Hè fattu: Anastasia Volochkova mostrava tuttu, foto

Sembra chì Anastasia Volochkova hà stabilitu l'urdinata di distruzzione di tutti i so "maligni" è "spiteful", chjamendu a ballerina à pudè. E nummusichi spiunari, dicurendu l'instagram di Volochkova, ùn anu micca causatu disiderazioni tempestanti per un bellu pezzu, cum'ellu era annu dopu. Cosa àutru à invintà l'attinzioni, diventendu l'heroina di l'ultime nutizie in i media, è causanu un scandalu in i vostri microblogegatici? Di sicuru, ritratti in u stilu di nude. Ùn hè micca a prima volta chì ani nudi di Anastasia Volochkova fate sopra l'Internet.

Aieri, u 1 di sittembri, Anastasia Volochkova finita u so tour di a regione Sverdlovsk. Invece di dimustrà in le so Instagram photos da a scola di a so figliola figliola Arianna, l'antica prima di u Teatro Bolshoi pubblicò una fotosta cù spalle di spalle da u bagnu. À u stessu tempu u ballerina hà sappiutu di pruvucari una discussioni tempesta di i spele, chì hà fattu ghjustu nantu à un grandi tamburinu di lignu.

Malicious "rancour" assumi subitu chì in questa stanza l'stella richiuncia un remedio unicu pè l'hemorroids. Certi dilucenti comparevanu i pruposti cuniferii circa Volochkova cù a culletta.

In risposta, "ill-wishers" Anastasia Volochkova amenu cambeletu chjucu

Cumenzativi sutta l'imàgine di u bagnu, apparentemente, amused l'attrice. Charged with the negativu di l'abbunati di a so Instagram, Anastasia Volochkova hà datu una nova òpira capimana tarda di aieri di a sera. L'artista onoratu di Russia, Artist di Persone di Karachaevo-Cherkessia, è ancu a Ossetia-Alania di u Norve hà riguardu à tutti i "gattivi" publicendu una foto chì mostra claramente a so naked, sorry, starry ass.

Un colpu di una ballerina populari cuntò cusì:
Mi querido risentioni, avè dettu chì a mo foto, induve eru finu à i mo ore à firretti di ghisa (per ùn avivaranu qualcosa), causò un battamentu è chjamatu cusì cunmo una fossa? Aghju compru l'incantu di u biscottu quantu à 40 pezzi in l'Urali! So here's a photo without scuffi. Solu crede chì assai oghji cusì morse angeru è dumandà à e sprejzi à u ritornu di l'arme ... Grave, u mo amatu! È aghju restu per voi. Cumu hè grande esse felice è amatu. Perdì, almenu sti dui cumpunenti.