglià, fà u travagliu è sopravivanu cum'è pudemu. U succorsu chì l'omu infatte affaire un pienu insupportable.

Dicenu chì l'amore ùn passa micca rapidamente, è ùn pudemu suffriri più di un annu. Ch'ella sia veru o micca, puderemu esse scupartu solu s'ellu analizeghja i nostri sentimenti. Pò dassi chì tuttu ùn hè micca cusì dolce com'è pensà. Forsi, noi avemu a inventà sti sentenzi.

U primu chì hà bisognu di capisce per noi hè ciò chì avemu da soffre l'afflittu scappatu o da a sulitudine? In fatti, avemu sulu teme di esse solu, cum'è noi avemu sempre avutu presente, cum'è avemu cridutu, da una persona amata. Prima di tuttu, ùn avemu micca bisognu à l'insulatori in noi è di a nostra dulore. Sì avete un omu infettatu è micca riffianatu in a vita, primu bisognu di parlà à quale. Pensu chì in u vostru ambiente, sempre seranu persone chì anu avutu sta storia in a so vita. Solu serebbe da pudè darà cunsiglii di manera di guariscenu di l'infatte amoru.

Ma a maiò parte di spessu ci succè chì sò stati chjosi in noi è ùn volenu micca parlà à nimu. Ancu in questu tempu di vita, avemu veramente u supportu di e persone. Per una certa raggiuni, no tutti ùn anu capace di cuntà di e so spirienzi. Allora perchè sta succeta?

Quandu i psiculoghi dicenu à u tempu di u fughjariu cù un amatu, avemu suffertu d'umilazione. Quandu avemu amparatu chì ùn ci hè micca più amatu, in questu ora u nostru orgogliu hè toccu. Quandu a relazione si sponda, a nostra autoestima colapse. Pare sapè chì nimu hà pudendu amà noi, è da questu, sò assai suffertu.

Avete bisogna sapiri chì l'amore ùn valora micca e vostre qualità è ùn ne micca indicatu vignaghjolu. E se truvate chì ùn serebbe micca amatu, questu ùn significa micca chì tù sì stupidu o fistula, ùn ci hè nunda. In a vita, ogni persona hà scontru cù almenu una volta cù un omu tristitu è ​​sta sintimentu pò esse spirimintutu cum'è mudellu è cum'è un maestru di a casa. Qualchissimu pò pudere affruntà stu prublema.

Avete bisogna chì capì ciò chì ùn avete micca i meriti è e qualità, ùn pò micca mantene l'amore. Quandu perderemu i nostri amici, avemu aversu scuru, còllera, è ancu avè principiatu à pensà à a vendetta. Ma questu hè bellu cumpostu è avemu a ghjustificazione di u sensu.

Spessu chì i pirsoni chì anu spizzatu rilazioni, cù l'altri, cuntenenu a sughjetti di u so sante siveru. È in stu mumentu ùn capisce micca à tuttu ciò chì no avemu pasciutu micca per l'amore, ma per i nostri esperimenti magnificati.

À quelli tempi ùn avete micca pinsatu di e vostre stijes sperienze. Ricurdativi di a persona cù quale avete un rapportu, pensate chì avete un bonu è quantu hè male. Pensate postu, sè vo avete bisognu di sta rilazioni è veramente vulemu cuntinuà à sperienze stu dulore è umiliazione. Forse chì ùn site micca solu ideale di u vostru omu, è ùn avete micca scuntatu quellu. A vita ùn si ferma, è avete bisognu di trasfirià è ùn avè micca scuntatu di trasmesse in u vostru core un novu amore.

Pensu chì, grazia à i nostri cunsiglii, pudete curà l'invidia di l'omu siveru.